Десять років успіху: як польська компанія Bogutti змогла підкорити закордонні ринки

Десять років успіху: як польська компанія Bogutti змогла підкорити закордонні ринки

01.11.2021 08:30
  2249
rau

Вже майже 10 років продукція порівняно невеличкої сімейної компанії зі штаб-квартирою у Польщі впевнено крокує по полицях супермаркетів. Завдяки чому виробник зміг завоювати прихильність споживачів та лояльність торгівельних мереж.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Bogutti – це сімейне польське підприємство з представництвом в Україні, яке спеціалізується на виробництві високоякісного печива та помадок. Компанія динамічно розвивається та набуває нові ринки збуту на багатьох континентах. Продажі орієнтовані на експорт, який становить 60% від загальних об’ємів усіх продаж. Решта продукції надходить на внутрішній ринок. Bogutti є власником тортових марок La Gustosa, Tweett, Choco Gutti, ChocoFit, Cookies in American Style, Next, Free. Bogutti також є значним постачальником для роздрібних мереж у Польщі та у всьому світі. Продукція цінується за її якість та  цікаві смаки. Крім того, продукція виготовляється за стандартами «Халяль» та «Кошер». Про ключові факти з історії компанії, особливості асортименту та побудови процесів, плани на майбутнє та багато іншого RAU розповів Лукаш Газаркевич, співвласник Bogutti.

Більше інформації на сайті: https://bogutti.com/en/. Також познайомитися з продукцією компанії можна на виставці World Food Ukraine, яка відбудеться 2-4 листопада в Києві, в Міжнародному виставковому центрі. Стенд Bogutti: А-3-2.

– З якого часу підприємство працює? Що вдалося досягти? Які ринки вже здобули?

– Ми є виробником високоякісного печива та випічки з 2012 року. Тож наступного року у нас перший 10-річний ювілей компанії. Ми задоволені тим, чого досягли за цей короткий період. З кожним роком ми все більше розвиваємось та завойовуємо нові ринки.

Завод був створений в Генріковому Урочищі. Засновник Богдан Газаркевич має багаторічний досвід управління кондитерськими підприємствами. Він вирішив використати їх і заснував компанію Bogutti. Через кілька років управління компанією було доручено мені та моєму братові Матеушу. З самого початку ми зосередилися на міжнародному розвитку, вважаючи, що це дозволить нам повною мірою використовувати потенціал компанії. Продукція нашого заводу завойовує ринки по всьому світу. В даний час її можна знайти в більш ніж 50-ти країнах. При цьому високу якість продукції оцінили міжнародні корпорації, які довіряють нам виробництво своїх власних торгових марок. Ми працюємо для найбільших компаній світу.

У 2020 році ми отримали звання «Gazeli Biznesu» в Польщі від польського бізнес-видання «Puls Biznesu». Основними критеріями для здобуття цього звання були стрімкий ріст доходу від реалізації та чистого прибутку у період з 2017 по 2019 рік. Отримання цієї нагороди доводить наш стрімкий та сталий розвиток.

Ключові дати в історії компанії
  • 2012 – створення компанії Богданом Газаркевичем та будівництво заводу
  • 2013 – перші замовлення
  • 2014 – друга виробнича лінія
  • 2015 – початок продажів на українському ринку
  • 2018 – передача керма компанії синам: Лукашу та Матеушу
  • 2019-21 – розширення заводу, подвоєння його площі

– Чим відрізняється компанія на ринку?

– Ми робимо акцент на високій якості інгредієнтів та розвиток нашої комерційної пропозиції. Ми маємо сертифікати BRC Food та IFS Food, Halal. Компанія працює в дуже конкурентоспроможній кондитерській галузі. Велика кількість гравців змушує нас розробляти стратегію, яка дозволяє нам виділятися серед конкурентів. Тільки пошук відповідної ніші дозволить такій компанії, як наша, вижити та розвиватися.

Працюємо тільки з визнаними та ретельно відібраними постачальниками. Мета – пропонувати продукти, здатні задовольнити найвибагливіших клієнтів. При цьому намагаємося поєднувати якість з дуже привабливою ціновою політикою, так як хочемо, щоб найширша група споживачів мала доступ до нашої продукції. Ми усвідомлюємо, що ринок розвивається, тому постійно працюємо над розвитком нашої продукції.

