10 років сімейного шопінгу: український бренд YUKI не святкує, а працює на перемогу

10 років сімейного шопінгу: український бренд YUKI не святкує, а працює на перемогу

11.01.2023 03:00
  2599
Костянтин Симоненко

У 2022-му мережі магазинів сімейного шопінгу YUKI виповнилося 10 років. Але у зв’язку з війною в Україні, компанія вирішила відкласти святкування до перемоги й сконцентрувати свої зусилля на розвитку та відкритті нових можливостей для комфортного та вигідного сімейного шопінгу.

Хто такі YUKI

Нині YUKI –  це українська мережа магазинів сімейного шопінгу з власними торговими марками (серед яких YUKI, Shket, QZI) та виробництвом на фабриках України, Туреччини та інших країн світу. Асортимент торговельної точки в середньому складає 25 000 SKU. Водночас YUKI – це більше ніж мережа магазинів, оскільки вона представляє собою компанію повного циклу. До її структури входить власний NPD департамент (розробка моделей), виробництво, логістика, роздрібна мережа та інтернет-магазин.

Компанія YUKI працює без посередників – це дає можливість гарантувати якість та безпечність продукції, пропонувати найкращу ціну, а також швидкість поставок, скорочуючи ланцюг «розробка-виробництво-клієнт». Особлива увага приділяється безпеці, балансу ціни та якості.

Від інтернет-магазину до компанії повного циклу

Компанія існує понад 10 років. Бренд YUKI зареєстрований у дев’яти країнах світу згідно з Мадридським протоколом. Шлях становлення YUKI був наповненим випробуваннями та викликами. Як і більшість вітчизняних компаній, він мав конкурувати з іноземними “монстрами” рітейлу при обмежених ресурсах, але це виявилось посильним завданням для команди. Шукаючи свою нішу на ринку, бізнесмени вимушені були швидко адаптуватися, приймати нестандартні, непрості (і не завжди правильні) рішення, але всі ці маленькі перемоги й помилки йшли на користь і дали змогу досить швидко масштабуватися.

Нагадаємо, мережа магазинів YUKI з’явилася на українському ринку в 2012 році під брендом Shket і основним напрямком діяльності був інтернет-магазин. Згодом компанія почала використовувати назву Shket&Faina в якості бренду вже стаціонарних магазинів, коли доповнила ассортимент дорослим товаром.

Вона постійно еволюціонувала з форматом і асортиментом та впевнено рухалася до звання оператору національного масштабу. У листопаді 2021 року мережа змінила назву та стала «YUKI». Під час завершення ребрендингу компанію й застала війна.

Що означає знак YUKI

Слово YUKI означає певне ком’юніті (спільнота) людей, яких об’єднують спільні, сімейні цінності. «Для нас YUKI – це як кожен окремий гість (тобто «ти»), так і всі разом (тобто «ми»). YUKI не має прив’язки до віку та статі – ми поєднуємо як дорослу аудиторію, так і дітей», – так описують себе представники бренду.

Знак YUKI – це дерево-пальма (Юка) з п’ятьма гілками, на яких будується філософія ведення бізнесу та взаємовідносин з клієнтами – любов, довіра, турбота, повага та вдячність. Одночасно з деревом в цей знак закладено дві букви «Y», тобто «YOU» Y+Y.

Місія YUKI

Свою місію в компанії формулюють так: бути улюбленим місцем сімейного шопінгу, заощаджуючи гроші та час, щоб дорослі та діти проводили більше часу разом. За 10 років з початку роботи у 2012 році, коли запрацював інтернет-магазин, та відкрився перший “цегляний” магазин у Чернігові (в ТРЦ Hollywood) компанія відкрила ще більше десятка торгових точок. Наразі мережа налічує 12 великих магазинів із широким асортиментом і помірними цінами.

Основний асортимент роздрібної мережі: одяг та взуття для дорослих і дітей, а також товари для дому, іграшки, товари для малюків та мам, канцтовари, товари для відпочинку та творчості, аксесуари на кожен день.

На шляху до перемоги

Війна стала серйозним випробуванням для рітейлера та його колективу, який складається більш як з 400 людей. З початку повномасштабного вторгнення співробітники YUKI захищають Україну в лавах ЗСУ і компанія активно їх підтримує. Це як матеріальна підтримка, забезпечення одягом, технікою, так і психологічна допомога.

Попри війну компанія продовжує активний розвиток мережі. Так, за час повномасштабного вторгнення рітейлер відкрив чотири магазини: у Черкасах, Боярці, Червонограді та у Львові.

Всі відкриття супроводжувалися проведенням розіграшів цінних призів. Охочих взяти участь було понад 3000. Мережа магазинів сімейного шопінгу YUKI висвітлювала ці заходи у свої соціальних мережах https://www.instagram.com/yuki.ua/ та https://www.facebook.com/yuki.ua по кожному із проведених розіграшів.

Компанія YUKI активна і на полі благодійності. Виступає спонсором регіональних дитячих змагань, проводить ініціативи для постійних гостей магазинів та висвітлює ці події у своїх соціальних мережах. Зокрема, співробітники магазинів із задоволенням теж беруть участь у тематичних конкурсах та ініціативах.

Програма підтримки клієнтів та плани на майбутнє

На відміну від деяких рітейлерів, компанія не звернула програму лояльності й продовжує активно її розвивати. Наразі програма лояльності налічує близько 300 000 учасників. Постійні покупці можуть скористатися як пластиковою карткою, так і віртуальною у viber чи telegram bot, що має велику кількість переваг: зручність у використанні, автономність під час реєстрації. Відмова від пластику також сприяє збереженню навколишнього середовища.

В останні роки компанія більш активно розвиває напрям e-commerce, що дозволяє комунікувати з покупцями не тільки в звичайних магазинах, які є водночас і точками видачі інтернет-замовлень, а й онлайн, в інтернет-магазині https://yuki.ua/. З весни 2023 року компанія починає оновлення сайту та змінює платформу на нову, з більш розширенім функціоналом і можливостями. 

У 2023 році мережа магазинів сімейного шопінгу YUKI планує активно працювати у напрямку розширення асортименту за доступними цінами та відкриття нових магазинів в Україні.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку