Ролики тижня: MasterZoo, Comfy, EVA, CHER’17 та 365 STUDIO

Ролики тижня: MasterZoo, Comfy, EVA, CHER’17 та 365 STUDIO

08.10.2023 09:00
  1235
Дарія Осіїк

Шопінг пухнастиків від MasterZoo, чому Comfy – це фонтан, великі знижки від мережі EVA до свого дня народження, колекція “для розкішних” від CHER’17 та спосіб трансформації від 365 STUDIO.

MasterZoo 

Команда бренду MasterZoo спільно із креативною агенцією Taktika створили рекламну кампанію, у якій улюбленці зі всієї країни розповідають, як і де вони роблять покупки.

Цього року бренд у співпраці з креативною агенцією Taktika повністю оновив стратегію і почав будувати знання про нове позиціювання: “MasterZoo — зоомаркет пухнастих особистостей”. Після іміджевого меседжу команда агенції мала розповісти про конкретну перевагу: доступність в офлайн, онлайн, в маленьких і великих містах. Потрібно було прокачати сприйняття MasterZoo, як найбільшої національної мережі зоомаркетів. 

Рішення знайшли у рекламній кампанії, де улюбленці із різних куточків країни відповідають на просте запитання: “Де купують вони?” В їхні слова та образи зашили реальні людські сценарії покупки та патерни поведінки. Кампанія мала донести стратегічне повідомлення: “Купуйте все для своїх улюбленців в MasterZoo онлайн та офлайн”. 

Особливістю роликів стали впізнавані локації та говірка. Команда записувала дикторів із різних регіонів країни, щоб передати локальну автентичність. Тому ролики наповнені харківським “тю”, хмельницьким “канєшно” та верховинським “йо”.

Comfy

Мережа техніки та електроніки Comfy створила новий анімаційний жартівливий ролик, у якому розповідає чому “Comfy – це фонтан”. Коли в магазині є всі гаджети, є вся техніка  – це фонтан, наголошує мережа. Саме тому Comfy – мережа намбер ван.

Так само й доставка від Comfy – це фонтан, адже вона може бути зроблена швидко і за гривню у квартиру, на дачу, ліфтом, без ліфта, у центр міста, на край села, на обраний час. 

EVA

EVA та EVA.UA розробили ефективну національну промокампанію великих знижок до свого дня народження. Створенням рекламної кампанії до дня народження EVA та EVA.UA займалась київська агенція oversize разом з Bambook Production. В основу ідеї лягли дві парадигми сучасного українського споживача: байдужість до реклами та потреба у вигідних пропозиціях. Бо реклама – це, звісно, добре, але знижки – набагато краще. Так і з’явився зрозумілий всім поціновувачам шопінгу слоган: “Знижки Є!”

“Цього року Лінія магазинів EVA святкує свій 21-й день народження. Це одна зі значущих подій року як для мережі, так і для наших клієнтів. Адже щороку ми готуємо безліч вигідних пропозицій як у роздрібних магазинах, так і в інтернет-магазині EVA.UA. А от із задачею “як креативно донести таку купу акцій нашим споживачам” ми звернулись цьогоріч до агенції oversize”, – коментує заступниця директора з маркетингу EVA та EVA.UA Василина Петлицька

CHER’17

Український мас-маркет бренд CHER’17 представив дебютну plus-size колекцію, натхненницею та співавторкою якої стала Олександра Заріцька, фронтвумен гурту Kazka. До її виходу креативна агенція Drama Queen створила рекламний кампейн. У запальному ролику Саша та інші дівчата відверто та з гумором говорять про свій досвід життя з пишними формами та демонструють свої «зовсім не зайві, звабливі кіло» в образах від CHER’17 + Kazka.

У типових романтичних комедіях у стрункої головної героїні часто є кумедна подружка з пишними формами. У цьому кампейні Drama Queen вирішили нарешті вивести цю вічну героїню другого плану у світло софітів і дати їй можливість сяяти. 

Текст і сюжет ролика натхненні бесідами з Сашею Заріцькою про її стосунки з тілом, повні протиріч та мінливостей. 

Такі стосунки складаються як з моментів прийняття себе та насолоди своєю красою, так і з боротьби, дисципліни, сорому, невпевненості. Хоча у відео по-доброму іронізують над тим, як дівчата займаються “пошуками самооцінки” “на полотнах бароко та у кліпах Бійонсі”, увесь ролик — це, перш за все, милування естетикою plus-size та розкішними дівчатами.

365 STUDIO

Мережа просторів краси 365 STUDIO представила відеокампейн, присвячений темі трансформації. У ролику мережа розповідає про свої найближчі плани — зосередження на свідомій красі, ментальному стані клієнтів та відкритті в Києві нової найбільшої студії мережі. 

З моменту заснування 365 STUDIO команда обрала для себе шлях свідомого підходу до кожного кроку роботи: від вибору етичних брендів до екологічних стосунків між собою. Зараз бренд починає новий розділ своєї історії з символічного для них кампейну: «Оновлення ззовні — трансформація всередині».


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку