Головна > Досвід > Міжнародний досвід > Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео)
Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео)

Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео)

40 моделей вітрин, які відповідають сучасним тенденціям світового рітейлу, з екологічними й енергозберігаючими технологіями Хітлайн представив на всесвітній виставці в цьому році.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Компанія презентувала свої нові розробки та ідеї, а також прагнення до виробництва більш екологічного обладнання, використовуючи холодоагент R290 в представлених вітрінах.

Один з яскравих прикладів – побудований на стенді м’ясний магазин Meat Zone з обладнанням на холодоагенті R290 і системою Water Loop. Система охолодження з замкнутим контуром дозволяє вивести за межі приміщення або використовувати на потреби магазину надлишкове тепло, що отримується в процесі роботи обладнання.


Хітлайн презентував на виставці дві лінії оновленого модельного ряду «Missouri cold diamond MC 115», що включають в себе спеціалізовані вітрини для різних груп продуктів.

Яскравим акцентом експозиції ХітЛайн став острів вітрин «Missouri cold diamond island A 130» з каскадною викладкою товару, декорований панеллю стабілізованого натурального ісландського моху.

Для більш ефективного використання торгової площі, як альтернативу горизонтальним вітрин, Хітлайн представив на стенді низькотемпературний острів «Indiana eco ASV».

У Meat Zone Хітлайн презентував вітрини з різними рішеннями для м’ясного магазину:

  • спеціалізовані вітрини зі статичним охолодженням для продажу м’яса «Missouri cold diamond MC 115 crystal combi S A» і «Missouri cold diamond MC 115 meat PS 2 А» з кутовим модулем self для продажу м’яса на льоду;
  • пристінну вітрину «Indiana medium AV 066 O A» з глибиною викладення 660 мм, а також варіант із дверима-слайдерами;
  • низькотемпературну комбіновану вітрину «Alaska combi ST AHV 090 LT A» з кришками push-pull, що складається з шафи і горизонтальної вітрини з температурним режимом -22 … -18°С. Також показали модифікацію з температурним режимом +2…+ 4°С для шафи;
  • комбіноване рішення з ефективним використанням торгового простору – стелажну систему зі середньотемпературною шафою «Kansas HMT A» у вигляді підвісного модуля.

У класі низькотемпературного обладнання компанія також продемонструвала вдосконалену продукцію:

  • комбіновану двохоб’ємну вітрину «Alaska combi 2 AHV 110 LT D/C A», оснащену кришками push-pull і панорамним склінням для нижнього відділу;
  • шафу «Kansas HLT VА» з енергозберігаючим покриттям на склопакетах і обігрівом рамки двері гарячим газом для запобігання запотівання.

Ще одна новинка ХітЛайн – агрегатована лінія пристінних вітрин «Indiana MV A», що включає «Indiana MV 080 MT D A» з дверцятами та її модифікацію у вигляді кутового елемента. Особливий інтерес гостей виставки викликала спеціалізована вітрина для овочів і фруктів «Indiana MV 080 FV O A», вбудована в лінію.

Вітрина «Louisiana ULF AV 095 MT D A» з ультранизьким подіумом і максимальним open front була оснащена дверима-трансформерами. Для зручного поповнення викладки продавцем і комфортного вибору товару покупцем, передбачено два режими роботи дверей: слайдерний і традиційний. Для створення зон імпульсного продажу Хітлайн презентував промовітріни для різних форматів магазинів.

Ще одна нова розробка – спеціалізована вітрина для м’якого морозива «Tennessee АС 110 ice-cream PS А». Цікаве поєднання прямих і радісних ліній змушують вітрину ефективно виділятися серед класичних моделей.

Про автора