Огляд новин healthy&beauty: EVA, Brocard, ISEI та аптека Біла ромашка

Огляд новин healthy&beauty: EVA, Brocard, ISEI та аптека Біла ромашка

15.12.2021 07:45
  863
Костянтин Симоненко

Колаборація EVA та Укрпошта, відкриття магазину нового формату EVA beauty lab у Харкові, нових торгових точок Brocard у Києві та Вінниці, а також інші новини у сфері healthy&beauty за останні місяці.

Цей матеріал доступний російською мовою

Розширення мережі EVA beauty lab

5 листопада у харківському ТРЦ Французький бульвар мережа EVA відкрила новий магазин формату beauty lab. Про це повідомила прес-служба компанії. Магазин розташований за адресою вул. Академіка Павлова, 44 Б. Його торгівельна площа становить 273,1 кв. м, в асортименті налічується близько 10 000 SKU. На відміну від традиційних магазинів EVA, у форматі EVA beauty lab відсутні товари для дому та побутова хімія, розширений асортимент декоративної косметики, засобів для догляду за обличчям, тілом та волоссям, а також парфумів, біжутерії та аксесуарів. За попереднім записом у мобільному додатку EVA, на сайті beauty.eva.ua або безпосередньо в магазині EVA beauty lab покупці зможуть визначити тип шкіри обличчя або скористатися послугами візажиста. Ці сервіси безкоштовні для власників карток лояльності «EVA мозаїка» та доступні за відсутності карантинних обмежень (перебування міста у червоній зоні).

Нагадаємо, раніше Укрпошта та Лінія магазинів EVA домовилися про пільгову доставку товарів з сайту eva.ua для тих клієнтів, які не мають доступу до магазинів мережі. Так, до кінця жовтня вся доставка була безкоштовною до будь-якого відділення Укрпошта. З листопада безкоштовна доставка діє лише для замовлень вартістю від 500 грн. Усі відправлення доставляються послугою «Укрпошта Експрес» до двох днів у межах обласного центру та між обласними центрами та від трьох днів у межах України.

ISEI у 2022 році планує розпочати експансію

ISEI – українська мережа магазинів косметики та товарів для дому, що належить компанії Empair – представляє на українському ринку популярні та нішеві азіатські та європейські бренди. Співзасновниця та генеральний директор мережі ISEI beauty market Ануш Товмасян в інтерв’ю для RAU розповіла про розвиток мережі, конкурентів, а також про зміни та актуальні тренди косметичного ринку України. Зокрема, про більше фокусування на розвитку онлайн-напряму та покращення онлайн-сервісів, які надають у рамках бьюті-сторів. Мережа керує 81 торговою точкою і має амбітні плани з виходу на нові зовнішні ринки. У 2021 році органічне зростання показало динаміку на рівні 20%, також видно зростання і в конверсії в офлайн-магазинах. У 2022 році в компанії планують запустити експансію бізнесу на нових ринках і, як мінімум, є плани з’явитися в одній новій країні.

Мережа аптек Біла ромашка у центрі Києва відкрила першу аптеку преміум класу

У ТРЦ Gulliver на нульовому поверсі відбулося відкриття першої аптеки преміум-класу Біла ромашка. В аптеці представлені лікарські засоби, а також широкий асортимент лікувальної косметики різних європейських брендів, вітаміни та мінерали, дитячі товари (косметика, харчування, догляд), медична техніка та товари для повсякденного догляду. Майже на 170 кв. м був створений новий дизайн, з використанням преміум-матеріалів, дерева та іншого декору. А також встановлений робот Fablox, який допоможе максимально швидко знайти необхідний препарат, щоб швидше обслуговувати клієнтів. Для створення гарного настрою гостей також створено фотозону та спеціальну ароматизацію приміщення, що створює запах свіжості, де основні ноти – зелений чай.

Тут відмовилися від халатів для фармацевтів, а їх новий одяг – стильні білі футболки поло та темні штани. В аптеці виділили місце Hey beauty, де консультант з косметики дасть консультацію і в майбутньому (після карантину) проведе експрес-діагностику шкіри обличчя та волосся.

