Катерина Міщенко, Рукавичка: Ми прагнемо зробити покупки зручними, асортимент якісним, а досвід наших покупців приємнішим

Катерина Міщенко, Рукавичка: Ми прагнемо зробити покупки зручними, асортимент якісним, а досвід наших покупців приємнішим

27.03.2025 09:01
  793
Валерія Байда

Як у мережі Рукавичка розвивають власний імпорт товарів з 25 країн світу, орієнтуючись на співвідношення ціни та якості, розвивають власні торгові марки та працюють над персоналізованим підходом до клієнтів.

Мережа магазинів Рукавичка входить до складу торгово-виробничої компанії Львівхолод, що працює у сфері роздрібної торгівлі на заході України. Наразі в мережі 216 магазинів. У 2024 році Рукавичка сплатила 610,2 млн грн податків. В інтерв’ю RAU Катерина Міщенко, директорка департаменту маркетингу компанії, розповіла, на чому були зосереджені зусилля тогоріч та про плани на 2025 рік, зокрема, оновлення точок та проєктування нового логістичного центру. 

Розкажіть, як для мережі Рукавичка пройшов 2024 рік?

Для мережі Рукавичка 2024 рік став не лише роком випробувань, а й роком послідовного зростання. Ми зосередилися на зміцненні наших позицій: впроваджували нові підходи до роботи з покупцями, переглянули структуру асортименту та оптимізували внутрішні процеси. Але найголовніше – ми залишаємося стабільним та соціально відповідальним бізнесом. У 2024 році компанія сплатила 610,2 млн грн податків, з яких 163 млн грн – у місцеві бюджети громад, а 82,5 млн грн – у бюджет Львівської ОТГ. Ми підтримуємо економіку, забезпечуємо робочі місця та активно беремо участь у благодійних проєктах: від фінансування реабілітації військових до допомоги громадам, що постраждали від ракетних ударів.

Які зміни в поведінці покупців можете зазначити?

За останній рік ми спостерігаємо кілька важливих змін у поведінці покупців. По-перше, це популярність екстрафрешу. Люди все більше орієнтуються на якість і свіжість продуктів, що купують. Категорія ультрасвіжих товарів зростає, і ми розширюємо її, відповідаючи на запит клієнтів.

По-друге, підтримка локального виробника. Дедалі більше споживачів обирають товари українського виробництва, що свідчить про зростання довіри до вітчизняної продукції.

По-третє, категорія “готові страви та напівфабрикати” продовжує активно розвиватися. Ми реагуємо на тренд, розширюючи асортимент кулінарної продукції, що виготовляється централізовано та доставляється у магазини. Водночас у низці торгових точок працює зона гарячої кухні, де випікають піцу, що також має попит серед клієнтів.

З початком повномасштабної війни західні регіони країни приймають переселенців, які ймовірно не знають мережу Рукавичка. Яка основна ваша комунікація з клієнтами?

— Якщо у 2022-23 роках західні регіони прийняли значну кількість переселенців, то у 2024 році їхня мобільність знизилася. Ми бачимо, що зараз наша клієнтська база зростає завдяки нашій присутності у регіонах, релевантному співвідношенню «ціна-якість» та диференційованому маркетингу.

Один із ключових напрямів роботи – програма лояльності. Ми розвиваємо персоналізований підхід до комунікації, пропонуючи покупцям продукти, які найкраще відповідають їхнім звичкам та очікуванням.

Розкажіть, як мережа Рукавичка працювала в умовах відключення електроенергії.

Перебої з електропостачанням – це реальність, до якої адаптувалися ритейлери. Робота за таких умов збільшує операційні витрати, вимагає додаткових вкладень у генератори та автономні системи живлення, але не зупиняє роботу. Крім того, ми працюємо над забезпеченням стабільності постачання та оптимізацією асортименту. У 2024 році в мережі розширили асортимент товарів «екстреного кошика» – продуктів із тривалим терміном зберігання, які стали особливо затребуваними серед клієнтів.

Одна з переваг Рукавичка – власний імпорт. Зі скількох країн наразі експортуєте товари та за яким принципом обираєте, які саме товари це будуть?

Сьогодні мережа імпортує товари з понад 25 країн світу. Ми шукаємо особливі продукти, які відповідають світовим трендам, мають оптимальне співвідношення ціни та якості й можуть запропонувати клієнтам щось унікальне. Важливий аспект – надійність постачання. Ми працюємо з партнерами, які можуть гарантувати безперебійне постачання товарів, щоби уникнути дефіциту та стабільно задовольняти попит клієнтів.

Розкажіть про плани на 2025 рік, над якими новими напрямками розвитку будете працювати?

У 2025 році продовжимо працювати над оновленням магазинів, впроваджуючи сучасні рішення для покращення клієнтського досвіду. Ми зосередимо увагу на переформатуванні діючих магазинів: оновлення дизайну, встановлення нового обладнання та впровадження додаткових сервісів, які зроблять покупки ще зручнішими. Важливим напрямком стане розвиток власних виробництв, зокрема закупівля сучасного обладнання для фасування сипучих продуктів та сухофруктів. Це дозволить забезпечити стабільну якість продукції та розширити її асортимент, задовольняючи зростаючий попит клієнтів на корисні та натуральні продукти. 

Також ми приділимо особливу увагу розвитку сонячної енергетики, встановлюючи сонячні електростанції у межах нашої мережі. Ця ініціатива допоможе знизити залежність від зовнішніх постачальників електроенергії та зробити бізнес більш екологічним. Ще одним стратегічним кроком стане проєктування нового логістичного центру. Ми вже розпочали розробку документації для його побудови, що дозволить оптимізувати процеси зберігання та дистрибуції товарів, покращити логістичні ланцюги та забезпечити швидке постачання продукції у магазини.

Попри всі виклики, мережа продовжує зростати, впроваджувати інновації та залишатися надійним партнером для своїх покупців. Ми прагнемо зробити покупки зручнішими, асортимент якіснішим, а клієнтський досвід – ще приємнішим. 2025 рік стане ще одним важливим кроком у розвитку нашої мережі.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку