Партнерський маркетинг в Україні від SalesDoubler

Партнерський маркетинг в Україні від SalesDoubler

12.04.2024 08:30
  1929
rau

Партнерський маркетинг в Україні вже давно користується популярністю на ринку. Суть його полягає в укладанні партнерських угод між рекламодавцями та партнерами (вебмайстрами, агенціями) з метою спільного просування товарів або послуг.

Цей вид маркетингу дуже важливий, оскільки він дозволяє залучити до співпраці широке коло партнерів з різних сфер бізнесу, що сприяє збільшенню обсягів продажів та розширенню аудиторії. За кожну дію, яку ці партнери допомагають зробити, наприклад, за перехід на сайт або покупку товару, вони отримують певну винагороду. Таким чином, компанії можуть залучати клієнтів через вебмайстрів, а не витрачати свій рекламний бюджет.

Значення партнерського маркетингу в онлайн-бізнесі важко переоцінити, оскільки він відкриває безліч можливостей для заробітку в інтернеті. Для рекламодавців це означає ефективнішу монетизацію їхнього трафіку і підвищення прибутковості кампаній. З іншого боку, для вебмайстрів це надає можливість заробляти швидше, простіше та безпечніше.

Ринок партнерського маркетингу можна умовно розділити на кілька категорій. Деякі рекламодавці активно використовують цей інструмент, маючи чітку стратегію та досвід співпраці з партнерами. Інші лише розпочинають використання партнерського маркетингу та знаходяться на етапі вивчення його можливостей. Однак є й ті, хто залишається у сумнівах чи вже має негативний досвід співпраці, що призводить до відмови від цього типу маркетингу взагалі.

СРА-мережі та як вони можуть допомагати

Неможливо уявити сучасний маркетинг без надійних СРА-мереж – це одна з важливих складових цієї стратегії. У світі електронної комерції особливо вагоме значення має ефективна реклама. Так, для інтернет-магазинів партнерський маркетинг стає вагомим інструментом, оскільки вони дозволяють отримати доступ до тих партнерів, які напряму не працюють. Також, вони значно економлять ресурси для рекламодавців, оскільки вся комунікація та розрахунки з трафіковими партнерами на їх стороні.

Серед провідних українських СРА-мереж варто відзначити SalesDoubler – надійного партнера у сфері трафіку, який забезпечує високий рівень підтримки як рекламодавців, так і вебмайстрів. У SalesDoubler можна знайти ряд вертикалей: 

  1. Мережа активно співпрацює з банками, МФО та страховими компаніями, надаючи велику кількість різноманітних лідів щомісяця партнерам;
  2. Зараз активно розвиває крипто-вертикаль, де вже представлено ряд криптобірж та інших інвестиційних компаній;
  3. Звісно, куди ж без е-commerce. Інтернет-магазини, різноманітні онлайн сервіси та маркетплейси все більше стають популярні серед різних інтернет-спеціалістів (вебмайстрів) для заробітку. Тож кількість партнерських програм в даному сегменті постійно зростає та вже налічує понад 100+ з відомим гравцями ринку. 

В пулі партнерів SalesDoubler 1000+ активних вебмайстрів, які вміють лити трафік та приводять якісні ліди. 

Чому важливо розвивати власну партнерську програму

CPA-мережа SalesDoubler відіграє важливу роль у співпраці між рекламодавцями та вебмайстрами або агенціями. Це стало можливим завдяки розробленій власній рекламній платформі: https://salesdoubler.pro/. Мета компанії полягає в забезпеченні максимально ефективного, довготривалого та безпечного процесу співпраці між сторонами.

Однією з ключових переваг роботи через СРА-мережу є модель CPA (Cost Per Action), яка означає, що рекламодавець оплачує тільки результат – дію, яку кінцевий споживач, або лід, повинен зробити. Цю дію оберає рекламодавець, спираючись на свої потреби в роботі та виходячи з рекомендацій мережі. Цей підхід захищає рекламодавця від зайвих витрат, оскільки цінність такої дії значно вища ніж за покази чи кліки, тим паче це відбувається ще й по пост-оплаті.

У рамках партнерської програми SalesDoubler бере на себе всі найважливіші аспекти, включаючи організаційні та юридичні питання, а також технічні деталі. Команда компанії забезпечує безперервну підтримку та консультації з метою забезпечення безперешкодного ходу співпраці.

