
Чернігівський ТРЦ Hollywood Mall першим з ТРЦ в Україні інтегрує чат-бот зі штучним інтелектом


Рекламна кампанія соціального проєкту eldorado.ua «Цеглинка для родинки» здобула дві бронзові нагороди та двічі увійшла до шорт-листів на Київському міжнародному фестивалі реклами-2023.
Ідея та концепція проекту, комунікаційної кампанії були створені спільно із креативною агенцією I am Idea. «Цеглинка для родинки» стартувала у жовтні 2022 року та триває нині.
Творча команда відшукала рішення, яке в простий, але нестандартний спосіб дає можливість допомогти родинам, котрі втратили власне житло через війну. Результат – благодійником зміг стати кожен охочий – для цього досить придбати «Цеглинку для родинки» за символічні 23 грн у магазині техніки.
Через повномасштабне вторгнення в Україні зруйновано понад 150 000 житлових будинків, сотні тисяч людей позбавлені даху над головою та потребують допомоги. За оцінками фахівців, відбудова країни та зокрема зруйнованого війною житла триватиме понад десять років, проте сім’ї потребують облаштування тут і зараз. Започатковані державою програми, чимало благодійних та гуманітарних проєктів мають на меті допомогти. Вже зараз кожен вклад, кожна «цеглинка» у цю велику спільну справу має значення.
Крім величезної потреби у житлі українських сімей, що постраждали через війну, творча команда мала врахувати й те, що інформаційний простір від початку вторгнення наповнений запитами на допомогу. Відтак багатьом українцям стає складніше донатити, тому потрібно було створити цікаву ідею та просту механіку – як залучити кошти для допомоги. Робота над проектом розпочалася у вересні 2022 року, а вже наприкінці жовтня (до 23-річчя від дня заснування компанії Eldorado.ua) він стартував.
Трохи більше, ніж за два місяці, першій родині на Чернігівщині передали ключі від модульного житла, половину вартості якого сплатила Eldorado.ua. Нині мама та двоє малих дітей мають можливість комфортно облаштуватися, поки їхній тато захищає країну в лавах Сил Оборони. Наступною родиною, яка найближчим часом отримає тимчасове житло, буде багатодітна сім’я на Чернігівщині.
Клієнти Eldorado.ua – покупці техніки – є здебільшого сімейними людьми, котрі турбуються про комфорт свій і своїх родин, та готові допомагати іншим. Саме на них і була розрахована кампанія.
В комунікаційному міксі було застосовано найбільш дієві для воєнного часу канали комунікації: офлайн-магазини обладнані «цеглинками», відео на плазмах магазинів та ТРЦ, зовнішня реклама, постери в ЖК, онлайн: постійний банер на сайті, пуші-нагадування у мобільному застосунку, email-розсилки, ТБ-сюжети, новини в ЗМІ, відео для соцмереж та телеграм-каналів. Загальне охоплення аудиторії: майже 17 млн та близько 450 000 – охоплення в медіа. Проект є успішним і продовжується.
Команда: