Ірина Ференчук, INNI.tech: Ми активно використовуємо нейронні мережі у своїх розробках

Ірина Ференчук, INNI.tech: Ми активно використовуємо нейронні мережі у своїх розробках

29.05.2023 09:00
  744
Микола Маранчак

Директор з маркетингу INNI.tech про співпрацю з Епіцентр та Нова лінія у напрямках технологічних рішень для організації безпеки, рішення для логістичних та складських центрів, модуль контролю персоналу на робочому місці та допомогу компаніям позбавлятися від російського софту.

INNI – команда розробників програмного забезпечення, яка з 2014 року впроваджує унікальне та інноваційне ПЗ систем відеонагляду та успішно інтегрує їх в систему безпеки для автоматизації процесів та оптимізації витрат. За плечима команди успішний досвід реалізації різноманітних рішень для сотен виробничих, торгових та аграрних компаній, у тому числі Епіцентр, Kernel, DHL Україна, Jabil Circuit Ukraine та ін. В інтерв’ю RAU директор з маркетингу INNI.tech Ірина Ференчук розповіла про сервіси, які можуть бути корисними у сфері безпеки для рітейлу, та інноваційні рішення в розробках компанії.

​- Розкажіть детальніше про вашу компанію. Чим вона займається?

– Наша компанія з 2014 року самостійно розробляє програмне забезпечення для відеоаналітики. INNI покликана створити єдине інформаційне поле для управління безпекою підприємства, як ефективний інструмент інтелектуального управління бізнесом. Серед можливостей програми – оперативний моніторинг і контроль ситуації, віддалений доступ до системи з WEB, єдина система збору та обробки даних та легка інтеграція з наявними системами відеоспостереження. 

Серед найпоширеніших продуктів – розпізнавання автономерів, облич, вагонів. А останнім часом значним попитом користуються модулі контролю наявності спецодягу та контролю наявності товару на полицях. Ключовою відмінністю нашої компанії є акцент на інтеграціях зі сторонніми системами для роботи в рамках однієї програми. Це дає змогу отримувати дані зі сторонніх систем, обмінюватись ними, накопичувати та обробляти. Такі інтеграції дозволяють не лише контролювати процеси, а й певною мірою автоматизувати їх. 

Чи працює компанія з рітейлерами? Якщо так, то з ким саме і в яких напрямках?

– Так, рітейл це, мабуть, наш головний напрямок. Одним з наших ключових партнерів серед рітейлерів є мережа Епіцентр та Нова лінія. Там основною задачею було організувати безпеку як ззовні, так і зсередини. Для цього використовували модуль інтеграції з касовими терміналами та розпізнавання авто та облич, інтеграція з охоронними системами та антикражними воротами. Також цікавий кейс – охорона в нічний час з використанням аналітики та контроль несення служби вночі.

Ще для однієї мережі невеликих магазинів біля дому (на жаль, не можу розголошувати назву компанії) було реалізовано модуль контролю персоналу на робочому місці. Коли продавець надовго покидав своє робоче місце, частина клієнтів розверталась та йшла, так і не здійснивши покупку. Цей модуль дозволив замовнику аналізувати недоотриману вигоду та більш ефективно побудувати систему мотивації персоналу. Розкажіть про інтегрований модуль контролю касових операцій, який ви встановили для Епіцентр.

– Даний модуль об’єднує в єдиній системі інформацію з камер відеоспостереження та касових терміналів, дає змогу аналізувати дані та порівнювати з тим, що на касовій стрічці. Для зручності роботи операторів служби безпеки система має титрування, що дозволяє отримувати фото та відео підтвердження кожної операції з прив’язкою до чеку. Всі дані та події касового терміналу синхронно накладаються на відео. Крім того, можна налаштовувати візуальне представлення даних чека та подій каси на екрані. Дуже важливим є можливість розслідувати інциденти та втрати завдяки пошуку по чеку та подіям касового серверу. Можна задавати пошук по декільком критеріям одночасно, наприклад, по чеку, сумі, події каси, касиру, часу, конкретному товару.

А ще програма дозволяє опрацьовувати так звані «товари групи ризику», виявляти махінації з бонусними картками та поверненням продукції. 

Чи можете поділитися даними у цифрах – як це вплинуло на роботу мережі ТЦ Епіцентр?

– На жаль, це закрита інформація. Але можу сказати, що термін повернення інвестицій на впровадження нашого програмно-апаратного комплексу складає 6-10 місяців.  

Як працюють аналітичні модулі INNI для агрокомплексів та виробництв?

– Для різних аграрних компаній було реалізовано повний контроль всіх процесів на елеваторах. Від контролю заїзду на територію, з управлінням чергою і далі по ланцюжку – контроль зважування, лабораторія, вивантаження, обмін фактичними даними з системою обліку і виїзд з підприємства. Ключовими метриками ефективності таких проектів є зменшення участі людей у процесі до 50% та збільшення швидкості проходження всіх етапів на 25-30%. В сезон це дуже суттєвий показник, який дозволяє прийняти та обробити більше вантажів. Для цього на елеваторах ми використовуємо модулі розпізнавання автономерів, інтеграцію з ваговимірювальними комплексами, системою обліку та СКУД.

