Інновації, тренди та сталий розвиток на EuroShop 2023 (+фото)

Інновації, тренди та сталий розвиток на EuroShop 2023 (+фото)

20.03.2023 10:15
  1360
rau

З 26 лютого по 2 березня у німецькому Дюссельдорфі пройшла виставка EuroShop 2023 — наймасштабніша подія для світового рітейлу. Команда харківського виробника торгового обладнання Ustor побувала на цьому заході та розповідає про свої враження.

Інновації, стартапи, яскраві презентації, найвища концентрація трендів, компанії з усього світу, дискусії та виступи — це все вписано в ДНК EuroShop. Як завжди, ажіотаж був шалений: 1830 учасників з 55 країн, 19 виставкових залів площею 262 000 кв. м та понад 81 000 відвідувачів зі 141 держави. Такий масштаб дозволяє охопити світовий рітейл та зрозуміти, як він розвивається та які тенденції впливатимуть на нього найближчі три роки.

Експозиція EuroShop 2023 охоплювала всі сегменти роздрібної торгівлі, демонструючи синергію інноваційних технологій і новаторських рішень для задоволення вимог рітейлерів щодо індивідуальності, функціональності, гнучкості та енергоефективності.

Враження від EuroShop 2023

Команда Ustor не вперше на EuroShop. Ми відвідували виставку у 2017 та 2020 роках, і нам цікаво спостерігати, як трансформуються глобальні тренди. Так, на EuroShop 2020 головна увага була зосереджена на взаємодії покупця та компанії, яка мала забезпечити зручний, цікавий та багатоканальний досвід. Пандемія COVID-19 не лише пришвидшила розвиток омніканальних рішень, а й зблизила онлайн- й офлайн-рітейл. І це яскраво простежувалось у дев’яти тематичних зонах EuroShop 2023:

  • Future Urban Lab
  • Shop! POPAI Village
  • Designers Village
  • 42 Retail Ball Game
  • Global Village IFES
  • Italian Lighting Lounge
  • Room4Senses
  • Think Sustainably — Act Responsibly
  • Start-up Hub

На виставці було представлено торгове обладнання, освітлювальні прилади, матеріали й поверхні, технологічні рішення для фізичної та онлайн-торгівлі, устаткування для харчової промисловості, все для оформлення та дизайну магазинів, а також для керування охолодженням та енергоспоживанням. Ця вся структура (або, за визначенням організаторів, виміри досвіду) продемонструвала взаємодію кожного елемента і виразну орієнтацію на покупців.

Для себе відзначили кілька найцікавіших трендів, які посилюватимуться та пануватимуть у світовому рітейлі найближчими роками. Ділимось висновками з вами.

5 трендів світового рітейлу

Сталий розвиток

Однією з головних тем виставки став саме сталий розвиток. EuroShop 2023 не лише порушив важливе питання “Як зробити магазин екологічнішим?”, а й дав конкретні відповіді. Так, компанії Schweitzer, Umdasch та Window France на своїх стендах демонстрували #Polygood — матеріал зі 100% переробленого пластику, розроблений The Good Plastic Company. Бренд Rabtrolley презентував кошики Save the Sea, виготовлені з виловленого в океані пластику. Також для облаштування торгового простору можна використовувати модульні стелажі, які дають можливість рітейлерам бути гнучкими, змінювати облаштування торгового простору або переїжджати на нове місце, не витрачаючи кошти на нове устаткування.

Енергоефективність

Раціональне використання енергії допомагає стримувати зростання витрат, з якими сьогодні стикаються рітейлери в усьому світі. Тому в центрі уваги багатьох відвідувачів було обладнання для керування охолодженням та енергоспоживанням. Харківський виробник UBC Group, який з початком воєнних дій перевіз завод у Вінницю, презентував власні технічні рішення для food retail з ефективними енергоощадними компресорами.

Цифровізація

Мобільні рішення, самообслуговування та самосканування, RFID, IoT, платежі, аналітика, штучний інтелект, електронні етикетки, технології безпеки — усе для того, щоб робити покупки максимально комфортними й швидкими, реагувати на зміни в поведінці покупців, підвищувати їхню лояльність, а також відстежувати наявність товарів на полицях та керувати асортиментом, економити на персоналі та мінімізувати людський фактор. Так, компанія ITL Northern Europe GmbH представила рішення 360 RFID, яке підвищує точність запасів, зменшує кількість крадіжок та шахрайства, а також поліпшує якість обслуговування клієнтів.

Досвід і омніканальність

Покупки більше не пов’язані з товаром. Вимогливі покупці хочуть отримати враження у фізичних магазинах, тому завдання рітейлерів — забезпечити той самий унікальний купівельний досвід, завдяки якому потенційні клієнти перетворяться на постійних покупців, розповідатимуть про бренд близьким та вибиратимуть щоразу саме вас. Бренди мають підтримувати безперебійний зв’язок з клієнтом на всіх можливих майданчиках та зробити «безшовним» поєднання онлайн- і офлайн-каналів.

Магазин майбутнього

Те, що вчора було концепцією, втілюється у конкретні рішення. Маємо на увазі не лише автономні магазини з різними датчиками, технологіями розпізнавання зображень та розрахунку без кас. EuroShop 2023 продемонстрував, що магазини можуть перетворитись на місце, де люди почуватимуть себе так само затишно, як і вдома. На це впливають дизайн, сценарії освітлення, кольори, матеріали та навіть кафе або інші зони для спілкування у торговому просторі. Все це — обов’язкові елементи для створення якнайкращої пропозиції клієнтам та поліпшення купівельного досвіду.

Упровадження цифрових технологій усе більше оптимізує бізнес-процеси, а омніканальність підвищуватиме цінність брендів для покупців та впливатиме на рівень довіри клієнтів своїм улюбленим магазинам. Одними з найголовніших трендів роздрібної торгівлі стають сталий розвиток та енергозбереження. Для облаштування торгових точок рітейлери використовуватимуть перероблений пластик та екологічно безпечні матеріали, зокрема й метал, який має фактично нескінченний цикл перероблювання. Команда Ustor виготовляє для мережевих магазинів торгове обладнання саме з металу, який покриває порошковими фарбами. Наші фахівці втілюють найсміливіші ідеї замовників на основі брендбуків, дотримуючись стовідсоткової візуальної й функціональної відповідності.

Завдяки власним виробничим потужностям ми дотримуємось термінів виготовлення та всіх домовленостей, тому магазини наших клієнтів відкриваються вчасно. Епіцентр, Intersport, 4F, Антошка, Distar, MasterZoo та десятки інших компаній вже оцінили переваги й перспективи співпраці з Ustor.

Якщо ви бажаєте дізнатись більше про нас та ознайомитись з готовими проєктами, відвідайте наш сайт, залиште запит або замовте безкоштовний прорахунок. Команда Ustor завжди готова надати консультації та виготовити торгове обладнання, яке стане чудовим рішенням саме для вашого бізнесу. Ми створюємо простір для можливостей!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

time icon  
  303
Усі новини ринку