39 нових розробок Хітлайн на найбільш масштабній виставці-семінарі компанії

39 нових розробок Хітлайн на найбільш масштабній виставці-семінарі компанії

31.03.2021 08:30
  837
rau

23-24 березня компанія Хітлайн провела найбільшу виставку-семінар на території свого підприємства. Експозицію складено з 39 одиниць нового та довершеного обладнання, означено теми енергоефективності та нових тенденцій у розробці та виробництві торговельних холодильних меблів.

Read in English
Цей матеріал також доступний російською мовою

Захід відвідали партнери та гості з 16-ти країн.

Технічний директор компанії розповів про набуття чинності Директиви щодо енергетичного маркування торговельного холодильного обладнання, розміщеного на території Євросоюзу. З 1 березня 2021 року продукція Хітлайн має систему маркування відповідно до шкали, що створена для визначення класу енергоспоживання кожної одиниці обладнання. Вся актуальна інформація про енергетичне маркування і класи відповідності холодильних меблів бренду розміщена в спеціальну загальнодоступну базу даних EPREL.

Зараз Хітлайн приділяє велику увагу освітленню продукту в своїх холодильних меблях, використовуючи LED лампи зі спрямованим потоком світла в своїй холодильних меблів, високим індексом передачі кольору і з максимальною енергоефективністю провідних європейських виробників в цій галузі. Крім того, компанія налагодила власне виробництво, сертифіковане в Україні і очікує отримання європейського сертифікату якості.

Крім того була продемонстрована нова розробка технічних спеціалістів виробника – опціональне очищення конденсатору. Процес відбувається завдяки реверсивному вентилятору з двома напрямками руху повітря.

Центральним акцентом семінару стало анонсування трьох нових модельних рядів вітрин: лінії в кубічному дизайні «Missouri MC 120 OS», «Missouri enigma MC 120» і в діагональному дизайні «Missouri enigma MK 120». Під час проектування Хітлайн керується девізом: “В магазині демонструють не холодильні меблі, а продукт для покупця!” І дані лінійки вітрин – цьому доказ.

Лінія вітрин «Missouri enigma MС 120» в кубічному дизайні – це новий модельний ряд вітрин з максимальною площею викладки товару 960мм при габариті вироба 1200мм. Поєднання заскленої верхньої частини без застосування додаткових опор і передньої панелі мінімального розміру дозволяє максимально сконцентрувати увагу покупця на товарі. Прозорість скління досягнута за рахунок встановлення італійського фронтального скла, виконаного одним цілим з верхньою полицею.

У даній вітрині продемонстрували порівняння гнутого скла італійського виробництва і прямого склеєного скла. З певних причин склеєне скло не завжди витримує навантаження на полицю: впливає людських фактор, складність транспортування. У зв’язку з цим Хітлайн йде шляхом практичності скління в своєму обладнанні, встановлюючи цільне гнуте скло. Спеціальний механізм за допомогою газліфта дозволяє відкидати скло для його обслуговування. В якості опції в даних вітринах передбачений обдув фронтального скла і декоративні обшивки основи. Важливу роль в забезпеченні максимальної прозорості грає бічне скло, виконане з триплексу, що дозволило змістити точку роси на поверхні бічного скла і гарантовано уникнути запотівання в умовах нормальної експлуатації.

Для зручності роботи продавця:

  • прибрали звис полки продавця;
  • передбачили опцію додаткової щаблі для доступу до передньої частини викладки низькорослому персоналу;
  • розробили додаткову полку на скло для зручності роботи з покупцем.

Лінія вітрин «Missouri enigma MK 120» в діагональному дизайні. Участь в тендерах підштовхнула компанію до проектування вітрин в даному дизайні, щоб в повній мірі відповідати вимогам клієнтів.

Дотримуючись критерію: «Важливі не меблі, а продукт», дана лінія спроектована в мінімалістичному дизайні.

Поєднання пофарбованої нахиленої передньої панелі і нахиленого фронтального скла, виконаного одним цілим зі скляною полицею, а також відсутність будь-яких додаткових опор, дозволяє максимально сконцентрувати увагу покупця на товарі. Механізм відкидання скла максимально простий і, як наслідок, надійний за рахунок відсутності газліфта.