Нові Brocard у вінницькому ТРЦ Мегамолл та київському ТРЦ Respublika Park

24 листопада 2021 року компанія «Брокард-Україна» відкрила магазин у вінницькому ТРЦ Мегамолл (вул. 600-річчя, 17 Е). Новий магазин площею 278 кв. м став другим об’єктом мережі у місті. Він виконаний у фірмовій чорно-білій концепції мережі. Для зручності клієнтів простір розділений за брендами та товарними групами: зони парфумерії, декоративної косметики, засоби для догляду за шкірою та волоссям. Також продукцію сегментовано за тематиками: чоловічий догляд, корейська косметика, товари для дітей, аксесуари тощо. Інноваційні led-панелі транслюють новини про акції мережі та рекламні ролики світових брендів, роблять магазин яскравим та інноваційним, надають атмосфері динамізму.

Раніше Brocard вже був у ТРЦ Мегамолл – у раніше звичному бірюзовому форматі та на меншій площі. Тепер магазин переїхав у зручніше місце, став удвічі більшим (278 кв. м замість 142 кв. м), змінив дизайн і суттєво розширив асортимент продукції.

Незадовго до цього, 12 листопада, Брокард-Україна відкрила магазин у київському ТРЦ Respublika Park – на вул. Кільцева дорога, 1. Магазин площею 522 кв. м увійшов до топ-10 найбільших об’єктів мережі. Докладніше його можна розглянути тут. Таким чином на початок грудня мережа оператора парфумерно-косметичного ринку України в сегменті luxury налічує 98 магазинів у 26 містах України під брендами Brocard, Kiehl’s та М.А.С, а також інтернет-магазини Brocard.ua та Letu.ua.

Rozetka відкрила першу офлайн-аптеку

У вересні 2021 року у найбільшому фізичному магазині провідного інтернет-маркеплейсу України Rozetka відкрилася перша офлайн-аптека бренду. Як повідомляє на своїй Facebook-сторінці спеціаліст з маркетингу Rozetka Олена Распутна, у супермаркеті біля станції метро Почайна у Києві офлайн можна купити ліки та аптечні товари у власній аптеці Rozetka. Rozetka Аптека знаходиться за адресою Київ, проспект Степана Бандери, 6, корпус 3. Докладніше про це можна дізнатися тут.

Мережа аптек АНЦ запустила онлайн-сервіс діагностики здоров’я

Інноваційна група роботизованих аптек АНЦ запустила безкоштовний онлайн-сервіс швидкої діагностики стану здоров’я — АНЦ.Doc. Як повідомила RAU прес-служба компанії, АНЦ.Doc створено на сайті АНЦ у партнерстві з міжнародною платформою Infermedica. Штучний інтелект проводить діагностику, увібравши досвід 40 000 годин роботи лікарів, 6 млн завершених користувальницьких оглядів, 1360 симптомів, 740 діагнозів і тисячі додаткових медичних концепцій для дітей і дорослих. Докладніше про роботу сервісу тут.

Мережа аптек Подорожник змінила формат

Мережа Подорожник змінила формат своїх аптек, щоб забезпечити ефективну взаємодію між клієнтом та фармацевтом, та стати більш зручною для відвідувачів. Директор з маркетингу мережі аптек Подорожник Ігор Дідок під час своєї презентації на workshop, організованому за участю RAU, розповів про причини та результати трансформації. Зокрема, через зростання кількості аптек в Україні (у липні було вже 25 000 точок) зростає конкуренція та концентрація ринку. Мережа аптек Подорожник налічує понад 1200 аптек у всіх регіонах України. Середня площа торгової зали становить близько 30 кв. м. У новому форматі аптеки тепер розділені на три частини: зона товару, бібліотека та зона сервісів. Також у компанії змінили айдентику, зробивши простий і відомий знак, за допомогою якого можна через кілька років комунікувати з клієнтами, не використовуючи саму назву «аптека». Докладніше про це можна дізнатися тут.

Читайте також –

Огляд новин drogerie&beauty: EVA, The Body Shop, Brocard та аптека Анрі-Фарм 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку