Блокада кордону: можливі наслідки для e-commerce

Блокада кордону: можливі наслідки для e-commerce

07.12.2023 08:30
  1430
Дарія Осіїк

З 6 листопада польські перевізники блокують пункти пропуску на українсько-польському кордоні. Наразі заблоковано чотири ключових пункти пропуску: «Ягодин ― Дорогуськ», «Краковець ― Корчова», «Рава-Руська ― Гребенне» та «Шегині ― Медика». Ситуація досі залишається складною.

Наслідки блокади кордону: вплив на e-commerce

Блокада кордону внесла корективи в ланцюжки постачання імпортної продукції, що може мати значні наслідки для електронної комерції:

  • Порушення ланцюгів поставок. Рітейлери можуть зіткнутися з проблемами підтримання рівня запасів;
  • Зменшення кількості доступного товару у високий сезон зимових розпродажів;
  • Збільшення термінів поставок товарів на склади й полиці, що означає операційні труднощі в управлінні логістикою, виконанні замовлень та обслуговуванні клієнтів;
  • Зменшення в довгостроковій перспективі обсягу продажів на тлі високого запиту в новорічний період через відсутність пропозицій. 

Негативні результати можуть торкнутися передусім продавців габаритної техніки, яку перевозять за допомогою вантажного автотранспорту.

Згідно з аналітичними даними платформи Pricer24, спостерігається тенденція до зменшення наявності товарів у найбільших інтернет-магазинах України в категорії «Телевізори», що може свідчити про поточні проблеми з поставками.

Динаміка зміни доступності товарів у категорії «Телевізори», листопад 2023. Джерело: Pricer24

Аналогічна ситуація — і в категорії «Холодильники».

Динаміка зміни доступності товарів у категорії «Холодильники», листопад 2023. Джерело: Pricer24

Як підтримувати конкурентоспроможність у період турбулентності?

В умовах можливого дефіциту у високий сезон продажів інтернет-магазини повинні оперативно та регулярно відстежувати актуальну наявність товарів не тільки в постачальників, а й у конкурентів. Таку можливість надають сучасні рішення для аналізу ринку, які використовують парсинг даних з відкритих джерел, таких як вебсайти інтернет-магазинів, а також мають функціонал для візуалізації даних у вигляді звітів та дашбордів.

Так, наприклад, рішення «Аналіз асортименту» від Pricer24 дає змогу моніторити поточний стан полиць конкурентів, а також динаміку зміни наявності за категоріями, сегментами та конкретними SKU. Отже, категорійний менеджер може відстежувати тренди та дефіцити в цільових сегментах на ринку і змінювати свою стратегію в пік купівельного сезону з метою максимізації частки ринку та безперебійного задоволення попиту споживачів.

Використання сучасних інструментів аналізу ринку, які забезпечують доступ до актуальних даних про доступність товарів у конкурентів, допоможе ефективно пристосуватися до змін на ринку та зберегти стабільність у високий сезон попиту.


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  883
Усі новини ринку