Другий кібертурнір, суббренд і багато новинок: як MOYO відсвяткував 12-річчя

Другий кібертурнір, суббренд і багато новинок: як MOYO відсвяткував 12-річчя

12.10.2021 10:59
  839
rau

Цієї осені компанія MOYO відзначила 12-річчя і відкрила 47-й магазин у 22-му місті України, запроваджує сервісні новинки, і оголошує про чергову гучну подію для ринку: запускає другий Всеукраїнський кібертурнір та власний суббренд.

Як повідомила RAU прес-служба мережі, за даними досліджень, MOYO показав одну з кращих динамік росту впізнаваності бренду серед українських tech-рітейлерів, а обсяг продажів збільшився на 17% порівняно з минулим роком.

Покровитель кіберспорту

MOYO завжди підтримував індустрію відеоігор. Окрім колаборацій з популярними україномовними YouTube-каналами і блогерами з ігрового ком’юніті (Gamestreet.ua, Padon, OldBoi, Rendaros), MOYO взяв участь у Фестивалі інтерактивних розваг WeGame 2021 — найважливішій події в українському геймінг-середовищі.

А 29 і 30 травня MOYO провів перший Всеукраїнський аматорський турнір з популярної кіберспортивної дисципліни CS: GO (Counter-Strike: Global Offensive) із призовим фондом 150 000 грн. На MOYO Cyber ​​Cup подалися 150 команд з різних міст України. Подія наробила галасу: так, загальне охоплення крос-медійної кампанії склало понад 11,6 млн осіб. Вже багато хто з рітейлерів підхоплюють цей тренд, але MOYO вирішив не зупинятися на досягнутому й анонсував підготовку до нового турніру, який відбудеться вже цієї осені — цього разу з Dota 2.

«Вже зараз ми є одним із лідерів продажів у ігровому напрямі в Україні, підтримуємо аудиторію, залучаємо аматорів. У наших планах розвивати цей напрям і ми готуємося до запуску суббренду MOYO Gaming. Краща пропозиція на ринку ігрових пристроїв — наша інвестиція в український кіберспорт. Ми хочемо зробити його доступним для всіх, підтримуємо амбітних любителів, які в майбутньому могли б представити Україну на міжнародних чемпіонатах», — розповідає генеральний директор MOYO Валентин Івакін.

Сервісний новатор

Місія MOYO — впроваджувати інновації, які покращують клієнтський досвід і задають тренди для галузі. Компанія стала омніканальним рітейлером в галузі техніки та електроніки, і вже 12 років послідовно розвиває тезу про те, що процес покупок таких складних товарів, як техніка і гаджети, може бути доступним і легким.

Однією з таких інновацій для українських покупців стала послуга термінової авіадоставки. Такого серед українських продавців побутової техніки та електроніки не пропонував ніхто. Тепер, якщо потрібний товар не знайшовся в найближчому магазині, його не доведеться чекати кілька днів або шукати в іншому місці: літак доставить замовлення безпосередньо зі складу в Києві протягом доби. Поки авіадоставка доступна для жителів Харкова, Львова, Дніпра і Запоріжжя, але в найближчих планах MOYO розширення географії авіадоставки на 11 міст.

Послуга працює в бета-версії менше місяця, але вже користується попитом. «Український споживач чекав можливості отримувати замовлення день у день: кожен з нас хоча б раз у житті бував у ситуації, коли якась техніка потрібна терміново. MOYO просто зробив те, чого давно хотіли українці, і першим запропонував таку послугу», — коментує Валентин Івакін.

Ще одне унікальна пропозиція для споживачів — єдиний в Україні цілодобовий магазин техніки та електроніки, який безпосередньо пов’язаний зі складом, де є весь асортимент мережі MOYO, а це понад 40 000 товарів 350 брендів.

Навесні 2021 року тут зробили реформат, і магазин став популярним майданчиком для зйомок кіно, серіалів і коментарів для теленовин.

На нічний час припадає 13% всіх продажів магазину 24/7, і за кожною покупкою завжди стоїть якась історія. У компанії розуміють, що для нічних покупців потрібно бути не просто продавцем-консультантом. Найчастіше вночі в магазин звертаються напередодні дедлайну, свята, відпустки або внаслідок форс-мажору, і в усіх цих випадках MOYO 24/7 стає для покупців справжнім порятунком. Часом сюди приїжджають навіть жителі інших міст. Крім того, нічний шопінг привертає знаменитостей: коли ще відомі на всю країну артисти зможуть вдосталь насолодитися вибором телевізора в вітальню?

Протягом 12 років MOYO експериментував з форматами магазинів, бажаючи забезпечити доступність всього асортименту для клієнтів з будь-якої точки України. А в 2021 році у всіх магазинах з’явилася послуга електронного інвойсу — опція, зручна для тих, хто звик вибирати техніку в інтернеті, але купувати в фізичному магазині. Якщо потрібного товару немає в наявності в найближчому магазині або є тільки вітринний зразок, продавець-консультант допоможе оформити замовлення з зручним способом доставки і оплати.

