
У місті Володимір Волинської області відкрився магазин домашніх напівфабрикатів Multi Cook з унікальним Multibar (+фото)


В останні роки все популярнішим просуванням бренду та підвищенням лояльності клієнтів стають колаборації. За допомогою такого виду маркетингових активностей бренди-партнери розширюють свою цільову аудиторію та стимулюють підвищений інтерес до брендів.
Так, впродовж листопада три українських бренди – Епіцентр, Галереї Деко та Укрзолото об’єдналися для проведення спільної акції «Подарунків на мільйон».
«Інсайт: кращі друзі дівчат – діаманти, ми нашою спільною активацією розширили – тепер це діаманти та Галереї Деко, – коментує акцію Ірина Шинкаренко, заступник директора ТОВ «Епіцентр К» з реклами та маркетингу. – У День народження Галереї Деко у цьому році разом з брендом Укрзолото ми розіграємо сто золотих підвісів з діамантами. Сподіваємось, що такий розкішний сюрприз створить чудовий настрій та позитивні емоції напередодні новорічно-різдвяних свят нашим переможцям».
Цільова аудиторія брендів-партнерів перетинається, тому пропозиція стала актуальною для покупців Галереї Деко. Механіка дуже проста: купуючи товари асортименту Галереї Деко у мережі магазинів Епіцентр та Нова лінія, покупець реєструє чек на сайті та бере участь у розіграші 100 підвісів з діамантами. Розіграші також проводяться у соціальних мережах Facebook та Instagram, де ще 10 підвісів отримають щасливі переможці. Просування акції відбувається по всій території України, з використанням національної радіо- та ТБ-реклами, зовнішньої реклами та великого обсягу Digital-інструментів.
«Якщо говорити про ефективність акції, то ми досягли поставленої мети. Завдяки масштабній рекламній активності в офлайні збільшився трафік у мережі магазинів Укрзолото, а в соціальних мережах, за допомогою поширення інформації від блогерів, збільшилася кількість підписників на корпоративну сторінку та кількість звернень до чату», – інформує e-commerce директор ювелірної мережі Укрзолото Анастасія Лігостай.
30 листопада закінчення акції «Подарунків на мільйон», а 3 грудня відбудеться розіграш 100 прикрас з діамантами.
Вже зараз можна зробити висновок, що задоволені результатами колаборації і бренди-партнери, і учасники, які вже отримали під час Instagram-розіграшів цінні призи. Кожен бренд переконався, що їх синергія з правильним застосуванням маркетингових та рекламних інструментів призводить до задоволення потреб і покупців, і бізнесу, тому надалі розроблятимуть та впроваджуватимуть спільні акції.
Читайте також –
Владислав Горошко, Укрзолото: Як за допомогою мобільного додатку примножити прибутки