Представлені два модельних ряда вітрин «Missouri enigma» (в кубічному і діагональному дизайнах) створені на одній загальній базі. При цьому, завдяки дизайну, вони абсолютно різні і вирішують різні завдання:

  • з одного боку – це боротьба з запотіванням фронтального скла в діагональному виконанні (через нахил скла і, як наслідок, потрапляння його в зону більш холодного середовища). Цю проблему в даній вітрині усунули за рахунок встановлення обдування фронтального скла, що виглядає більш надійно і більш естетично, ніж обігрів;
  • з іншого боку – це візуальне розширення проходу між сусідніми виробами за рахунок нахилу скла і, як наслідок, розширення простору проходу в верхній частині;
  • забезпечення зручності роботи продавця з покупцем за рахунок зміщеної скляної полиці з одного боку, і запобігання незручності доступу продавця до віддаленій частині викладення за рахунок все того ж зміщення полиці.

Третьою представленою лінією вітрин стала модернізована «Missouri MC 120 OS» з відкидним цільногнутим фронтальним склом. В даних вітринах відкидання скла здійснюється при нерухомій передній панелі.

Якщо охарактеризувати концептуально: дані вітрини поєднують в собі максимальну оглядовість продукту, максимальне освітлення зони викладки і максимальну варіабельність стикування модулів.

Встановлені в вітринах розсувні штори, плафони підсвічування, а також варіанти викладки з додатковими опціями, базове виконання вітрини виглядає подібно вітрині «Enigma» в кубічному дизайні. На стенді були представлені: риба на льоду, гастрономічні модулі, теплова вітрина та вітрина для піци.

Крім цього, на виставці показали варіанти розсувних штор – це прозорий акрил і загартоване скло.

Проектуючи вітрину для риби, у компанії прагнули максимально наблизити товар до покупця, зберігши при цьому охолоджувану ванну і додатковий випарник для охолодження поверхні експозиції. Всі елементи, включаючи герметичну ванну, виконані з харчової неіржавної сталі. Фіксацію фронтального скла у вертикальному положенні забезпечують механізми, оснащені газліфтом.

Декоративне виконання передніх панелей вітрин «Missouri enigma MС 120» в кубічному дизайні і «Missouri MC 120 OS» – це шпон натурального каменю, розміщений на стандартних металевих панелях вітрин, і додаткова світлодіодне підсвічування на нижній частині бамперів вітрин.

Ще одним акцентом семінару став острів пристінних вітрин «Indiana MV 080». Вітрини в кубічному дизайні при висоті 1600 мм дозволяють створювати зони самообслуговування, не перекриваючи простір у торговельній залі. Обладнання розроблене з мінімально скошеним верхнім плафоном для максимальної оглядовості товару. У острові були представлені модулі для заморожених продуктів «Indiana MV 080 LT», середньотемпературні «Indiana MV 080 MT» і «Indiana MV 080 MT D» з орними дверима, і тепловий «Indiana MV 080 heat».

Максимально відкритий open front, поліпшена передача кольору і підсвічування товару, вузький верхній плафон, нижній захисний бампер з прихованим кріпленням, захист контролера від випадкового доступу – такими представили на семінарі п’яте покоління вітрин «Louisiana 5 MV 105» і абсолютно нову вітрину «Indiana MV 105 MT». Новий розмір open front дозволив уніфікувати розміри дверей, що встановлюються на ці вітрини, а також довстановлювати двері. «Indiana MV 105 MT» стала абсолютно нестандартною вітриною в модельному ряді «Indiana MV 105 MT». Устаткування з настінним випарником, як у «Louisiana MV», і скошеною верхньою задньою стінкою було розроблено за запитом європейського партнера Хітлайн. У верхній частині вітрини передбачене місце для прокладки магістралей і ніша для електрообладнання. Прилад управління розташовано вгорі і винесено за межі зони активного охолодження.

На стенді також представили оновлену версію пристінної вітрини «Indiana medium AV 085 MT» з енергозберігаючими дверима.

Вітрина «Indiana BD MV 080» – індивідуальне рішення Хітлайн для автозаправок і магазинів, де потрібно поповнення викладки в зоні продавця. У конструкції вітрини передбачені розсувні двері в передній частині і на задній стінці для зручності обслуговування і поповнення товару.

«Indiana cube AV 066 D» – це спеціально розроблена пристінна вітрина з розсувними дверима для магазинів малого формату. Нижнє розташування випарника, зменшений верхній плафон і нижнє облицювання дозволили максимально збільшити open front, площу викладки і глибину полиць. Для зручності обслуговування нижні панелі основи вітрини зроблені швидкознімними, а агрегат – викочуваним на колесах.