У той же час рітейлер подбав про те, щоб забезпечити оптимальний підбір асортименту у всіх магазинах по країні. Спеціальне програмне забезпечення для прогнозування попиту автоматично підбирає найбільш затребувані товари для різних торгових точок, підлаштовуючись під смаки клієнтів. «Ми аналізуємо дані про кількість та частоту покупок в конкретному магазині та формуємо асортимент під потреби його клієнтів, розширюємо і персоналізуємо акційні пропозиції, — пояснює Валентин Івакін. — Цей підхід забезпечив магазинам мережі MOYO безперервні продажі, усунув проблему залишків і дефіцитів та збалансував витрати на логістику».

Розуміючи, що на періоди локдаунів інтернет-магазин moyo.ua стає єдиним місцем, де клієнти можуть ознайомитися з асортиментом і зробити покупку, в компанії зайнялися повним оновленням сайту.

«Особливу увагу приділили мобільній версії, спростили навігацію і суттєво збільшили швидкість роботи. Нам було важливо зробити процес пошуку товарів і оформлення замовлень в інтернет-магазині максимально зручним. Для цього ми оновили дизайн і структуру каталогу та карток товарів, додали велику кількість нових фільтрів для зручного пошуку, поліпшили інтерфейс пошуку і логіку роботи сторінки порівняння товарів. Попрацювали над контентом: умови на сторінці доставки та оплати тепер персоналізуються під користувачів різних міст, а переваги участі в програмі лояльності MOYO CLUB зібрані в єдину екосистему крутих пропозицій», — каже Івакін.

На сайті з’явилися нові функції. Так, нещодавно на moyo.ua з’явився trade-in калькулятор для прорахунку вартості вжитої техніки і обміну на нову, а також кредитний онлайн-брокер, який дозволяє оформити кредит протягом 10 хвилин без документів: все підтягується автоматично через Дію, а запит можна відправити відразу в кілька банків. І тут MOYO знову обійшов весь ринок, ставши першим tech-рітейлером в проєкті «Дія без паперів». Також цьогоріч MOYO підключив програмну касу Checkbox і почав видавати електронні чеки замість паперових при доставці онлайн-замовлень. Тепер покупці MOYO можуть забути про паперові чек: їх повністю замінюють електронні, які висилаються в sms або на e-mail.

Зараз рітейлер працює над додатком і особистим кабінетом покупця, а поки цей функціонал виконують чат-боти в Viber і Telegram. Покупку можна зробити на сайті та відслідковувати замовлення через звичний месенджер з мобільного телефону.

Ефективний стратег

Намагаючись бути флагманом інновацій не тільки в рітейлі, цього року бренд встиг включитися в кілька значущих для України проектів. Так, MOYO взяв участь у головному заході модної індустрії України — Ukrainian Fashion Week та став технічним партнером оригінального показу з доповненою реальністю. Так бренд зміцнює своє позиціонування «№1 з підтримки інновацій». З тією ж метою MOYO також підтримав найбільший міжнародний конкурс дитячої науково-технічної творчості ISEF (International Science & Engineering Fair).

Все це продиктовано стратегією бренду і ефективно позначається на впізнаваності MOYO. Контакти з новою аудиторією також забезпечують партнерські програми з компаніями різного спектру: банки і кешбек-сервіси, онлайн-кінотеатри, АЗС, ЖК, супермаркети, фітнес-центри, ресторанні мережі та служби доставки їжі.

Також цього року бренд вийшов у TikTok і зараз успішно експериментує з форматами. Ролики MOYO в TikTok — це живий контент, який знімають прямо в магазинах зі справжніми продавцями. Часто відео стають вірусними і потрапляють у тренди. Наприклад, ролик, який показує сюрреалістичний сон співробітника MOYO, набрав більше 500 000 переглядів і потрапив у глобальні рекомендації, охопивши декілька сусідніх країн. Але рекорд аккаунта — 2,5 млн переглядів. І хоча результати ефективності 15-секундних відео поки складно калькулювати, в MOYO спостерігають зростання молодої аудиторії.

У 2021 році MOYO розширює фізичну присутність у регіонах і планує відкриття ще в 10 містах України, збільшивши таким чином темп зростання мережі магазинів на 50% у порівнянні з минулим роком. А в майбутньому році рітейлер планує вирости ще на 100% і відкрити в два рази більше магазинів. У компанії прагнуть утримувати статус мережі техніки №1 шляхом впровадження чергових новинок для ринку і досягнення нового рівня омніканальності.

Читайте також –

Дмитро Духоборов, Moyo: Кіберспорт як спосіб взаємодії з цільовою аудиторією


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку