Небанальна історія: як створювався бренд чоловічих класичних костюмів Yarmich
За два роки український бренд Yarmich відкрив п’ять бутиків, два з яких регіональні: у Львові та Дніпрі. А скоро очікується відкриття ще однієї точки у Київі.
На закордонний ринок компанія поки не поспішає. Про це йдеться в матеріалі AIN.UA. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами.
Про те, як все почалося
Ярослав Кузьміч, власник бренду Yarmich, родом з хутора Дубовий Гай, що на Хмельниччині. З дитинства мріяв створити бренд одягу. Коли був студентом, працював помічником директора з маркетингу. Одного разу потрібно було організувати фотосесію для керівника, проте сервісів оренди костюмів на той час в Києві було зовсім мало. Це і підштовхнуло спробувати нову нішу.
На фото: Ярослав Кузьміч, засновник бренду
Ярослав узяв кілька своїх костюмів та один друга, розклав на дивані, сфотографував та виставив об’яву про оренду на сайті OLX. Перший клієнт з’явився одразу. Так і почався шлях до створення затишної джентльменської атмосфери.
Ця історія з трьома костюмами стала першою інвестицією, а через чотири роки перетворилася на компанію, яка тепер має чотири напрями діяльності та мільйонні обороти.
Про неймінг, створення першої колекції та філософію
Назва бренду Yarmich – це скорочення назви сторінки Ярослава Кузьміча в Instagram. Там нік – yaroslav_mich. Спочатку був один напрям – yarmich rent – оренда одягу, проте коли клієнти почали запитувати про купівлю, з’явився інший напрямок – yarmich store.
Усі кошти з костюмів в оренду інвестували у подальший розвиток найбільш економним способом: костюми викуповували на OLX в інших продавців і знову здавали в оренду. І так по колу. Костюмів ставало дедалі більше, і разом із ними з’являлися нові клієнти.
На фото: перша квартира для оренди костюмів, 2019 рік
Потім заробили достатньо коштів: було вкладено 100 000 грн, куплено 100 метрів тканини та пошито з них 35 чорних костюмів. Цю колекцію реалізували за три місяці. Запрацювало і «сарафанне радіо», а першими медійними клієнтами була студія «Квартал 95».
Про складові ідеального рівняння Yarmich
Одяг, який створює довершені образи й допомагає побачити себе з нового боку, повірити в себе, стати впевненішим.
Атмосфера, що сприяє перезавантаженню, натхненню та відчуттю особливого моменту.
Спілкування в дружньому колі однодумців, де бренд стає твоїм найкращим другом, підтримкою, прикладом.
Барбер, який створює зачіску, що підкреслює мужність та інтелігентність.
Кравець, який ідеально підганяє костюм по фігурі, доводячи, що одяг може сидіти бездоганно.
Стилісти в Yarmich не продають речі, а консультують і допомагають підібрати справді розкішні образи.
На фото: барбершоп, відкриття, 2022 рік
Над брендом працює команда професіоналів, які вивчають світовий ринок моди та трендів. Регулярно проводиться моніторинг останніх колекції провідних дизайнерів, аналізується попит.
Матриця асортименту розширюється кожного кварталу. Покращується з урахуванням усіх побажань клієнтів, що підходять під стиль і позиціювання. Працюють таким таким чином: команда створює продуктові лінійки, клієнти, які носять одяг допомагають у їх вдосконаленні, для наступних колекцій все враховують і коригують. У цьому процесі важливо не просто покращувати, зважаючи суто на бажання клієнта, але й прислухатись до інтуїції та творчих імпульсів. Так до кожного виробу додається щось унікальне та оригінальне.
Джерело та фото: AIN.UA