На стенді було представлено нове покоління модельного ряду комбінованих вітрин «Alaska Combi MHV 110» з одного динамічною системою охолодження. Тепер модельний ряд включає в себе не тільки рішення для заморожених продуктів, а й вітрину з температурним режимом від 0 … + 4 ℃. Для зручності завантаження і обслуговування нижнього об’є́му середньотемпературної вітрини з фронтального боку від покупця передбачена висувна панель з повітроохолоджувальним піддоном для викладки продукту. Піддон з напрямними на колесах висувається на 650мм, що дозволяє встановити гастроємності або сітчасті кошики з товаром. Нижня частина вітрин оснащена гнутими енергозберігаючими скляними модулями з системою Push-Pull. Для максимального огляду продукції встановлений панорамний двокамерний склопакет з енергоефективним покриттям.

Верхня частина комбінованих вітрин оснащена орними енергозберігаючими панорамними дверима з LED підсвічуванням. Двері виробництва Hitline виготовлені із застосуванням енергозберігаючих двокамерних склопакетів, заповнених інертним газом. У вітринах розроблена поліпшена система каналів для рівномірного розподілу охолодженого повітря в нижньому і верхньому об’є́мах.

У продовженні розвитку модельного ряду горизонтальних вітрин «Yukon cube MH 160 LT» Hitline продемонстрував низькотемпературну вітрину під виносний агрегат. Вітрина з динамічною системою охолодження має два охолоджуваних об’є́ма, призначені для продажу та зберігання раніше заморожених продуктів в упаковці. Для більшої оглядовості товару по периметру встановлені панорамні двокамерні склопакети з енергоефективним покриттям. На бонет встановлені гнуті енергозберігаючі скляні модулі з енергоефективним покриттям з системою Push-Pull. Для товарів, які не потребують охолодження, розроблена дворівнева стелажна система «Суперструктура» з акрилу, яка встановлюється на виріб опціонально.

Ще однією новинкою Хітлайн стала напіввертикальна вітрина «Missouri cold diamond island LF» для організації острівних зон самообслуговування і імпульсного продажу. Спроектована за запитом європейських партнерів, дана модель, використовуючи лінійні і торцеві модулі двох типорозмірів, дозволяє організувати острівні зони з обходом колон у торговельній залі.

Дана модель є аналогом вітрин «Missouri cold diamond island» з вбудованим агрегатом, але за рахунок підключення до виносного холодопостачання спеціалісти домоглися мінімальної висоти подіуму в 300мм, що в поєднанні з висотою 1500мм дозволило організувати чотири охолоджуваних рівня викладки.

Цього року Hitline зробив перезавантаження напрямку холодильних і морозильних шаф. У кожному з виробів була виконана робота щодо зниження енергоспоживання. Зокрема, повністю відмовилися від застосування електричних тенів для випарювання конденсату, застосували світлодіодне підсвічування, зменшили споживання двигунами обдування шляхом зменшення їх кількості або застосуванням енергоефективних вентиляторів. Для ергономіки зменшили агрегатний відсік, збільшивши площу демонстрації і зберігання товару, а для зручності експлуатації оснастили двері доводчиками і заспокоювачами, що, у свою чергу, забезпечило щільність і плавність закриття.

Всього в асортименті компанії на даний момент налічується 59 різновидів шаф під різні групи товарів. На стенді продемонстрували п’ять популярних на даний момент моделей – три середньотемпературних і дві низькотемпературних. Усі вироби поставляються на холодоагенті R290.

Також були представлені шафи з панорамним склінням «Kansas А4SG 078» для демонстрації і продажу м’ясних і сирних продуктів. Створені на одній базі, вони відрізняються варіантом виконання підсвічування і комбінацією перфорованих полиць і штанг під гаки. Система статичного охолодження в поєднанні з двокамерними склопакетами із загартованого скла і вбудованим агрегатом на пропані максимально відповідають критеріям енергоефективності. Шафи можуть комплектуватися як розсувними, так і розсувними дверима.

Для всіх бажаючих були організовані екскурсії окремими групами по підприємству. Компанія Hitline регулярно інвестує в оновлення і розширення технологічного парку верстатів та іншого обладнання для прискорення темпів виробництва і поліпшення якості продукції. Гості мали можливість ознайомитися з обладнанням, виробничими процесами і новими ділянками, створеними на підприємстві.

Читайте також-

Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку