М’ясомаркет і Döner Маркет – у списку популярних франшиз від Forbes Україна
Дві франшизи компанії МХП – М’ясомаркет і Döner Маркет – видання Forbes Україна внесло до переліку форматів, які рятують бізнес під час війни. Вони в числі інших лишилися стійкими до змін, утримались на ринку й навіть суттєво збільшили кількість магазинів і закладів.
Протягом 2022 року МХП з партнерами відкрили 71 франчайзинговий М’ясомаркет та 48 франчайзингових Döner Маркет.
Попри всі складнощі роботи під час повномасштабного вторгнення, мережа магазинів кулінарних ідей М’ясомаркет і мережа смачного безпечного стріт-фуду Döner Маркет продовжили працювати, щоб забезпечити людей якісною та смачною їжею. За словами Дмитра Озерана, керівника управління по роботі з франчайзі МХП, не зупинитися партнерам-франчайзі допомогли три чинники.
«Перший – те, що не зупинилася сама компанія МХП. Ми продовжували працювати, виробляти продукти харчування, перелаштовували логістику. Другий – наші партнери вирішили залишитися в Україні, працювати і тим самим дбати про продовольчу безпеку та підтримувати економіку. Третій – запит споживачів. Ми відкриваємо М’ясомаркет, де пропонуємо людям якість, сервіс та емоцію, а вони залишаються з нами, навіть переїжджаючи в інший населений пункт. Згідно з даними нашої програми лояльності ми побачили, що люди, які переїхали у більш безпечні регіони країни, пішли шукати там свій улюблений М’ясомаркет. Тобто у них був запит на якість і сервіс, які ми пропонуємо у своїх торгових точках, а отже у партнерів був стимул відкривати більше магазинів», – говорить Дмитро Озеран.
На початку повномасштабного вторгнення МХП з партнерами поставили в пріоритет забезпечення продовольчої безпеки й працювали у вже наявних торгових точках. Спочатку всі були сфокусовані на забезпеченні стабільної доставки продуктів харчування людям й було складно планувати відкриття нових магазинів. Точки одного з партнерів МХП в Сумській області були єдиними, які продовжували працювати попри обстріли.
«Звичайно, було тривожно, бо не було зрозуміло, що буде завтра. Оскільки працюємо ми в Сумській області, через кілька днів почалися перебої з постачанням. Але ми знаходили шляхи: наші водії самі їздили забирати продукцію, менеджмент шукав альтернативи на місцях, виїжджали в місто й продавали товар просто з автівок – все для того, щоб годувати людей. Вже у квітні я зрозумів, що треба не просто працювати, а продовжувати розвиватися. Тоді я поставив команді з розвитку завдання готувати до відкриття нові магазини», – розповідає партнер МХП в Сумській і Полтавській областях Максим Сидоренко.
Першу нову точку Максим із командою відкрили у травні, й далі вже почали рухатися по своєму річному плану. З 24 лютого до кінця 2022 року вони відкрили 14 нових М’ясомаркет у Сумській та Полтавській областях.
Загалом мережа М’ясомаркет налічує майже 240 торгових точок. Це як франчайзингові магазини, так і власний рітейл МХП. Кількість відкритих закладів Döner Маркет сягнула 150.
Довідка. МХП – міжнародна компанія у сфері агро та харчових технологій. Нині трансформується в кулінарну компанію. Одним із напрямів цієї трансформації є розвиток у сегментах HoReCa та рітейлу. Станом на червень 2023 року МХП розвиває понад 1500 торгових точок різного спрямування. Це мережа магазинів кулінарних ідей Мʼясомаркет, магазини Їжа Свіжа, Наша Ряба, Українське курча, а також мережа смачного безпечного стріт–фуду Döner Маркет.