Японську мережу міні-маркетів 7-Eleven хоче поглинути канадський конкурент

Японську мережу міні-маркетів 7-Eleven хоче поглинути канадський конкурент

20.08.2024 11:25
  844
Костянтин Симоненко

Японський оператор найбільшої у світі мережі мінімаркетів 7-Eleven розглядає пропозицію Alimentation Couche-Tard про поглинання.

Як пише Liga.net, японський оператор найбільшої у світі мережі мінімаркетів 7-Eleven отримав пропозицію про поглинання від канадського конкурента – ритейлера Alimentation Couche-Tard. Про це йдеться в заяві Seven & I Holdings у відповідь на повідомлення ЗМІ про ймовірну угоду. Компанія підтвердила, що отримала конфіденційну, необов’язкову та попередню пропозицію від ACT придбати всі акції Seven & I – компанію власника 7-Eleven. Японський ритейлер створив спеціальний комітет для розгляду пропозиції від Couche-Tard, йдеться в заяві.

Nikkei Asia зазначає, що у 2020 році канадська компанія вже виявляла зацікавленість до купівлі Seven & I. Подробиці пропозиції, включно з часткою та умовами оплати, поки що не відомі. Експерти припускають, що купівля 100% акцій Seven & I може коштувати не менш як 5 трлн єн (приблизно $34 млрд). Це може стати найбільшим в історії іноземним поглинанням японської компанії.

Після новин про можливу угоду акції Seven & I подорожчали на 22,7% — до 2161 єни, збільшивши ринкову капіталізацію компанії до 5,6 трлн єн. Seven & I управляє мережею з 85 000 магазинів крокової доступності у 20 країнах та регіонах, плануючи до 2030 року розширити її до 100 000 магазинів у 30 країнах та регіонах. У 2021 році Seven & I придбала Speedway, яка керує магазинами біля дому із заправними станціями у США.

Alimentation Couche-Tard має магазини у Північній Америці, Швеції, Фінляндії, Ірландії, Польщі та інших країнах під брендами Couche-Tard та Circle K: близько 17 000 магазинів майже у 30 країнах світу. Вона котирується на фондовій біржі Торонто та має ринкову капіталізацію близько 80 млрд канадських доларів ($58,5 млрд).

Сукупний обсяг продажів двох компаній становитиме близько 20 трлн єн ($135 млрд), що потенційно приведе до створення однієї з найбільших у світі роздрібних груп, основним бізнесом якої стануть магазини біля дому.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку