Оптимізм, зворушливість та сімейні цінності: найкращі новорічні ролики від українських рітейлерів

Оптимізм, зворушливість та сімейні цінності: найкращі новорічні ролики від українських рітейлерів

31.12.2022 09:00
  1788
Дарія Осіїк

Цього року усі вітчизняні рітейлери у своїй святковій комунікації говорили про підтримку, внутрішнє світло, сімейні цінності та єдине бажання для всіх українців. Пропонуємо вашій увазі добірку найкращих роликів від українських рітейлерів та представників суміжних галузей.

Eldorado

У передсвятковій комунікації мережа магазинів техніки та електроніки Eldorado показує, що найголовніше в житті – зберігати внутрішнє світло, бути в колі рідних та цінувати теплі сімейні моменти.

На прикладі історії однієї сім’ї мережа показала як українці долають непрості обставини сьогодення та дарують один одному щастя у взаємних моментах близькості. “Даруйте найсвітліші моменти, а все інше справа техніки” – головне повідомлення Eldorado в рекламній кампанії.

Сільпо

Мережа Сільпо у зворушливому новорічному відео нагадала, що у українців  свята не можна забрати, як і незалежність.

«Зупиняємо темряву. Обіймаємо світлом. Вдягаємося у радість. Плекаємо щастя, яке знаходимо серед колючок долі. Відкорковуємо тишу. Загадуємо одне бажання. Збираємо кожну дрібочку енергії, щоб подолати морок і принести відраду. Знаємо, що переможемо. Це свято в нас не відібрати», – проголосили у мережі.

Нова пошта

Нова пошта напередодні Нового року представила оптимістичний та життєствердний ролик про те, що навіть у цей непростий та непередбачуваний час є речі, в яких можна бути впевненими: «Завтра зійде сонце, завтра будуть нові перемоги, завтра буде твоя посилка. Завтра буде!».

Епіцентр

Епіцентр у своєму новорічному ролику нагадав, як важливо підтримувати рідних і близьких на свята. Зараз особливо важливо дотримуватися українських традицій, берегти родинний затишок та сімейні традиції на різдвяні та новорічні свята, а також допомагати тим, хто цього потребує. Саме це і закликає робити компанія Епіцентр у новорічному ролику.

Ролик був знятий на благодійних засадах по мотивам новорічного ярмарку в українському стилі, який розпочався в кожному ТЦ Епіцентр. Обличчям та голосом цієї комунікації стала українська співачка Анна Трінчер. Вона знялася у ролику разом зі своєю бабусею, акцентуючи увагу глядачів на необхідності не забувати про близьких. Також у ролику знялися сім’ї, які працюють у компанії Епіцентр К.

Comfy

Цього року усі українці мають одне спільне бажання. Воно у всіх #намберван. Тому мережа Comfy у святковій комунікації розповідає про бажання #намберту  — подарунки для близьких і рідних за привабливими знижками. Рітейлер разом з креативною агенцією Banda створив два тематичних ролики, пропонуючи маленькі бажання загадувати о 22:22 або побачивши вію на щічці. А от велике бажання Comfy пропонує залишити на новорічну ніч, щоб точно здійснилося.

Алло

Цього року національний маркетплейс Алло присвятив новорічну рекламну компанію всім, хто світить одне одному, не зважаючи на обставини. Ця кампанія про тих, хто смартфоном освічує сходи старенькій сусідці, про тих, хто старанно робить домашку на заздалегідь зарядженому планшеті, для тих хто вмикає LED-гірлянду – про всих тих, у кого сяють очі.  Про мужність, оптимізм та рішучість, які проявляються у звичних щоденних діях. “Даруйте світло” – каже кампанія.

WOG

Мережа АЗК WOG у своєму новорічному привітанні зі святами нагадала, що святу бути всюди, де люди. У відео показано історію, як військовий поспішає додому, щоб обійняти дружину і донечку. У створенні ролика взяла участь 30-та окрема механізована бригада імені князя Костянтина Острозького.

Київстар

Героями нової кампанії Київстар стали прості українці, що святкують, люблять і радіють у будь-яких умовах. Креативники із агенції SHOTS показали як наші люди замість шумних вечірок зустрічають Новий рік з фонариками та під шум генераторів, але при цьому не забувають радіти святу, вітати рідних та друзів і дарувати один одному тепло.

Uklon

Uklon запустив у своїй святковій комунікації розповів про новорічне диво українців, яке усі ми наближаємо кожен день разом.

“Наближаємо диво разом” – це головний меседж, який компанія взяли за основу рекламної кампанії. Новорічне диво українців – це перемога. Поки весь світ витрачає кошти на подарунки – українці витрачають їх на донати. Коли всі вмикають гірлянду – українці шукають світло, і поки весь світ живе своє найкраще життя – українці проживають своє життя в умовах війни та все одно намагаються зробити його кращим.

В Uklon переконані, що обʼєднавшись, українці зможуть подолати усі виклики та отримати заповітну мрію на всіх. На основі цієї ідеї Uklon разом з креативною агенцією IAMIDEA розробили серію відеороликів:

Читайте також – 

Королі соцмереж: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram за 2022 рік


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку