
Alviva Group розширює експортний асортимент новими продуктами Tarta


Alviva Group оголошує про значне розширення своєї присутності на світовому ринку м’яких кондитерських виробів. З серпня 2025 року група розпочинає експорт нових лінійок мусово-йогуртових тортів та еклерів бренду Tarta.
Ці продуктові лінійки розроблені з урахуванням потреб міжнародного ринку та відповідають останнім трендам у категорії МКВ. Зокрема, лінійка мусово-йогуртових тортів вирізняється рекордно низьким вмістом доданого цукру – лише 5%,. Обидві лінійки також пропонують продукти з додаванням фруктів та ягід.
Експорт бренду Tarta розпочався у 2021 році, а з початку повномасштабного вторгнення його обсяги зросли майже у вісім разів. Група експортує всі категорії м’яких кондитерських виробів (МКВ), як у замороженому, так і в охолодженому вигляді. При цьому за перше півріччя 2025 року частка експорту МКВ у загальному експорті групи сягнула 12% і продовжує стабільно зростати. Загалом минулого року група експортувала понад 3000 тонн продукції брендів Київхліб і Tarta до 30 країн світу. Наразі продукція бренду Tarta експортується до 18 країн, серед яких найбільшими імпортерами є Німеччина, Болгарія та Ізраїль.
“Цей стратегічний крок Alviva Group відповідає актуальним тенденціям світового ринку кондитерських виробів, який демонструє значний попит на продукти зі зниженим вмістом цукру та натуральними інгредієнтами*, – зазначив Роман Кукушкін, директор з експорту компанії. – Виведення продуктових лінійок Tarta з додаванням фруктів і ягід та низьким вмістом доданого цукру на міжнародний ринок – це наша відповідь на актуальні потреби споживача, і ще один важливий крок на шляху реалізації планів групи по суттєвому нарощенню обсягів експорту шляхом розширення географії присутності та експортного асортименту.”
Нова лінійка мусово-йогуртових тортів Tarta, що незабаром з’явиться у продажу в країнах ЄС та світі включає три вишукані смаки: персик, чорна смородина та лісові ягоди. Головна перевага – унікальна рецептура, що поєднує ніжний бісквіт, легкий йогуртовий мус та фруктовий наповнювач. Завдяки використанню йогурту, торти мають полегшену структуру, освіжаючий смак та, що найважливіше, низьку калорійність. Вміст доданого цукру становить лише 5%, що робить їх ідеальним вибором для тих, хто прагне здорового способу життя без відмови від солодкого. Це справжній фітнес-десерт – смачний, збалансований та корисний.
До складу нової лінійки еклерів Tarta увійшли чотири продукти, серед яких два класичні смаки French і Cream, та нові унікальні: смак карамелі Caramel й смак малини Raspberry з кремом з додаванням малини.
Завдяки передовій технології Fresh Cake після дефростації МКВ Tarta зберігають свою свіжість до 12 діб, не втрачаючи при цьому ніжної текстури та привабливого вигляду. Це дозволить гарантувати споживачам стабільно високу якість та свіжість продукту.
Більше про продукцію Tarta: https://www.tarta.com.ua/
*за даними Mintel Global Product Launch database щорічне зростання споживання продуктів з позначкою “без цукру” або “зі зниженим вмістом цукру” за останні п’ять років в Європі становить на 13,4%.
Довідка. Alviva Group – міжнародна група компаній сфери харчових технологій та послуг, об’єднана спільним менеджментом, стратегією та місією – “Сприяти здоров’ю і добробуту споживачів шляхом виробництва якісних та смачних продуктів харчування”. Продуктовий портфель групи наповнений брендами, які вже завоювали прихильність споживачів: Київхліб, Tarta, Tendi, Norden Brod, British Sandwich, Київмлин. Річний грошовий оборот групи перевищує 9 млрд грн, а сплати до державного бюджету податками та зборами становлять понад 1,2 млрд грн. Зі штатом понад 6000 співробітників ALVIVA GROUP входить до топ-100 найкращих роботодавців України та топ бізнес-інвесторів в освіту у 2022-25 роках, і є одним із провідних гравців харчової промисловості України. Географія експорту групи охоплює 30 країн світу. Земельний банк групи нараховує понад 4000 гектарів у Київській та Чернігівській областях.
Вебсайт групи: alvivagroup.com