Практичні тонкощі онлайн-торгівлі: як продавати, щоб купували

Практичні тонкощі онлайн-торгівлі: як продавати, щоб купували

12.11.2021 08:30
  605
Дарія Осіїк

Чому fashion-рітейлерам вигідно розміщувати свою продукцію на маркетпласах та що потрібно для того, щоб досягти хороших продажів в онлайні.
 Читати російською мовою

Під час пандемії коронавірусу українська електронна комерція, яка вже кілька років поспіль активно нарощувала об’єм продажів, опинилась на піку свого росту. Споживачі, не маючи можливості відвідувати звичайні магазини, спрямували свої погляди на онлайн-шопінг. В умовах економічної нестабільності та повної непередбачуваності майбутньої ситуації усі покупці намагались максимально скоротити свої витрати та заощаджувати, тож найбільшою популярністю у українців почали користуватись маркетплейси, які пропонують товари за демократичними цінами.

Продажі інтернет-магазину OLLA.ua під час першого суворого карантину зросли у п’ять разів. Такого шаленого попиту часом не витримували ані співробітники маркетплейсу, ані технічні потужності. Але це дозволило маркетплейсу суттєво підняти нижню планку продажів та вирости у три рази.

Як маркетплейсу OLLA.ua вдається успішно конкурувати у сфері онлайн-торгівлі одягом і взуттям, що користується попитом у споживачів, а також як правильно продавати свій товар в інтернет-магазині, щоб його купували – читайте в матеріалі RAU.

Маркетплейс не зачиняється на карантин

Ще задовго до пандемії оборот українських маркетплейсів щороку зростав приблизно на 50%. А після початку коронакризи та запровадження карантинних обмежень більшість інтернет-магазинів пережили справжню кризу дуже швидкого росту – різке збільшення попиту у кілька разів призводило до неочікуваного дефіциту товару та технічних збоїв. «Я завжди розраховую потенційні стрибки росту, але в перший карантин наш оборот різко збільшився аж в п’ять разів. Такого шаленого росту я не міг передбачити. Довелось терміново збільшувати асортимент та нарощувати технічні потужності. Головне, що після пікового періоду у нас суттєво зросла нижня планка продажів», – розповідає власник маркетплейсу OLLA.ua Володимир Орловський.

Загалом за період пандемії маркетплейс OLLA.ua виріс у три рази і поступове зростання продовжується. Це й не дивно, адже серед усього різноманіття інтернет-магазинів саме бюджетний ecommerce зараз користується найбільшою популярністю, оскільки дозволяє купувати речі за демократичними цінами та заощаджувати.

Маркетплейс OLLA.ua пропонує споживачам великий вибір одягу та взуття вартістю від 150 до 2500 грн. Широкий вибір товару та низькі ціни – ключові особливості інтернет-магазину, що дозволило залучити багато лояльних покупців, які постійно повертаються на маркетплейс за новими покупками.

Ще одна перевага OLLA.ua – хороший опис кожного товару, якісні фото, чітка розмірна сітка та детально прописані усі заміри виробу.

«Наші співробітники вручну переміряють сантиметром кожен товар, щоб покупець міг максимально чітко уявити, як виріб буде на ньому виглядати. Це суттєво полегшує продаж і зменшує кількість повернень, – пояснює Володимир Орловський. – Тому своїм потенційним партнерам, які хочуть продавати свою продукцію через наш сайт ми також радимо переміряти усі свої вироби, робити хороший опис та привабливі фотографії товару». Останнє важливо ще й тому, що 75% відвідувачів маркетплейсу – жінки, на яких припадає 80% продажів із середнім чеком в 500 грн.

Як продавати, щоб купували

Якісна презентація оцифрованого одягу та взуття з невисокою ціною одразу підвищує його конкурентосдатність у порівнянні з асортиментом інших інтернет-магазинів, де цьому питанню приділяють менше уваги.

Зараз на маркетплейсі OLLA.ua представлено близько 25 000 одиниць товару ціною від 100 до 2500 гривень. Основну ставку інтернет-магазин робить не на кількість товарів у асортименті, а на наявність вдалих і популярних позицій, які дозволяють максимально збільшувати оборот. «У середньому наші партнери можуть розраховувати на щомісячний оборот у 300 000-500 000 гривень, але для цього їхній товар має відповідати певним вимогам», – говорить власник OLLA.ua. З основних вимог: оцифрований товар (фото, опис, детальні характеристики, розмірна сітка), чіткий облік продукції, легальне ведення бізнесу і, звичайно, наявність пропонованого товару.

Основною цільовою аудиторією маркетплейсу є жінки віком від 25 до 35 років, які здійснюють покупки для себе та своєї родини. «Ми вже маємо у своєму асортименті досить хороший вибір жіночого та чоловічого одягу та взуття, тому зараз у першу чергу зацікавлені у співпраці з рітейлерами, які займаються продажем дитячих товарів», – зазначає Володимир Орловський.

Вигідні умови партнерства

Партнерські товари на OLLA.ua розміщуються всього за 10% комісії від продажів. Такі вигідні умови є перевагою маркетплейсу, адже, наприклад, комісія у провідних гравців ринку удвічі більша, що негативно відображається на маржинальності товару. Крім того, на тестовий період маркетплейс надає потенційному партнеру 1000 гривень, щоб компанія могла на цю суму торгувати без комісії.

За словами Володимира, секрет хорошого обороту – невисока ціна за рахунок низької націнки. Останнім часом навіть такі відомі бренди як Nike ідуть шляхом зниження ціни на свою продукцію та розширення лінійки недорогих товарів. Це дозволяє модним гігантам позбутись проблеми дешевих підробок та постійно нарощувати об’єми продажів. Кожен продавець сам встановлює правила продажу свого товару та розмір націнки. Але, на думку власника маркетплейсу OLLA.ua, щоб товар купували, його націнка не повинна бути вищою 40%.

Читайте також – 

Fashion online: в чому особливості та секрет успіху маркетплейса OLLA.ua


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та новий...
time icon  
  107
Усі новини ринку