На початку року представили компактну упаковку (120 г) і велику упаковку печива (225 г) Cookies in American Style з вмістом бельгійського шоколаду. В даний час працюємо над розробкою продуктів без додавання цукру та пальмової олії, що є відповіддю на глобальний споживчий тренд.

Великою перевагою є те, що ми невелика сімейна компанія порівняно з конкурентами, а тому працюємо дуже швидко і гнучко, можемо гарантувати індивідуальний підхід до клієнтів, що однозначно збільшує нашу привабливість на ринку.

– Ви кажете, що компанія невелика? Скільки людей у ​​вас зараз?

– На даний момент у нас працює близько 150 співробітників в офісі та на виробництві. Трохи менше половини – громадяни України. Ми робимо великий акцент на розвиток, тому постійно шукаємо кваліфікованих співробітників, які могли б приєднатися до команди. Наразі ситуація на ринку праці в Польщі дуже складна, ми стикаємося з нестачею спеціалістів. Та незважаючи на це, за останні два роки відбулася суттєва реорганізація відділу продажу та відділу маркетингу, вдалося поповнити колектив новими співробітниками, мета яких – працювати над подальшим розвитком продажів.

– Ви кажете, що розвиваєтесь, але чи Covid-19 не мав негативного впливу на галузь?

– Раптовий спалах епідемії став несподіванкою для всіх. Значне обмеження комерційної діяльності, а також впровадження частих локдаунів змусили компанії діяти раптово. Невпевненість щодо розвитку епідемії, можливості профілактики та лікування означала, що нам доводилося діяти в умовах нестабільності. Запроваджені торговельні обмеження чи неможливість зв’язуватися безпосередньо з клієнтами, мабуть, наклали відбиток на всю галузь. Більшості виробників доводилося стикатися зі зниженням товарообігу.

Як компанія, ми зрозуміли, що наші партнери опинилися у важкій ситуації. Ми підготували додаткові рекламні пропозиції, щоб забезпечити належну ротацію наших продуктів на полицях. Під час найбільших карантинів нашою метою було підтримати поточних партнерів, щоб допомогти зберегти безперервність виробництва та зайнятості, навіть ціною втрати частини маржі. Більшість співробітників працюють з нами багато років, ми не могли дозволити собі розлучитися з ними.

При цьому намагалися максимально залучити нових клієнтів. Завдяки визнаній якості нашої продукції за останні 12 місяців ми значно розширили свою присутність на Балканах, Далекому Сході та Латинській Америці. Ми також вирішили ризикувати та відвідати єдиний великий продовольчий ярмарок під час пандемії – Gulfood 2021 у Дубаї.

– Звідки у вас виникла ідея вийти на український ринок зі своєю пропозицією?

– Як я вже згадував раніше, стратегія Bogutti передбачала глобальний розвиток з першого дня. Польський ринок мав бути лише одним із багатьох. В даний час понад 60% обороту компанії надходить з експорту. Першою продукцією компанії Bogutti було печиво з начинкою, яке дуже популярно в Італії, і компанія почала свій розвиток з цього ринку. Природним кроком у розвитку став вихід на сусідні ринки, такі як Україна. Розмір ринку, його об’єм або заявлений попит у поєднанні з відносно низькими витратами на доставку зробили Україну потенційно стратегічним напрямком розвитку.

Перш ніж реалізувати продукцію для продажу, ми провели відповідне дослідження, яке підтвердило наші плани та визначило продукти з найбільшим потенціалом. Історія останніх років показала, що це було дуже гарне рішення. Ми постійно розвиваємося на українському ринку та розширюємо мережу дистрибуції. Ставимося до України як до ключового ринку для розвитку компанії, тому у нас є свій представник в Україні. Ви можете побачити та спробувати нашу продукцію на Всесвітній виставці продуктів харчування в Києві «World Food Ukraine 2021» 2-4 листопада. Представники нашої компанії будуть присутні на стенді № А-3-2. Запрошуємо!

Читайте також –

Польський виробник солодощів Lumar: Бачимо велику перспективу в українському ринку


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку