Польський виробник солодощів Lumar: Бачимо велику перспективу в українському ринку

Польський виробник солодощів Lumar: Бачимо велику перспективу в українському ринку

28.10.2021 08:30
  2822
rau

Менеджер відділу експорту та маркетингу компанії Lumar – одного з провідних виробників печива та солодощів у Польщі – Жаннета Валькович розповідає про історію компанії, виробничі потужності, країни присутності та плани компанії на українському ринку.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Lumar – польський виробник солодощів, заснований у 1992 році у форматі сімейної компанії. За 30 років роботи бізнесмени створили сучасну компанію з повністю обладнаною фабрикою та висококваліфікованими фахівцями. Lumar спеціалізується на виробництві вафельних праліне та кульок, вафель, бісквітів, шоколаду та масляних вафельних рулетів. Однією з особливостей Lumar є формовані вафлі, які мають нетипову форму, як-от: кульки, фантазійні вафлі, вафельні торти та шоколадні цукерки.

Основні бренди: Lumarki (вафельні праліне), Sisi, Mileana (вафлі та печиво), Tufinki (шоколадні цукерки), Creation de luxe (праліне в шоколадній стружці). Їх якість забезпечується на кожному етапі: від рецептів, розроблених з ретельно відібраними інгредієнтами, через високі органолептичні властивості кінцевих продуктів до бездоганних виробничих процесів. З 2003 року компанія працюємо за інтегрованою системою управління якістю харчових продуктів НАССР. Крім того, політика якості компанії базується на вимогах BRC (British Retail Consortium) і IFS (International Food Standard) з 2009 року.

Продукцію Lumar можна знайти в Європі, Азії, Північній Америці та Африці. Експорт є значною частиною бізнесу і становить 40% доходу компанії. На польському ринку виробник співпрацює з найбільшими роздрібними мережами та традиційними магазинами, які обслуговують регіональні дистриб’ютори.

В інтерв’ю RAU менеджер відділу експорту та маркетингу PPHU Lumar Жаннета Валькович розповіла, що наразі представлено в асортименті компанії, з якими торговельними мережами виробник співпрацює, й як планує розвиватися на українському ринку. Доречи, дізнатися більше про продукцію Lumar можна на спеціалізованій міжнародній виставці World Food Ukraine, яка пройде 2-4 листопада 2021 року в Києві, в Міжнародному виставковому центрі, стенд А-3-2.

– На чому спеціалізується ваша компанія, яку продукцію виробляє?

– Наш асортимент продукції включає широкий вибір вафель та печива, вафельних праліне, вафельних трубочок з маслом та шоколадних цукерків.

– Скільки років вже працюєте на ринку?

– Ми працюємо на ринку майже тридцять років.

– Виробництво зосереджене виключно у Польщі, або є й закордонні проекти?

– Наше виробництво знаходяться в південно-західній частині Польщі, в містечку Бичині, Опольське воєводство.

– Яка виробнича потужність вашої компанії?

– Виробничі потужності PPHU Lumar складають 450 тонн готової продукції на місяць.

– Ваша продукція продається виключно у Польщі, чи її можна придбати і за кордоном? Якщо так – то у які країни ви експортуєте товар?

– Продаж продукції Lumar у Польщі становлять 60% загального товарообігу. Наша продукція достатньо широко представлена за кордоном, ми співпрацюємо з торговими партнерами з Європи, Азії, Північної Америки та Африки.

– Яка частка продукції йде на експорт – у фізичному та грошовому вимірах?

– На експорт припадає 40% товарообігу від наших продаж.

– В яких торгівельних мережах ви представлені?

– У Польщі ми співпрацюємо з такими роздрібними мережами, як Biedronka, Lidl, Tesco, Polo Market, Netto, Dino, Lewiatan, Makro, Intermarche, а також з такими дистриб’юторами, як Eurocash та мережами регіональних магазинів.

– Чи виробляєте продукцію для private label рітейлерів? Або працюєте виключно під вашими власними брендами? Якщо є private label, то яку частину виробництва вона займає та хто є замовником?

– ВТМ, тобто розвиток власного бренду клієнта, є важливою частиною нашого бізнесу, який ми здійснюємо для роздрібних мереж та інших клієнтів у В2В каналі.

