
Йогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію


Молокія продовжує розкривати комунікаційну платформу «Життєві сили на життя» і презентує другу рекламну кампанію – про фруктові йогурти, як джерело радості.
У повсякденному ритмі люди часто “проковтують” дні без смаку і без відчуттів, навіть маленькі радості стають розкішшю. Радість у простих речах губиться, а йогурт сприймається лише як перекус. Однак, фруктовий йогурт Молокія – це про радість. Маленьку, але справжню.
“Ми віримо, що життя варте того, щоб відчувати радість у простих речах – у їжі, у спілкуванні, у щирих емоціях. Саме ці щоденні радості й формують наші життєві сили. У новій кампанії ми розповідаємо про фруктові йогурти Молокія як про джерело маленької радості щодня”, – говорить директорка з маркетингу Молокія Тетяна Коровіна.
Молокія, хоч щоб люди помічали маленькі радості у повсякденному житті і відчули, що йогурт Молокія може бути їхнім джерелом.
“Створюючи нові продукти, ми думаємо не лише про функціональні переваги, а й про те, як вони впливають на емоції та настрій людей. Фруктові йогурти – це не лише про користь і смак, а ще про емоцію радості, яку хочеться відчувати щодня. Для когось радість – це час для себе або зустріч із близькими, для когось – посмішка дитини, а для когось – перерва на перекус із улюбленим йогуртом Молокія. І коли наші фруктові йогурти присутні у житті людей та дарують ці прості миті радості, ми розуміємо, що рухаємось у правильному напрямку”, – говорить менеджерка категорії сучасних продуктів Молокія Ірина Сидор.
Рекламний ролик Молокія:
Креативна реалізація зосереджена на серії меседжів і ситуацій про радість: пікнік з друзями, споглядання зірок, побачення, покататись на гойдалці чи тримати дитину за руку.
“Радіємо нашій наступній серії, що славить радість та життя в радості. Радіємо, що нова комунікаційна стратегія бренду Молокія – Життєві сили, вже майже не нова, а своя. Радіємо, що на поличках магазинів, є чудові фруктові йогурти Молокія – чисте задоволення та просто радість. Радіємо, що ендорфіни нас лоскочуть, попри все”, – говорить команда креативної агенції Djmeli.
Для підтримки рекламної кампанії створили ситуативні меседжі: у метро – “Радість, щоб посміхнутись у відповідь”, “Радість, щоб робити світ добрішим”, а в Instagram – “Радість, щоб ловити тренди” і “Радість, щоб ділитися мемчиками”.
Комунікація Молокія у метро
Комунікація Молокія у соцмережах
Кампанія розпочалася у червні та охоплює різноманітні канали комунікації: телебачення, зовнішню рекламу (ООН, ДООН, метрополітен), діджитал-платформи (YouTube, Megogo, Facebook, Instagram, TikTok).