Рекламодавці отримують доступ до широкої аудиторії через залучення вебмайстрів, що потенційно дозволяє отримувати значний обсяг якісного трафіку на щомісячній основі при розвитку партнерської програми. При цьому, всі важливі питання та обговорення рекламодавець веде виключно з особистим менеджером в SalesDoubler, що спрощує весь процес співпраці та робить його максимально зручним для клієнтів.

Розміщуйте свою партнерську програму на платформі SalesDoubler і дозвольте компанії допомогти вам досягти нових висот у вашому онлайн бізнесі!

Переваги та можливості СРА мережі SalesDoubler

Компанія SalesDoubler працює на ринку українського партнерського маркетингу вже понад 12 років. Тому в команди SD є вже значний досвід, що, звісно, допомагає розвивати ефективно партнерські програми та багаж напрацювань, починаючи з власної платформи, і закінчуючи унікальними інструментами для вебмайстрів й не тільки, що надає ще додатковий ряд переваг.

CPA мережа SalesDoubler – надійний партнер та ефективне рішення для розвитку бізнесу онлайн. Окремо варто виділити в  SalesDoubler наступне:

  • Персоналізований підхід та фокус на результат. Досвідчена команда працює з партнерською програмою, допомагаючи реалізовувати потрібні KPIs;
  • Широка мережа вебмайстрів. Вебмайстри – це якраз і є та ключова сила, актив, які можуть розширити охоплення, залучити нову аудиторію та покращити взаємодію з існуючою;
  • Власна технологічна платформа. Команда постійно працює над новими рішеннями як для рекламодавців, так і для трафікових партнерів, що допомагає поліпшувати якість роботи та нарощувати об’єм трафіку по різним напрямкам.

Таким чином, SalesDoubler надає ряд додаткових можливостей для рекламодавців в Україні та закордоном. Тому, якщо ви все ще не реалізували вашу партнерську програму або у вас є потреби в її розширення, то зараз це найкращий час для того, щоб це зробити.

Хто такі вебмайстри та як вони працюють

Вебмайстер – це фахівець у сфері інтернет-маркетингу, який володіє унікальними навичками та стратегіями. Він/вона вміло управляє купівлею трафіку на одному рекламному каналі та направляє його на інший канал, де він має більший потенціал для забезпечення високої конверсії та доходу. Вони можуть бути одинаками або бути представлені як арбітражні/баїнг або SEO команди. Це фізичні та юридичні особи, які творчо підходять до питань здобуття та монетизації трафіку. Тактично і стратегічно знають як залучати увагу потрібних аудиторій та досягати поставлених результатів.

Вебмайстри або трафікові партнери вміло працюють з різними джерелами трафіку, використовуючи їх для досягнення різних цілей та задач. Деякі з них спеціалізуються на пошуковій оптимізації або SEO, щоб привертати органічний трафік з пошукових систем. Інші використовують контекстну рекламу, розміщуючи оголошення на платформах, таких як Google Ads, Bing, є й ті, які зосереджуються на соціальних мережах, створюючи рекламні кампанії, щоб привернути увагу аудиторії в Facebook, Instagram, Twitter та інших популярних соціальних мереж.

Важливо зазначити, що багато вебмайстрів можуть працювати з кількома каналами трафіку одночасно, створюючи комплексні стратегії маркетингу, які максимізують результати та досягають поставлених цілей. Їхні знання, креативність та вміння пристосовуватися до змін відображаються в їх роботі, яка є ключовим елементом успішної присутності в інтернеті. Вебмайстри вкладають в рекламу свої кошти, тож вони максимально зацікавлені в результаті й практично підходять до будь-яких питань.

При розміщенні партнерської програми, важливо сформувати баланс умов, щоб це було win-win для всіх сторін, тому що тільки в цьому випадку кампанія може запрацювати як слід й почати приносити результати всім учасникам. Рекламодавці платять за результат і це певною мірою безпрограшний варіант, вебмайстри ризикують своїми коштами з ціллю заробити. Щоб все запрацювало, саме баланс мотивацій та ризиків, довіра сторін, гнучкість та підтримка в партнерській програмі веде всіх до успіху.

Розвиток партнерської програми вимагає досить багато часу та зусиль. Звісно, є різниця між вертикалями, оскільки одні більш розвинені, інші менше, але в середньому це 3-4 місяці, тому, якщо є ціль отримувати гарні результати з кампанії в кінці літа чи на початку осені, як приклад, то варто розпочинати в середині або хоча в кінці весни. Такий підхід дозволить знайти та запросити вебмайстрів до вашої кампанії, ефективно налаштувати та оптимізувати офер, забезпечуючи максимальний результат і вигоду для всіх сторін.