Використовуючи наше ноу-хау та багаторічний виробничий досвід, а також знання тенденцій на ринку кондитерських виробів, ми пропонуємо комплексні послуги з розробки та виробництва асортименту за запитом від клієнтів. Це можуть бути абсолютно нові послуги з розробки продуктів або виробництво за нашими перевіреними рецептами, готові до впровадження.

– Який відсоток вашої продукції поставляється в Україну й в яких мережах можна її знайти?

– В Україні продукцію Lumar можна купити в мережах АТБ, Socar, ЕКО маркет та інших.

– На ваш погляд, які головні труднощі при експорті товарів в Україну та роботі з місцевими рітейлерами?

– Ми не бачимо великих труднощів при експорті товарів Lumar в Україну, лише те, що ми хотіли би спростити у майбутньому, це обширні вимоги до документації.

– Як шукаєте партнерів для реалізації вашої продукції? Скільки часу займає вихід на нові ринки?

– Ми набуваємо ділових партнерів, беручи участь у міжнародних виставках, а також зацікавлені клієнти звертаються до нас через веб-сайт. На українському ринку маємо свого власного представника.

Процедури виходу на певний ринок відрізняються від країни до країни.

– Що потрібно, щоб стати реалізатором вашого товару?

– Щоб стати продавцем нашого товару, потрібно просто зконтактувати з нами. Кожен клієнт для нас дуже важливий, і до нього завжди ставляться індивідуально.

– Як шукаєте постачальників сировини, контролюєте її якість та безпеку виробництва?

– Відповідно до впроваджених стандартів якості IFS та BRC, ми кваліфікуємо лише постачальників із сертифікованою системою BRC, IFS або FSSC 22000. Тоді ми впевнені, що сировина виробляється в умовах, що відповідають найвищим стандартам якості, а умови виробництва – регулярно перевіряється під час перевірок, що проводяться акредитованими органами з сертифікації.

– На ваш погляд, в чому головна перевага вашого товару у порівнянні з продукцією конкурентів?

– Ми спеціалізуємося на виробництві вафельних пралінів та формованих вафель з унікальною формою. Крім того, розробляючи наші солодощі, ми завжди дотримуємось принципу «здоровішої альтернативи», саме тому ми вибираємо незатверділі жири або повністю замінюємо їх вершковим маслом. Ми шукаємо природні еквіваленти ароматизаторів і використовуємо лише натуральні барвники. Ми не використовуємо у своїх продуктах консерванти. Вафельні трубочки з маслом, які ми пропонуємо – єдиний такий продукт на ринку, який випікається тільки на натуральному вершковому маслі. Ароматизатори нашої продукції отримуються за допомогою натуральних добавок, головним чином какао, горіхів та молока, а фруктові аромати праліне – за допомогою сублімації полуниці або лимона.

– Розкажіть про ваші проекти корпоративної соціальної відповідальності та екологічні ініціативи: які саме ви реалізуєте і наскільки, на вашу думку, цей напрямок важливий для бізнесу.

– Сучасне управління підприємством у стратегіях планування має враховувати не тільки економічні цілі, але й вплив на суспільство, місцеву громаду та природне середовище. Ми впроваджуємо корпоративну соціальну відповідальність згідно з десятьма принципами Організації Об’єднаних Націй, що стосуються чотирьох напрямків:

  • Права людини (дотримання прав людини, заборона порушення прав людини, включених до регламенту нашої компанії та кодексу етичної поведінки)
  • Стандарти праці (дотримання принципів свободи, заборона примусової праці, заборона праці неповнолітнім)
  • Захист навколишнього природного середовища (навчання працівників щодо сегрегації відходів, що проводиться в рамках навчання працівників, а також малоінвазивне виробництво, для прикладу – торішні інвестиції в обладнання, яке дозволяє повністю 100% утримання органічних забруднювачів, та інше)
  • Антикорупція в будь-якій формі.

Наша політика приносить багато переваг, підвищує якість та культуру компанії, збільшує розвиток, суспільну обізнаність та впливає на досягнення цілей.

Читайте також –

Оманлива легкість: 10 причин, чому українським рітейлерам не вдається закріпитися в Польщі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку