Польський виробник солодощів Lumar: як поєднати традиції та іноваційність задля виходу на зарубіжні ринки

Польський виробник солодощів Lumar: як поєднати традиції та іноваційність задля виходу на зарубіжні ринки

19.09.2023 09:00
  2559
rau

Сімейна компанія Lumar виробляє традиційні та оригінальні солодощі. Минуло 30 років з тих пір, як засновники Lumar надихнулися простими домашніми вафлями, які звикли їсти на десерт. Керуючись пристрастю до солодощів, вони вирішили вдосконалити власні сімейні рецепти та створили колекції Lumarki – вафельні кулки, хрусткі шоколадні цукерки Tufinki та вафлі та печиво Milanea.

Про те, що саме пропонує компанія Lumar українським торговельним мережам і як вона вже працює на українському ринку, RAU розповів комерційний представник PPHU Lumar в Україні Артур Кривошей.

Продукція Lumar має широкий вибір смаків і форм: формовані вафлі, бісквіти, шоколадні цукерки, вафельні праліне, вафельні кульки та масляні вафельні ролли.

Їх якість забезпечується на кожному етапі створення: від рецептів, складених із ретельно підібраних інгредієнтів, через бездоганні виробничі процеси до високих органолептичних властивостей кінцевих продуктів. Позитивні відгуки про продукцію, призи та нагороди, а також довіра партнерів (як вітчизняних, так і міжнародних) є найкращим доказом високих стандартів якості Lumar, визнаних міжнародними сертифікатами BRC I IFS, протягом багатьох років.

Компанія докладає багато зусиль, щоб постійно розвиватися та впроваджувати інновації, уважно стежить за галузевими тенденціями, шукає нові рецепти та технологічні ноу-хау для створення нових форм продуктів та способів пакування. Місія Lumar — не тільки відповідати, але й перевершувати очікування клієнтів.

Компанія постачає продукцію в багато країн світу, експорт становить приблизно 50% від загального обсягу продажів; Німеччина, Австрія, Франція, Угорщина, Словаччина, Чехія, Португалія, Іспанія, Нідерланди, Україна, Лівія, Ізраїль, Боснія і Герцеговина, Сербія, Північна Македонія, Хорватія, Чорногорія, Англія, Швеція, Литва, Китай, Об’єднані Арабські Емірати, Канада, Румунія, Південна Корея, Тайвань, В’єтнам, Японія, США, Латвія, Марокко, Іран, Ірак, Ізраїль… Торговими партнерами виробника в Польщі є провідні продуктові мережі країни: Aldi, Auchan, Biedronka, Delikatesy Centrum, Eurocash, ITM, Kaufland, Lewiatan, Lidl, Metro, Netto, Polo-Market, Stokrotka, Supeco, а також регіональні мережі Twój Market, Topaz та інші.

Наступною новинкою стали Lumarki з крем-брюле в смаженому арахісі в зручній упаковці – коробці 120 г.

Нові продукти мають яскравий, свіжий графічний дизайн з елементами бежевого та золотого, що робить їх елегантними та невимушеними водночас.

Варто згадати про відому продукцію Lumar, яка вже завоювала позиції на українському ринку. Це кокосові та арахісові вафельні кульки Lumarki, які є першими продуктами компанії Lumar, з яких було розпочато бізнес. Сьогодні Lumarki доступні не тільки в класичних смаках, але і з додаванням шматочків сухофруктів – лимонів і полуниці. Кожен покупець може вибрати Lumarki у відповідній упаковці (ящик або фольга), від 32 г до 2 кг.

Не можна не згадати про вафлі, які також цінують клієнти в Україні, найвідомішими з яких є вафлі Milanea Crispy Sticks з вершковою начинкою капучіно та чорні вафлі з начинкою з молочного крему, а також Milanea Crispy Cubes – міні-вафлі, ідеальні для одного шматка.

І, нарешті, найпопулярніший продукт Lumar – вафельні ролли та коржики зі справжнім маслом. Продукт, який викликає захоплення у клієнтів. Це смачний, готовий продукт, але його можна використовувати як доповнення до десертів, які подають вдома з улюбленими добавками, такими як збиті вершки, морозиво чи фрукти.

Нарешті, ми не можемо забувати про початок війни та повномасштабне вторгнення hосії в Україну у 2022 році, яке не залишило байдужими як поляків, так і людей у всьому світі. Польща стала першою країною, куди кинулися українці, рятуючись від жахів війни, які принесла росія. Не залишилися осторонь і власники Lumar. Брали активну участь у допомозі біженцям на місцевому рівні, забезпечили власним житлом родини з міста Маріуполя, які залишилися без даху над головою. Крім того, з початком війни компанія розірвала всі відносини з російськими покупцями і почала прибирати російський текст з упаковок товарів.

Щоб отримати додаткову інформацію про умови співпраці з компанією, звертайтеся до комерційного представника PPHU Lumar в Україні Артура Кривошея:


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку