NielsenIQ і GfK об’єднаються в одну компанію
Дослідницька компанія GfK представлена в 67 країнах, а NielsenIQ – на 90 ринках. Після злиття компанії планують створити провідного світового постачальника інформації та аналітики в галузі споживчих і роздрібних продажів.
“Із найбільшою базою спеціалістів у сфері технологій та операцій у всьому світі об’єднана компанія зможе ще швидше впроваджувати інновації та виводити на ринок нові продукти, а потім масштабувати їх для більш широкого кола ринків і галузей. Обидві компанії твердо вірять у стратегічні переваги цього об’єднання та прагнуть до подальшого розширення бізнесу як географічно, так і вертикально”, — йдеться у спільному прес-релізі компаній.
Відомо, що компанії об’єднуватимуть свої дані та аналітичні ресурси, щоб надати комплексне уявлення про витрати покупців. Це дозволить компаніям передбачати тенденції та швидше реагувати на потреби та очікування споживачів. Завдяки поєднанню хмарної платформи NielsenIQ Connect з технологією багатоканального вимірювання та нещодавно запущеної платформи gfknewron від GfK нова компанія планує стати світовим лідером у сфері аналітики.
GfK і NielsenIQ підписали контракт 1 липня, але умови контракту не розголошуються. Очікується, що угода буде закрита протягом 2022-го або на початку наступного року. До закриття NielsenIQ і GfK залишатимуться незалежними компаніями, зосередженими на своїх поточних стратегіях і планах розвитку.
Мажоритарним акціонером компаній є фонд Advent, який придбав NielsenIQ в рамках угоди, закритої в 2021 році. Нюрнберзький інститут ринкових рішень (NIM) і KKR залишаться акціонерами об’єднаної компанії.
Читайте також
Зміни в поведінці: де українці купують товари і на що звертають увагу – дослідження Nielsen