Віталій Стефурак, McDonald’s: Пріоритетні регіони розвитку – центр і захід України
Директор з розвитку McDonald’s в Україні Віталій Стефурак в інтерв’ю УРТЦ розповів про стратегію розвитку компанії, вихід у нові регіони, можливість відновлення роботи на сході країни та багато іншого. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами цієї бесіди.
Про плани розвитку
Стратегія McDonald’s – бути ближче до клієнтів, розвиватися та відкривати нові ресторани в Україні. З моменту відновлення роботи у вересні 2022 року вже відкрито 14 нових закладів у різних локаціях. Це і великі міста, і міста-сателіти, вздовж автомагістралей та в обласних центрах – зокрема там, де раніше McDonald’s не був присутній. Так, нещодавно відкрився перший McDonald’s у Чернівцях. Тепер з неохоплених обласних центрів лишається тільки Ужгород, але і він також є в планах на відкриття.
В найближчих планах – додати декілька ресторанів у Київській області, а також розширити присутність у деяких великих містах. В пріоритеті при цьому залишаються центральна і західна частини України.
Наразі у McDonald’s в Україні 117 ресторанів. Працюють з них – 101. Один із київських ресторанів перебуває на реконструкції, а не повернулися до роботи ресторани у Харкові, Запоріжжі, Миколаєві та Сумах. У 2023 році мережа обслужила 85 млн клієнтів в Україні, а показник рівня задоволеності від візитів до McDonald’s зростає три роки поспіль і сягнув 94%.
Про критерії для відкриття
Звісно, ми прагнемо відновити роботу всіх наших закладів, але безпека працівників та відвідувачів – це пріоритет номер один для McDonald’s. Тому перший критерій – це безпекова ситуація.
Ще один критерій – можливість ефективно запустити операційні процеси: забезпечити безперебійну логістику та достатню кількість робочих годин ресторану (коли немає повітряних тривог), гарантувати безпечність продукції, тощо. Це цілий комплекс факторів, і якщо бодай по одному з них немає впевненості – заклад не відкривається.
Про вибір місця для нового ресторану
Порівняно з періодом до повномасштабної війни звернень з різних регіонів про відкриття McDonald’s побільшало. Як від органів місцевої влади, так і від мешканців. Але тільки стратегія компанії McDonald’s визначає, які регіони та міста пріоритетні сьогодні для розвитку бізнесу. Водночас, співпраця з представниками місцевої влади допомагає краще розуміти потреби та умови кожного регіону (безпекова ситуація, стан інфраструктури тощо).
У пріоритеті McDonald’s – відкривати ресторани в окремих будівлях. Це дає змогу виділити достатній простір для закладу і запровадити максимальну кількість каналів продажу – на терміналах самообслуговування і на касі в закладі, через McDrive і доставку McDelivery. Водночас це може бути і ТРЦ, якщо локація буде цікавою. Основні критерії: достатній потік людей та можливість забезпечити окремий вхід в ресторан, а також можливість облаштувати McDrive. Так, сьогодні вже є 35 ресторанів, що знаходяться в ТЦ.