Не п’ятниця, а чарівнятниця: Алло запустив креативну кампанію з нагоди Чорної п’ятниці

Не п’ятниця, а чарівнятниця: Алло запустив креативну кампанію з нагоди Чорної п’ятниці

15.11.2022 02:20
  781
Дарія Осіїк

За старовинним онлайн-повір’ям, напередодні Чорної п’ятниці покупці вирушають у хащі інтернету. Вони марно блукають сайтами та маркетплейсами, намагаючись знайти заповітну знижку на омріяний товар. Легенда розповідає, що той, хто першим зробить Тиць на кнопку «купити», зможе приворожити найкращу ціну і поєднати своє життя з обраною річчю.

“Легенда оживає. Алло втілює в життя потаємні бажання покупців і започатковує…Чорну Чарівнятницю. Так, не П’ятницю, а саме Чарівнятницю. Тому що ціни будуть такі, що аж зачаруєшся. Це вам навіть Олексій Дурнєв підтвердить. Лише-но подивіться ролик, що придумали Tabasco та зняли IDY Production, і самі переконаєтесь”, – поділилися в мережі.

Щоб створити зняти нове рекламне відео, компанія задіяла нейронну мережу. «Щороку ми в Алло готуємо безліч крутих пропозицій та знижок до Чорної п’ятниці, щоб здивувати та потішити наших клієнтів. Та цього року для нас було особливо важливо, щоб і сама концепція Чорної п’ятниці зазвучала по-рідному для кожного українця. Ми вирішили переосмислити вже звичний акційний період так, щоб на чолі його була наша українська міфологія, адже зараз є дуже доречним зайвий раз нагадати собі про своє коріння. Так ми поєднали в одному ролику безсмертний хіт “Червона Рута”, хор співучих квіток, потужну харизму Олексія Дурнєва. Ще й поексперементували з нейромережею. І… вдалося! Не інакше, як креативні чари», розповідає директор із маркетингу Алло Артур Матковський.

«Задача на розробку кампанії на Чорну п’ятницю знайшла нашу команду в різних куточках країни та світу. Було дуже радісно спостерігати, як модель української гіперзгуртованості перенеслась і на наші робочі процеси. Агенція, клієнт, режисер та продакшн діяли, як єдине ціле. Передчуття Чорної Чарівнятниці захопило всіх, і кампанію розробляли натхненно, як пісню», – пояснює креативний директор Tabasco Артем Гусєв.

Знижки до -60% для клієнтів будуть доступними в мережі магазинів Алло на маркетплейсі allo.ua та в мобільному додатку. “В Алло діятимуть знижки, що зачаровують, на різні категорії товарів: смартфони, ноутбуки, побутову техніку, товари для дітей та для спорту, меблі тощо. Щоб дізнатися першими розмір чаруючої знижки на акційні товари, можна підписатися на спеціальну розсилку, уважно стежити за перебігом акції у соціальних мережах, адже деякі пропозиції під час Чарівнятниці будуть обмеженими”, – додали в Алло.

Читайте також – 

Чорна п’ятниця-2022: чи відбудеться цього року і як до неї готуються українські рітейлери


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку