Victoria’s Secret купує бренд нижньої білизни Adore Me за 400 мільйонів доларів
Victoria’s Secret купує онлайн-продавця нижньої білизни AdoreMe Inc., що відомий інклюзивними розмірами і бодіпозитивом. Таким чином рітейлер намагається відійти від спадщини, побудованої в основному на сексуальній привабливості.
За інформацією The Wall Street Journal, Victoria’s Secret заплатить $400 млн за бізнес Adore, який орієнтований на споживачів та розпочався близько десяти років тому.
За даними Victoria’s Secret, онлайн-продавець жіночої білизни планує отримати близько $240 млн доходу в цьому році. Це сталося після того, як сама Victoria’s Secret змінила свій маркетинг, найнявши моделей з різною комплекцією, і обговорила плани щодо додавання нових брендів до свого асортименту.
Стартап Adore Me, що базується в Нью-Йорку, має понад 1,2 мільйона клієнтів, переважно тих, хто шукає вигідні пропозиції, купують його товари в інтернеті через щомісячні підписки та одноразові покупки. Клієнти також можуть приміряти одяг Adore Me вдома перед покупкою.
Головний виконавчий директор компанії Мартін Вотерс повідомив, що Victoria’s Secret планує використовувати ці можливості онлайн-покупок з іншими своїми брендами. “Вони значно просунулися вперед у використанні технологій у всьому, що вони роблять”, – сказав пан Уотерс. Він очікує, що ця угода також залучить більш свідомих споживачів.
Victoria’s Secret планує фінансувати угоду за рахунок наявних коштів. Угода передбачає подальшу грошову винагороду, частина якої є фіксованою, а інша – базується на результатах діяльності протягом дворічного періоду. Очікується, що угода буде завершена до кінця січня, після отримання дозволу регуляторних органів.
Засновник і головний виконавчий директор Adore Me Морган Херманд-Вайче продовжить керувати бізнесом після придбання, повідомили в Victoria’s Secret. За словами пана Вотерса, в Adore Me працює 560 співробітників, всі вони продовжать розвивати бренд.
У минулому році обсяг продажів Victoria’s Secret склав $6,79 млрд, що на 25% більше, ніж роком раніше. Рітейлер очікує, що річні продажі знизяться, оскільки споживачі стикаються з постійною інфляцією, окрім інших макроекономічних проблем.
Компанія Victoria’s Secret, що базується в Рейнольдсбурзі, штат Огайо, нещодавно окреслила довгостроковий план щодо збільшення частки ринку та більш інклюзивного підходу до своєї клієнтської бази. Рітейлер намагається змінити свої меседжі з моменту відокремлення від L Brands в минулому році. “Ми перебуваємо на шляху до того, щоб стати більш різноманітними та інклюзивними в тому, як ми виходимо на ринок, і я задоволений тим, де ми перебуваємо на цьому шляху”, – сказав пан Вотерс.
Victoria’s Secret стала окремою публічною компанією минулого року після невдалої угоди з продажу контрольного пакету акцій приватній інвестиційній фірмі. Вотерс став генеральним директором продавця жіночої білизни в листопаді 2020 року і прагнув очолити його перетворення.
З тих пір компанія замінила своїх ангелів Victoria’s Secret Angels на групу під назвою VS Collective, в якій представлені такі відомі жінки, як футбольна зірка Меган Рапіно та індійська актриса Пріянка Чопра Джонас. Компанія також додала до своїх магазинів зображення жінок у природному вигляді та манекенниць з різними типами фігури. На полицях з’явився одяг для вагітних та жінок, а також парфуми, що мають посилити природний нюх людини.
Джерело – The Wall Street Journal
Читайте також –
Історія Victoria’s Secret: як чоловіки прославили і зганьбили всесвітньовідомий жіночий бренд