Які етапи впровадження та які результати від інтеграції?

– Одним з найдовших та найважчих етапів є створення технічного завдання, оскільки кожне підприємство унікальне, та має свої специфічні вимоги чи складнощі. Зазвичай замовники ТЗ не мають, і ми з партнерами-інтеграторами приймаємо активну участь в розробці. Після цього йде погодження проекту і безпосередньо реалізація. Спочатку здійснюється поставка і підключення обладнання та мереж, паралельно за потреби йде налаштування програм (у випадку інтеграції зі сторонніми системами замовника). Виконання першого етапу багато в чому залежить від замовника та модулів, які необхідні, тому термін реалізації назвати важко. А другий етап зазвичай проходить протягом тижня-двох. Завершальним етапом є навчання працівників замовника.

В результаті клієнт отримує готову до роботи програму з налагодженими процесами та обізнаними співробітниками. Зазвичай, з міркувань безпеки, після реалізації ми передаємо всі права користувачу і не маємо постійного доступу до системи. Його може надати замовник нашим спеціалістам для сервісного обслуговування або для налаштування додаткових модулів. 

Чи можуть бути сервіси компанії корисними у сфері безпеки для рітейлу?

– Звісно. Це головна задача нашого продукту. Окрім вже згаданих модулів для безпеки використовуємо інтеграції з системами охоронної сигналізації Satel та Ajax, системами контролю доступу FortNet, Apollo, U-Prox. До речі, наша інтеграція з Ajax дозволяє об’єднувати різні хаби в групи та одночасно ними керувати. А ще інтерфейсом передбачена багаторівнева мапа, на яку можна нанести всі об’єкти замовника, швидко переходити між ними та бачити в кожному з них всі датчики та камери. Вони є клікабельними, що дає змогу подивитись останні події з фото/відео підтвердженням чи real-time відео. 

Також корисним є модуль системи тривожної охорони периметру (СТОП). Він дозволяє здійснювати оперативне спостереження за ситуацією на об’єкті в нічний період, реєструвати тривоги по периметру та на території під охороною та контролювати увагу операторів системи безпеки в нічний час. Програма дає доступ до архівних матеріалів підпорядкованих систем відеонагляду, веде автоматичний журнал тривожних подій, аналізує їх і дає можливість формувати звіти. Корисним є ще те, що INNI моніторить стан обладнання системи.

Які пропозиції має INNI для логістики?

– В нас є цікаві рішення для логістичних та складських центрів. Контроль заїзду/виїзду, навантажень/розвантажень, пошуку втрачених вантажів тощо. Наприклад, для компанії Jabil ми створили систему обліку завантажень (СОЗ) – це онлайн-платформа для обліку та відображення інформації про всі відвантаження, що відбуваються на підприємстві, а саме: статус автомобіля (розпізнаний номер, номер заявки, номер рампи), статус завантаження (очікує завантаження, завантажується, завантаження завершилось), статус рампи (вільна, зайнята), створення заявки на завантаження. Також система здійснює пошук за номером авто, датою, часом тощо.

Ще один цікавий кейс в цій сфері – це DHL Україна. Для їх хабів основним завданням системи було забезпечити контроль за обробкою всіх вантажів на складі та забезпечити інструмент моніторингу служби безпеки. Для цього використовували модулі інтеграції з RTLS та штрих-кодами.  Всі Wi-Fi термінали оператора і USB-сканер штрих-кодів оснащені спеціальною міткою RTLS, що дозволяє постійно контролювати місцезнаходження обладнання. Під час сканування система зберігає штрих-код і місцезнаходження співробітника в базі даних. Тоді оператор системи може знайти всі події обробки вантажів у відеоархіві за штрих-кодом, датою, часом. 

За таким же принципом можна адаптувати роботу модулів під потреби торговельних центрів, складських приміщень магазинів та будь-яких інших підприємств. 

Над якими інноваціями працюєте зараз?

Ми активно використовуємо нейронні мережі у своїх розробках. Тому постійно вдосконалюємося за допомогою машинного навчання. Нейронні мережі задіяні в таких модулях як контроль заповненності, полиць, наявності працівника на робочому місці, наявності спецодягу. 

Крім цього, ми постійно розширюємо перелік наших інтеграцій. Серед останніх – система управління складом WMS Qguar, яка забезпечує абсолютний контроль за рухом і збереженням товарів. 

Які цілі та завдання стоять перед компанією на цей рік?

– На 2022-23 рік ми поставили собі мету максимально замінити російське ПЗ, яке вже було впроваджене на українських підприємствах. Через це багато українських компаній опинились в заручниках у російського софту, без змоги подальшого апгрейду чи сервісу. Крім цього, продовжувати співпрацю з агресором для більшості є попросту неприйнятним. Тому минулого року ми пропонували повністю безкоштовну заміну ПЗ, а вже на 2023 розробили гнучку систему знижок, яка дає змогу максимально безболісно здійснити перехід. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку