Директором з маркетингу та реклами мережі Ельдорадо призначений Максим Колєсніков
До приходу в Ельдорадо Максим Колєсніков очолював відділи маркетингу в торговельних мережах MOYO, Фора і Велика Кишеня.
Як уточнили RAU в компанії, Максим працює в маркетингу і рекламі з 2000 року, коли почав свою кар’єру з позиції асистента акаунт-менеджера в рекламній агенції. Вже в 2006 році він був призначений директором з маркетингу і реклами торгової мережі Велика Кишеня (компанія Рітейл Груп), а з 2008 по 2011 був директором з маркетингу мережі магазинів Фора (Fozzy Group).
У 2012-2013 роках Колєсніков працював за контрактом в Республіці Казахстан – директором з маркетингу в дистриб’юторській компанії. А в 2014-му, повернувшись в Україну, спробував себе в бізнесі – був керуючим партнером в ресторані. На початку 2015 року пішов на службу в ЗСУ, брав участь в АТО, потім – служив в Офісі реформ Міністерства Оборони. Після демобілізації в 2016 році вийшов на позицію директора з маркетингу мережі магазинів MOYO. Влітку 2017-го прийняв запрошення мережі Ельдорадо і 15 червня приступив до роботи в якості директора з маркетингу і реклами.
Серед його ключових завдань на новій посаді – збільшення потоку покупців в фізичні магазини і трафіку в інтернет-магазин Eldorado.ua, що має привести до збільшення товарообігу і ринкової частки компанії.
Нагадаємо, на посаді директора з маркетингу Максим Колєсніков змінив Василя Бородчука, який покинув компанію в квітні цього року. На початку 2017-го стало відомо про звільнення з Ельдорадо генерального директора компанії Сергія Цибульського, який очолював мережу з 2012 року. Причина такого рішення не уточнювалася. В березні його місце зайняв Віталій Гресько, який до цього керував департаментом розвитку торгової мережі Ельдорадо. Цього року компанію також покинув глава служби інтернет-маркетингу Олег Вереїтін, який в середині березня став керівником онлайн-просування Citrus.ua.
Довідка. Ельдорaдо – мережа супермаркетів електроніки та побутової техніки, станом на 2016 рік об’єднувала понад 150 торгових точок у 60 містах України. Компанія була створена в 1994 році в РФ, а на український ринок вийшла в 1999-му, відкривши перший магазин в Києві. У 2013 українські магазини компанії придбав Віктор Поліщук, розвивав іншу мережу електроніки – Технополіс. Об’єднана мережа магазинів продовжила роботу під брендом Ельдорадо. В інтерв’ю порталу Liga.net Поліщук також говорив про плани об’єднатися з іншим великим гравцем ринку – компанією Фокстрот. Однак, за його словами, це питання «зависло» ще з 2015 року.