Переадресація дзвінків через віртуальний номер: переваги та варіанти реалізації

Переадресація дзвінків через віртуальний номер: переваги та варіанти реалізації

20.11.2023 04:44
  771
rau

Мова йде про зручний та ефективний спосіб організації роботи з телефонними дзвінками. У сучасних бізнес-умовах згадана опція стає все більш актуальною, оскільки дозволяє суттєво покращити комунікацію з клієнтами та оптимізувати робочі процеси.

У чому полягає принцип роботи переадресації дзвінків через віртуальний номер?

Замість прив’язки до певного фізичного апарату, дзвінки проходять через віртуальний номер, який у свою чергу перенаправляє їх на потрібний номер. В результаті працівники компанії можуть приймати виклики не тільки зі свого робочого місця, а й поза офісом, наприклад, завдяки мобільному пристрою. 

Які переваги дає переадресація дзвінків через віртуальний номер? 

  • Перша і найголовніша – це гнучкість. Працівники можуть приймати дзвінки у будь-який час та з будь-якої точки світу, де є доступ до інтернету. Це особливо зручно для компаній, які мають філії чи представництва у різних містах чи навіть країнах. Клієнти завжди зможуть зв’язатися з потрібним фахівцем незалежно від його місцезнаходження;
  • Завдяки можливості паралельного опрацювання великої кількості дзвінків з налаштуванням параметрів їхнього спрямування, можна ефективно управляти комунікаціями;
  • Друга перевага полягає в економії часу та грошей. Немає потреби купувати та встановлювати додаткове обладнання, оскільки всі процеси здійснюються через хмарну платформу;
  • Встановлення маршрутизації – це послуга, яка дозволяє розподіляти вхідні дзвінки на певний пристрій, наприклад, на SIP-телефон або звичайний телефон. Вартість цієї послуги залежить від типу маршрутизації. Найчастіше розрізняють такі типи маршрутизації: проста схема – дзвінки розподіляються на певний пристрій за певним правилом, наприклад, за номером телефону (безкоштовно) і складна схема – дзвінки розподіляються на певний пристрій за більш складними правилами, наприклад, за часом дня або за географічним розташуванням ($20). Ви можете легко налаштовувати спрямування вхідних дзвінків так, як вам зручно, прямо зі свого облікового запису.
  • Крім того, переадресація викликів через віртуальний номер дозволяє компаніям надавати своїм клієнтам додаткові послуги. Наприклад, функцію автовідповідача, голосове меню або запис розмов. Як наслідок, покращується якість обслуговування та задоволеність клієнтів. 

Звичайно, всі ці моменти можливі лише за умови співпраці із серйозною і відповідальною компанією, наприклад, Freezvon. Організація пропонує кілька варіантів переадресації:

  • На мобільний або міський телефон: дозволяється налаштувати переадресацію на будь-який телефон, наприклад, той, що знаходиться в офісі, і приймати на нього всі дзвінки;
  • На SIP-застосунок, такий як Zoiper, Xlite: можна встановити програму на телефон, ноутбук або планшет. Переадресація на SIP-застосунок безкоштовна і може використовуватися для вихідних дзвінків;
  • На IP-телефон: Freezvon дозволяє спрямовувати дзвінки на IP-телефон, який легко налаштовується та використовується;
  • На Asterisk:Налаштувати цю функцію дозволяється на сервері компанії для приймання безкоштовних вхідних дзвінків.

Ви можете обрати саме те рішення, яке вам підходить, і змінювати його в особистому кабінеті в будь-який час. Можна із впевненістю сказати, що переадресація викликів через віртуальний номер – це сучасне рішення, яке дозволяє бізнесу бути максимально гнучким та продуктивним під час спілкування з клієнтами. Завдяки цьому інструменту компанії можуть покращити якість обслуговування, заощадити час та гроші, а також надати додаткові послуги.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку