Підсумки роботи Comfy за 9 місяців 2024 року
За 9 місяців 2024 року мережа Comfy має +30% виторгу, 1,2 млрд грн сплачених податків, 7 нових магазинів у різних регіонах та повне оновлення мережі.
За звітний період компанія збільшила виторг на 30% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Це, зокрема, вплинуло на суму сплачених за період податків та зборів. За 9 місяців 2024 року до державного бюджету ритейлер сплатив 1,2 млрд гривень — а це стільки ж, скільки компанія сплатила за минулий рік загалом.
На динаміку показників компанії вплинули розширення мережі, оновлення форматів магазинів та асортименту товарів, покращення клієнтського досвіду.
Один з ключових критеріїв розвитку компанії — фокус на масштабування бізнесу
Цьогоріч ритейлер відкрив сім нових магазинів. Серед них:
- нові магазини в Олександрії, Бердичеві, Ходосівці, Могилів-Подільському,
- відновлені магазини, які постраждали внаслідок ударів російських ракет (у дніпровському ТРЦ Appolo та ТРЦ Сонячна Галерея у Кривому Розі),
- оновлений флагманський (1000+ кв. м) магазин у столичному ТРЦ Ocean Plaza.
Завдяки активному розвитку Comfy створили майже 500 робочих місць по всій Україні. За оцінками видання NV та рекрутингової компанії Odgers Berndtson Ukraine, Comfy увійшов до топ-50 кращих роботодавців України, як компанія, яка докладає максимальних зусиль заради підтримки своїх співробітників під час війни.
Крім того, Comfy реформатував 80% існуючих магазинів під зміни попиту й асортименту. До кінця року за новими стандартами ритейлер планує відкриття ще чотирьох нових магазинів та 100% оновлення мережі.
Загалом станом на листопад 2024 року мережа Comfy налічує 109 магазинів.
На збільшення продажів компанії вплинули оновлення та розширення асортименту
Найбільше зростання традиційно спостерігається у категоріях “Велика побутова техніка”, “Дрібна побутова техніка” та “Аксесуари”.
Справжній бум продажів у 2024 році припав на зарядні станції, адже країна зіштовхнулась із тривалими відключеннями світла. Відповідно у магазинах продовжували купувати альтернативні джерела живлення. Їх приріст склав понад 1300% до аналогічного періоду минулого року.
Ритейлер також долучився до програми “Національний кешбек”, в рамках якої держава виплачує кешбек 10% покупцям товарів українського виробництва. Від старту проєкту до програми приєдналось більше 100 виробників, з якими співпрацює компанія (із загальною кількістю понад 3312 одиниць товарів). У такий спосіб Comfy підтримує економіку країни та сприяє збільшенню надходжень податків та зборів до державного бюджету.
Стратегія соціальної відповідальності Comfy — підтримка Сил оборони та волонтерів
Так, за 9 місяців цього року ритейлер перерахував на потреби українських військових більше 23 мільйонів гривень. Загалом із початку повномасштабного вторгнення сума допомоги склала 160 мільйонів гривень.
Роботу з клієнтами Comfy відзначили на щорічній всеукраїнській премії Контакт-центрів Dzwinner. На церемонії нагородження цього року команда мережі перемогла у номінації “Контакт-центру року”.
За результатами незалежного клієнтського голосування на всеукраїнській премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence 2024 Comfy обрано Lovemark-компанією українців 2024 року в галузі «Техніка та електроніка».