Нові тренди торгівлі, задані 2020 роком
Пандемія, яка вразила світ у 2020 році, принесла великі зміни в онлайн-торгівлю. Компаніям, працюючим офлайн, довелося трансформувати свої продажі за допомогою інтернету. Минулого року електронна комерція кардинально змінила спосіб покупок. Завдяки новим технологіям підвищився комфорт клієнтів: наприклад, завдяки сайтам зручніше купувати товари. А замовити розробку інтернет-магазину можна в спеціальних компаніях, таких як «Червоний хамелеон».
Голосові помічники
Одним із трендів торгівлі у 2020 році став голосовий помічник. За допомогою віртуальних асистентів можна спростити електронну комерцію. До того ж, голосові сервіси розуміють різні мови. Таким чином, клієнтам стає легше купувати в інтернеті.
Голосовий помічник може виконувати наступні функції:
- доповідати клієнту про ціну товару;
- допомагати оформити доставку без участі менеджера;
- вводити в пошук назву товару.
Таким чином, інтернет-магазин може раціонально витрачати наявні ресурси. Для того, щоб оптимізувати сторінку під голосовий пошук, необхідно:
- оптимізувати каталог сайту, використовуючи LSI, ключові слова та інші пошукові інструменти;
- створити голосову навігацію, як для сторінки, так і для мобільного додатку;
- перевірити функцію онлайн-купівлі за допомогою голосових команд.
Віртуальний асистент підходить для різних сегментів бізнесу (доставка їжі, продаж товарів, замовлення послуг). Цей спосіб приносить непоганий приплив нових клієнтів.
Мобільні інтернет-покупки
У 2020-му збільшилося число покупок із мобільних телефонів/планшетів. У поточному році цей тренд продовжує набирати обертів. Клієнти використовують пристрої як для покупок, так і для ознайомлення з товарами. А за допомогою просування в різних мережах (наприклад, Instagram, Telegram) можна розповісти про переваги продукту і залучити нових покупців.
«Червоний хамелеон» рекомендує дотримуватись наступних порад:
- постійно дізнаватись, який відсоток покупців користується сайтом через мобільні пристрої;
- оптимізувати сторінки під мобільні девайси;
- перевіряти, чи зручно використовувати сайт (наприклад, чи відображаються всі фото, ціни і т. д.);
- додавати способи оплати за допомогою Apple Pay, Google Pay, QR- кодів;
- створювати зручну форму для оформлення покупки.
Наразі тренди онлайн-торгівлі орієнтуються на простоту інтерфейсу. Тому необхідно створювати зрозумілий і зручний портал, як для мобільних девайсів, так і для комп’ютерів. У цьому можуть допомогти професіональні компанії, наприклад, «Червоний хамелеон». Якщо самостійно цим займатися, можуть виникнути складнощі. Додаткову інформацію рекомендується прочитати в блозі.
CDP-платформи
У 2020 році інтернет-бізнеси почали відмовлятися від залучення нових клієнтів. Тепер власники намагаються дізнатися якомога більше інформації про поточних споживачів. Для цього розробляються віртуальні сторінки покупців, необхідні для врахування особливостей їх поведінки в інтернеті та комунікації з магазином на різних майданчиках. Наразі великі компанії переходять на CDP-платформи. Вони дають змогу:
- аналізувати, коли потрібно комунікувати з покупцем;
- збирати інформацію з невеликої кількості джерел;
- прогнозувати, коли найкраще повторно залучати клієнта;
- об’єднувати інформацію про споживачів.
Технологію необхідно додавати компаніям, які мають велику кількість інформації про покупця (особиста інформація, статистика клієнтського сервісу, транзакційні дані).
Багатоканальні продажі в онлайн-торгівлі
Багатоканальні продажі — це ще один тренд, який став популярним у 2020 році. Технологія дає змогу збільшити прибутковість. «Червоний хамелеон» виділив декілька каналів продажу:
- інтернет-магазини;
- соціальні мережі;
- маркетплейси.
«Спілкування» з клієнтом через різні канали дає змогу підвищити конверсію і відомість бренду. Чим більше інструментів захоплено, тим вище коефіцієнт відвідувачів сайту, які виконали цільові дії. Для того, щоб повноцінно використовувати тренд, необхідно:
- оптимізувати сайт, сторінку в соціальній мережі під мобільні пристрої та комп’ютери;
- збільшити кількість джерел трафіку;
- покращити систему обслуговування клієнтів на кожному етапі.
Після того, як вдалося досягти популярності в соціальних мережах та малих каналах, можна виходити на інший рівень, наприклад, створити маркетплейс.
Таким чином, онлайн-торгівля продовжує набирати обертів і у 2021 році. І для того, щоб адаптуватися до нових змін, необхідно прийняти і впровадити нові тренди. Це допоможе заявити про свою присутність й розвинути інтернет-магазин.