Мережі MINISO і USUPSO судяться за право використання своїх брендів

Мережі MINISO і USUPSO судяться за право використання своїх брендів

04.03.2021 02:15
  2060
rau

Магазини двох китайських рітейлерів Miniso і Usupso виявилися настільки схожими, що боротися за українських клієнтів вирішили в суді.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомляє портал Liga.net, китайські мережі, які торгують корисними дрібницями для дому, Miniso і Usupso, зустрінуться в суді. Мережа Miniso, яка з’явилася в Україні першою, звинувачує Usupso в порушенні прав інтелектуальної власності, посилаючись на візуальну схожість в оформленні вивісок і назві магазинів. Схожість може ввести споживачів в оману, вважають у компанії.

Miniso звернулася до Господарського суду Києва і вимагає заборонити Usupso використовувати спірні елементи в назвах і оформленні магазинів, а також визнати недійсними торгові марки Usupso, повідомив LIGA.net Антон Полікарпов, адвокат АО “Авеллум”, що представляє інтереси позивача.

У мережі-конкуренті наполягають, що порушень немає.

Нагадаємо, мережа Miniso в Україні розвивається за схемою франчайзингу з 2017 року компанією Мінісо Україна. Мережа складається з 22 магазинів у Києві, Дніпрі, Харкові, Львові та Запоріжжі.

Мережа Usupso в Україні почала працювати в січні 2018 року, і нині налічує 21 магазин у шести містах: Києві, Вінниці, Одесі, Львові, Херсоні, Чорноморську, Полтаві. Розвиває мережу Usupso в Україні компанія Атамі.

В роботі магазинів обидві компанії використовують комбіноване позначення – логотип з текстового блоку зі смайлом і японським алфавітом. Такий логотип використовується на вивісках, пакетах, в соцмережах і інтер’єрі магазинів. Лого – червоного кольору.

Джерело: Liga.net

Читайте також –

Цитрус спростовує входження Геннадія Корбана до складу співвласників мережі


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку