Rozetka планує відкрити 200 точок видачі в 2023 році
Лідер українського ринку e-commerce попри значні втрати на початку повномасштабної війни не тільки відновив, але й наростив кількість офлайн-точок.
Нещодавно Rozetka відкрила першу власну точку видачі у Ніжині Чернігівської області. Як повідомила RAU прес-служба консалтингової компанії Retail&Development Advisor (RDA), що виступила брокером при підписанні договору оренди приміщення, вона розпочала роботу в ТЦ Ніжин Сіті на вул. Батюка, 9.
Площа торгової точки склала майже 60 кв. м, яку зайняли зона видачі онлайн-замовлень, примірочна та алкогольний відділ з широким асортиментом напоїв та товарами власного імпорту Rozetka. Як і у всіх точках видачі Rozetka, тут доступні вже звичні клієнтам зручні сервіси: можливість огляду та перевірки замовлення перед оплатою, повернення товару, який не підійшов, доступна примірка одягу і взуття в примірочній тощо. При цьому всі замовлення доставляються до точки видачі безкоштовно.
За словами генерального директора Retail&Development Advisor Андрія Лотоцького, це вже четверта торгова точка мережі Rozetka, яку онлайн-рітейлер відкрив за посередництва RDA. До цього компанія знайшла для Rozetka три локації в Києві: на Мінському масиві (в ЖК Міністерський, на вул. Кондратюка, 5), на Печерську (бул. Дружби Народів, 16 А) і на Троєщині (вул. Закревського, 93 А).
“Як лідер ринку, Rozetka завжди ставить підвищені вимоги до приміщень та локації майбутніх магазинів. Серед них – перший поверх, гарна вітрина та якісний трафік. У випадку з першим магазином у Ніжині всі ці вимоги були виконані. Фактично, нам вдалося підписати чи не єдину у центрі міста локацію з хорошим фасадом та окремим входом. А додатковою перевагою стала наявність поруч продуктового “якоря”, що може покращити ефективність роботи нової точки видачі за рахунок синергетичного ефекту”, – пояснює Андрій Лотоцький.
В Rozetka нагадали, що компанія активно розвивала мережу точок видачі ще до початку повномасштабної війни. Зокрема, в 2021 році було відкрито 168 точок видачі. Напередодні вторгнення офлайн-мережа Rozetka налічувала 246 об’єктів різних форматів. Через ведення активних бойових дій в багатьох регіонах України на кінець першого кварталу 2022-го кількість діючих магазинів онлайн-рітейлера скоротилася майже вчетверо – до 65-ти об’єктів у 32 містах. Проте ще в минулому році компанія не тільки повністю відновила мережу, але й наростила її на 47 нових точок.
Компанія продовжує динамічний розвиток офлайн-напрямку і цьогоріч. Станом на 9 травня 2023-го Rozetka об’єднувала вже 325 точок видачі у 84 містах України. При цьому в планах на поточний рік відкриття 200 нових магазинів. Як зазначають в компанії, пріоритетними для розвитку є Західний та Центральний Регіони країни.
“Але це не означає що в інших регіонах України в нас немає планів на відкриття. Навіть в прифронтових містах ми запускаємо мобільні точки видачі, щоб їх мешканці мали змогу отримати можливість для замовлення будь-яких товарів з нашого сайту. Посилити свою присутність також плануємо в усіх обласних центрах та їх містах-супутниках”, – уточнили в Rozetka.
В свою чергу в RDA зазначають, що компанія продовжує пошуки приміщень для найбільшого українського гравця сегменту онлайн-торгівлі та готова розглядати всі пропозиції, що відповідають вимогам рітейлера.
Довідка. Retail & Development Advisor — українська консалтингова компанія, що надає повний комплекс послуг у сфері торговельної, офісної та логістичної нерухомості. Заснована у 2013 році. Компанія пропонує послуги розробки архітектурної концепції, брокериджу в торговій, офісній та логістичній нерухомості, управління нерухомістю, аутсорсингу відділу розвитку та ін. Має досвід успішної співпраці з міжнародними та вітчизняними операторами, такими як: Yves Rocher, Metro, New Yorker, LC Waikiki, Adidas, JYSK, Colin’s, Vodafone, Terranova, Crocs, Miniso, EVA, Алло, КОЛО, Rozetka, Укрзолото, Золотий Вік, Prostor, Люксоптика, Eldorado, Intertop.
Rozetka – лідер сегменту роздрібної онлайн-торгівлі в Україні. Інтернет-магазин компанії був заснований у 2005 році Владиславом та Іриної Чечоткіними. Подружжя бізнесменів володіє та керує компанією і до сьогодні. В 2015 році компанія залучила інвестиції у фонду Horizon Capital, що став міноритарним акціонером онлайн-рітейлера. У 2018-му Rozetka повідомила про об’єднання з інтернет-холдингом EVO. В управлінні останнього на момент угоди знаходилося 10 проектів у сегменті електронної комерції, в тому числі велика торгова платформа Prom.ua.