
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Чисті продажі H&M Group за перші дев’ять місяців фінансового року склали 172 285 млн шведських крон, а валовий прибуток збільшився до 91 357 млн шведських крон.
Результати третього кварталу (1 червня 2024 – 31 серпня 2024):
Результати дев’яти місяців (1 грудня 2023 – 31 серпня 2024):
Генеральний директор H&M Group пояснив Даніеля Ервер: “У цьому кварталі ми зосередилися на створенні сильного асортименту, який дає покупцям найкраще співвідношення ціни та якості, а також на вдосконаленні як фізичного, так і цифрового досвіду покупок. Квартал розпочався з повільних продажів у червні через холодну погоду на багатьох наших ключових європейських ринках. У липні та серпні ми спостерігали зростання продажів, а у вересні вони ще більше посилилися. Попри складний початок, ми завершили квартал з продажами на рівні минулого року в місцевих валютах.
Контроль над витратами залишався задовільним, але на операційний прибуток негативно вплинули ефекти від перерахунку валют та витрати на ліквідацію. Якщо не брати до уваги ці ефекти, операційна маржа в третьому кварталі була порівнянна з торішньою, попри значне збільшення маркетингових витрат у цьому кварталі. Ці заходи спрямовані на зміцнення бренду H&M у довгостроковій перспективі, починаючи з запуску осінньої колекції у вересні.
Осіння колекція представляє найкраще від H&M: фантастичну моду та гарну якість за найкращою ціною, з думкою про довкілля. Завдяки ще кращому досвіду в наших цифрових та багатьох фізичних магазинах, а також колабораціям та унікальним подіям, ми підняли планку для H&M. Обличчям кампанії стала Charli XCX, яку підтримали як світові, так і місцеві артисти та моделі. Перші колекції осені були дуже добре сприйняті покупцями, з хорошими продажами та сильним резонансом у соціальних мережах.
2024 рік – це рік, в якому ми закладаємо фундамент для майбутнього зростання. Ми прискорюємо темпи вдосконалення нашої клієнтської пропозиції та відсуваємо на задній план ті речі, які не зміцнюють наші бренди та не сприяють нашим продажам і прибутковості. Протягом року вартість життя споживачів залишалася високою, і водночас ми продовжуємо спостерігати турбулентність у світі навколо нас. Зовнішні фактори вплинули на наші доходи від продажів і закупівельні витрати більше, ніж ми очікували. Наразі ми оцінюємо, що операційна маржа цього року буде нижчою за 10 відсотків. Ми зміцнюємо бренд H&M, інвестуючи в товари, досвід покупок і маркетинг, і вже бачимо, що розпочаті нами зусилля дають результат. Ми впевнені, що наш план сприятиме збільшенню продажів і прибутковості”.
З повним звітом компанії можна ознайомитись за посиланням.