Мережа Алло відмовляється від продажів продукції Nokia
У магазинах мережі бренд продавався більше 18 років. Офіційна причина відмови – висока ціна і сумнівна функціональність.
Про рішення мережі Алло відмовитися від продажів Nokia rau.ua повідомила прес-служба компанії. «Ми проаналізували телефони, які HMD Global збирається запропонувати українським клієнтам під торговою маркою Nokia, і вирішили, що не готові брати участь у цьому фарсі. Мережа Алло не буде пропонувати клієнтам продукти, потенціал яких викликає у нас великі сумніви», – заявив генеральний директор групи компаній Алло Максим Раскін. В релізі компанії повідомляється, що представники мережі протестували нові пристрої Nokia на конференції Mobile World Congress в Барселоні в березні 2017 року, і побачили переоцінені пристрої зі скромним функціоналом. «Ми дорожимо репутацією нашої компанії, тому не рекомендуємо клієнтам купувати телефони, випущені HMD Global під брендом Nokia», – наголошується в повідомленні. Мережа Алло оголошує повну розпродаж усіх продуктів Nokia, які були вироблені під управлінням Microsoft. Мета цієї акції – максимально швидко вивести Nokia з асортименту компанії, щоб не вводити в оману клієнтів, яким складно відрізнити товар Microsoft від товару HMD Global.
В асортименті рітейлера продукцію під брендом Nokia замінять товари інших виробників. «На ринку досить багато якісних продуктів, які виробляють інші компанії, тому зможемо запропонувати нашим клієнтам хорошу альтернативу легендарного фінського бренду», – сказав у коментарі RAU маркетинг-директор мережа Алло Євген Резуєв. Разом з тим, за його словами, якщо HMD Global зможе запропонувати конкурентоспроможний продукт за прийнятними цінами, Алло готовий розглянути можливість відновлення співпраці. «Це не емоційне, а раціональне рішення, – підкреслив Резуєв. – Ми відкриті для всіх виробників, що пропонують якісний товар і будемо уважно слідкувати за розвитком HMD Global і за якістю та ціною їх продукції».
Довідка. Група компаній Алло – найбільший гравець українського ринку персональної електроніки, лідер на ринку смартфонів. Компанія об’єднує роздрібну мережу Алло (430 магазинів), інтернет магазин allo.ua, дистриб’юторську компанію Цифротех. У своїх магазинах компанія офіційно продає пристрої Samsung, Xiaomi, Sony, HTC та інших міжнародних брендів.
Читайте також –
Інтерв’ю з топ-менеджером Meizu: чи зникне монополія Цитруса