Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Сьогодні
  367
Валерія Байда

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями. Компанія збільшила кількість магазинів, модернізувала логістичні процеси, посилила співпрацю з українськими виробниками, зберегла робочі місця, продемонструвала гнучкість та орієнтованість на клієнта.

Масштабування та розвиток

Першу половину 2024 року Аврора присвятила активному масштабуванню й розширенню, а другу — відкриттю нових магазинів. За минулий рік було відкрито 360 нових магазинів, ще близько 100 діючих об’єктів модернізували та привели до стандартів з особливим акцентом на адаптацію приміщень до інклюзивних вимог.

Загалом за 2024 рік мережа зросла до 1615 точок в Україні та 30 магазинів у Румунії.  Створено 3000 нових робочих місць, а загалом, кількість співробітників на початок 2025 року складає понад 15 000 людей.

Виторг мережі Аврора за 2024 рік склав 38,5 млрд грн, з яких компанія сплатила 6,4 млрд грн податків та зборів. Серед місцевих бюджетів найбільше податків за рік традиційно отримав бюджет Полтави — 199,6 млн грн. Кожна сплачена гривня — це допомога країні в такі надскладні часи.

Також у 2024 році Аврора зробила свій  перший прямий масштабний внесок у відбудову країни, придбавши у Стоянці під Києвом логістичний комплекс West Gate Logistic, який зазнав руйнувань під час війни. Комплекс включає земельну ділянку площею 14,4 га, склад площею 7400 кв. м і зруйноване приміщення площею 90 000 кв. м. Компанія має амбітні плани з відбудови цього об’єкта: відновлення складу заплановане на лютий 2025 року, а повноцінний запуск інноваційного логістичного комплексу — до кінця 2026 року. Тож загалом у 2025-26 роках передбачається реалізація цього масштабного інвестиційного проєкту вартістю понад 50 млн євро. У результаті Аврора отримає один із найбільших складських об’єктів у Київському регіоні, що дозволить оптимізувати логістичні процеси та підтримати подальше зростання мережі.

Визнання та нагороди

Минулий 2024 рік приніс мережі чимало почесних відзнак. Компанія стала ритейлером року в категорії магазинів формату «one dollar store» за версією Асоціації ритейлерів України. Також Аврора здобула звання «Роботодавець року» від громадської Спілки українських підприємців і отримала золото у номінації «Економічний розвиток» завдяки Національній освітньо-грантовій програмі «Траєкторія».

Благодійні проєкти та корпоративна соціальна відповідальність

Минулого року Аврора реалізувала низку масштабних ініціатив, спрямованих на підтримку Сил Оборони і зміцнення обороноздатності країни. У 2024 році компанія передала на благодійність 343,6 млн гривень. Зокрема, на підтримку “Повернись живим”, “Землячки”, на реабілітацію в Superhumans, на проект з психологічного відновлення медиків Repower, на підтримку Дія Бізнес Полтава і підтримала багато інших важливих ініціатив.

На річницю United24 компанія переказала 24 млн грн на проєкт «Нічне пекло для ворогів», що забезпечив придбання 44 нічних дронів. У рамках акції «Морський бій», організованої спільно з United24, monobank, Стерненком та Лаченковим, зібрано кошти на 35 морських дронів для СБУ.  Ініціатива «Наше бачення» зібрала 5 млн грн для Сил Оборони, з яких 1 млн грн внесла компанія. Під час фестивалю Atlas United24 «Аврора» передала 5 млн грн для роботизованих дронів для ЗСУ.

У співпраці з фондом «Пульс» було проведено 48 днів тренінгів з тактичної медицини у 8 регіонах України. У рамках цих тренінгів 295 військових здобули навички зупинки кровотечі та евакуації поранених у бойових умовах за стандартами TCCC (Tactical Combat Casualty Care).

Підтримка українських виробників

Мережа мультимаркетів Аврора продовжує активно підтримувати малий і середній бізнес, сприяючи збільшенню частки українських товарів на полицях своїх магазинів. Понад 600 партнерів мережі — це українські виробники. У 2024 році частка товарів українського виробництва в загальному обороті компанії склала 46%, і  мережа має намір збільшити цей показник у майбутньому.

Одним із ключових напрямів роботи є допомога українським підприємцям у виході на міжнародні ринки. Завдяки активному партнерству з мережею Аврора, 27 виробників з України вже експортують свою продукцію до Румунії, а ще три компанії завершують підготовку до запуску. Компанія створює для постачальників не лише канал збуту, але й довготривалі взаємовигідні відносини, спрямовані на розвиток їхнього бізнесу.

Мережа  також однією з перших приєдналася до ініціативи «Національний кешбек», запровадженої Президентом України для стимулювання попиту на українську продукцію. Ця програма стала важливим кроком для підтримки місцевих виробників, дозволяючи їм розширювати виробничі потужності та створювати нові робочі місця.

Важливими проєктом стала грантова програма «Аврора для підприємців» спільно з Forbes Україна, де мережа переказала 10 млн грн на підтримку малих і середніх бізнесів у сфері переробної промисловості. Програма була спрямована на розвиток українських виробників товарів для кінцевих споживачів і допомогу в подоланні труднощів, викликаних воєнними умовами. Всього обрали 10 переможців, кожен із яких отримав по 1 млн грн.

Культурні ініціативи

У 2024 році Аврора реалізувала низку культурно-мистецьких проєктів, які не лише надихають, а й об’єднують українців.

Спільно з лейблом Pomitni компанія запустила музичну платформу «На її основі», яка стала майданчиком для молодих артистів. У рамках проєкту відбулися два музичних інтенсиви, що завершилися створенням 11 нових треків, а також п’ятиденний кемп. Компанія запустила радіо Аврора, яке транслює виключно сучасну українську музику, завдяки команді Андрія Шабанова (FireBrands).

Особливою стала співпраця мережі з Ukraine Wow, у межах якої була створена лімітована колекція подарункових наборів «Різдвяна скринька», створена спільно з музеєм Івана Гончара, Live Animations та мисткинею Akelina. Місія — збереження та популяризація української ідентичності. Також разом з Ukraine Wow зробили можливим експонування шаблі Івана Мазепи просто на ринзі Олександром Усиком.

У співпраці з Megogo та Укрзалізницею було створено мюзикл «Мрій» за участю відомих артистів, таких як Monatik, Jerry Heil, Оtoy та інші.

Крім того, компанія підтримала масштабний мистецький проєкт «МУР» і стала операційним партнером премії Павла Тичини, яка спрямована на підготовку сучасних педагогів.

Плани на 2025 рік

У 2025 році компанія планує посилити свою діяльність у таких ключових напрямах: розширення і масштабування мережі, підтримка українських виробників і активна допомога Силам Оборони. Компанія прагне розвиватись, створюючи нові робочі місця та підтримуючи економіку України.

Завдяки комплексному підходу до співпраці, інвестиціям у партнерство та допомозі підприємцям, мережа не лише підтримує український бізнес, але й сприяє зміцненню економіки країни, навіть у складних умовах.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  367
Усі новини ринку