Огляд популярних каналів трафіку та як вони працюють

Інтернет є ідеальним середовищем для реклами завдяки безмежному розмаїттю способів залучення трафіку, і саме завдяки різноманіттю вебмайстрів в партнерській мережі SalesDoubler рекламодавці можуть отримувати конверсії з самих різних платформ та джерел трафіку, які включають пошукові системи, соціальні мережі, контекстну рекламу, рекламні мережі, e-mail-маркетинг, мобільну рекламу та відеорекламу. Це дозволяє формувати різні стратегій та досягати цільових аудиторій. Також допомагає адаптувати рекламні кампанії під конкретні потреби та цільові групи, забезпечуючи ефективне привертання уваги та максимальну віддачу від інвестицій у партнерську програму. 

Одними з найпопулярніших джерел трафіку для вебмайстрів є контекстна реклама та таргетована реклама в Facebook. Досить багато SEO спеціалістів зі своїми площадками представлено на платформі SD. Є і інфлюенсери, які роблять публікації в соціальних мережах та мессенджерах, і вебмайстри зі своїми базами даних, які можуть робити розсилки через е-mail, SMS або Viber. Також, є трафікові партнери, які залучають трафік з різних банерних мереж. 

Всі ці та інші джерела трафіку надають різноманітні можливості для залучення цільової аудиторії на партнерські програми. Кожний з каналів має свої унікальні переваги та характеристики, що можуть бути використані залежно від конкретної мети та стратегії монетизації проекту. 

Наприклад, PPC реклама може забезпечити швидкий старт та точне спрямування аудиторії, соціальні мережі – можливість взаємодії та залучення аудиторії за допомогою цікавого контенту, контекстна реклама – рекламування на основі контекстуального пошуку, а SEO – постійний потік органічного трафіку від пошукових систем. Використання цих джерел трафіку окремо або в комбінації може допомогти досягти більшого ефекту та результативності рекламної стратегії відповідно до потреб та цілей проекту. Вебмайстри, як правило, використовують декілька різних каналів для залучення лідів та доволі часто експерементують, що дозволяє отримати додатковий результат.

Умови для запуску успішної партнерської програми

Для того, щоб партнерська програма спрацювала, потрібні умови, інтеграція та вирішення моменту оплати.

Важливо розуміти, що арбітраж це дуже важка та складна робота, що потребує багато часу та уваги, а також постійного навчання, бо тренди змінюються та час йде вперед. Тож не слід думати, що якщо активували партнерську програму, то вебмайстер зразу побіг запускати рекламні кампанії. Звісно, є таке, але в основному потрібен час, щоб прорекламувати партнерську програму, щоб зацікавлені вебмайстри підготували та запустили свої рекламні кампанії. Тому дуже важливо, щоб партнерська програма відповідала на два ключових запитання:

  1. Чому люди повинні користуватися даним продуктом/замовляти в даному магазині?
  2. Чому вебмайстри мають ризикувати своїми коштами, щоб направляти до вас аудиторію та реалізовувати потрібні конверсії?

Крім вищесказаного, одним з ключових моментів при виборі партнерської програми для вебмайстрів є складність цільової дії та співставна винагорода за дану дію. Якщо це збалансовано, то все добре, якщо ні, тоді висока вірогідність, що вебмайстри можуть почати лити трафік в мінус і далі відключитися від партнерської програми.

Цільові дії можуть бути різними в залежності від тематики та потреби, але зазвичай це реєстрація, підтверджене замовлення по телефону, підтверджена покупка, установка мобільного додатку, і т.д.

Як збільшити продажі через CPA мережу SalesDoubler

Партнерський маркетинг – це ефективний інструмент для розвитку бізнесу в Україні, особливо в еру цифрових технологій. Розвиток власної партнерської програми має велике значення для компаній, оскільки це дозволяє залучати нових клієнтів і збільшувати обсяги продажів.

Робота через CPA мережу SalesDoubler є вигідним та зручним варіантом розвитку бізнесу для інтернет-магазинів, фінтех-проєктів, різноманітних онлайн-сервісів і т.д.

Для того, щоб розпочати та дізнатися більше, потрібно залишити заявку на сайті або зареєструватися як вебмайстер на офіційному сайті SalesDoubler і далі менеджери компанії швидко зможуть допомогти по вашим питанням.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку