Перспективний орендар: як мережа виномаркетів OKWINE нарощує експансію на ринку оренди
Всеукраїнська мережа виномаркетів OKWINE наразі є найбільшим орендарем у своїй сфері, якщо говорити про спеціалізовані маркети. Засновники вловили актуальний на той час запит аудиторії: зручний маркет з напоями та супутніми товарами біля дому. Так мережа почала успішно розростатись та стала трендесетером цього формату. Мовою цифр це: понад 30 000 кв.м комерційної нерухомості в 17 регіонах України, 33 населених пунктах та контракти з більш ніж 170 власниками нежитлових приміщень.
Всі маркети підпорядковані центральному офісу без жодних франшиз, хоча OKWINE й отримує регулярно запити щодо умов співпраці у цьому напрямку. За словами команди, така пропозиція не принесе вигоди жодній зі сторін. Адже по-перше, за 12 років формування культури й рівня сервісу стандарти мають дуже високу планку і вимоги до постійного контролю як надання послуг, так і продукції, бо OKWINE цінує свою репутацію. А по-друге, франшиза у цій сфері ніколи не зможе вивести франчайзі в окупність і дохідність. Як наголосили у компанії, однією з цінностей OKWINE є продуктивні й результативні бізнес-стосунки, а якщо виникають сумніви з приводу інтересів партнерів, то й не варто розпочинати цю історію.
Успішно закривши всі запити по стріт-ритейлу, OKWINE рухається далі та розвиває новий напрямок — оренда приміщень під маркети в ТРЦ. Таке рішення зумовлене рядом факторів серед яких зміни умов на ринку оренди саме в ТЦ, більш лояльні пропозиції у порівнянні з періодом до початку повномасштабної війни й, звісно, попит аудиторії.
CEO та GR OKWINE Андрій Рєпін каже: «В умовах сьогодення головне – знайти баланс між запитами орендодавців та можливостями орендарів. Бо тенденція цін на нерухомість показує зростання, а реального підґрунтя для цього не передбачається. Дуже часто трапляються ситуації, коли посередники в питаннях нерухомості обіцяють власникам комерційних приміщень золоті гори, а фактично площі залишаються порожніми впродовж довгого часу. Тому важливо реально дивитися на стан речей і дослухатися до можливостей орендарів. При виборі локації для маркетів OKWINE, команда враховує сукупність різних важливих для нас факторів. Ми не граємо в спроби робити бізнес: піде, не піде. Наша експертність є гарантом того, що ми будемо надійним платником та постійним партнером-орендарем».
Виномаркет OKWINE, ТРЦ Respublika Park, м. Київ
Виномаркет OKWINE, вул. Набережна 15 К, ЖК GREAT, м. Київ
Виномаркет OKWINE, Обухівське шосе 3Ж, с.Козин, Київська обл.
Виномаркети OKWINE, м.Хмельницький
Виномаркет OKWINE, м.Житомир
Наразі в рамках єдиного холдингу, команда спільно реалізує цілі й для інших незалежних напрямків бізнесу, а саме: компанії імпортера-дистриб’ютора Wine Hunters, ресторанної мережі Not Only Wine, салонів краси Cute&Cava та школи сомельє OKWINE School. Тож питання пошуку локацій різного формату в усіх куточках України є вкрай актуальним.
Контакти для пропозицій про співробітництво: rent@okwine.ua
Довідка. OKWINE — українська мережа виномаркетів, заснована у 2012 році. Налічує вже понад 140 маркетів у 32 населених пунктах – м. Київ, м. Харків, с. Святопетрівське, с. Софіївська Борщагівка, м. Одеса, с. Чайки, с. Петропавлівська Борщагівка, м. Дніпро, м. Вінниця, м. Львів, м. Івано-Франківськ, м. Рівне, м. Вишневе, м. Чернігів, м. Луцьк, м. Буча, м. Черкаси, м. Тернопіль, м. Полтава, м. Кропивницький, м. Хмельницький, с. Козин, с. Поляниця (Івано-Франківська обл.), м. Житомир, м. Чернівці, м. Ірпінь, м. Кривий Ріг, с. Щасливе, м. Ковель, м. Бровари, с. Брюховичі (Львівська обл.), с. Крюківщина.
Має однойменний веб-маркет okwine.ua, який здійснює доставку по Україні та надає користувачам опцію самовивозу з будь-якого виномаркету.