Ярослав Джигало, бренд Ochnik: Плануємо відкриття магазинів в найкращих ТРЦ України
В першому інтерв’ю після виходу бренду на вітчизняний ринок генеральний директор українського підрозділу польського рітейлера одягу, взуття й аксесуарів Ochnik Ярослав Джигало розповів про перший магазин в Україні, пандемію, e-commerce і плани на розвиток.
Цей текст доступний також російською мовою
Наприкінці минулого року в ТРЦ Forum Lviv відкрився перший в Україні магазин одягу та взуття польского рітейлера Ochnik. RAU поспілкувалася з генеральним директором компанії в Україні Ярославом Джигало. Що цікавого може запропонувати бренд українцям, і які плани на розвиток у компанії в нашій країні.
– Як давно мережа Ochnik працює на польському ринку і в чому його особливість?
– Бренд Ochnik був створений у 1989 році братами Цезарем і Яцеком Охніком. За спеціалізацію взяли шкіряний одяг. В даний час Ochnik є одним із найбільш впізнаваних польських брендів, що пропонує шкіряні вироби та одяг. В польській мережі працює 102 магазини.
– Чому вирішили виходити на ринок України в такий складний для всього світу рік?
– Перші плани відкрити салон “Охнік” в Україні з’явилися ще до початку пандемії, тобто в 2019 році. Навіть встигли обрати торгово-розважальні центри в Україні, в яких ми хотіли б відкрити перші магазини та провести перші зустрічі. Проте не склалося. Перший магазин в Україні відкрили лише 26 листопада 2020-го в ТРЦ Forum Lviv.
– Чи відрізняється асортимент львівського магазину від того, що продається в інших країнах? Наскільки змінили цінову політику?
– Асортимент, який ми пропонуємо в Україні, такий же, як і в Польщі. Наша остання пропозиція – це колекція текстилю, яка включає не тільки верхній одяг, але й широкий асортимент легкого одягу. Ми також пропонуємо сучасні валізи та туристичні аксесуари. Цінова політика також дуже схожа до польської, і вона постійно контролюється.
– Як швидко плануєте розширювати мережу?
– Насамперед ми хотіли відкрити перший в Україні магазин, щоб побачити, як українці реагуватимуть на асортимент, який ми пропонуємо. Ми задоволені результатами роботи першого салону “Охнік” у Львові, тож готуємо плани з відкриття наступних. Вже найближчим часом хочемо відкрити кілька магазинів у найкращих торгових центрах України.
– Чи розглядаєте відкриття магазину в Києві? Які ще маєте подальші плани по роботі в нашій країні?
– Наступний магазин якраз почне роботу в Києві. Також плануємо розширювати онлайн-продажі. Офіційний україномовний інтернет-магазин Ochnik вже працює. В ньому можна знайти шкіряні вироби, взуття, блузки, сорочки, куртки, рюкзаки, валізи, засоби для догляду і багато іншого.
– Наскільки активно бренд розвивається в e-commerce-напрямку?
– Під час карантину, коли торгові центри були закриті і офлайн-торгівля практично зупинилася, фактично тільки онлайн і розвивався. Тож в Польщі онлайн-продажі – надважливий для нас на даний момент напрямок. Щодо України, то окрім веб-сайта www.ochnik.ua, найближчим часом ми з’явимось і на інших платформах електронної комерції. Вважаємо це одним з ключових наших завдань зараз.
– Впроваджуєте якісь інновації?
– В основному розвиваємо діджиталізацію в електронній комерції. На Facebook в нас понад 100 000 фоловерів. Також постійно вдосконалюємо свої колекції та розширюємо їх новими продуктами.
– Наскільки пандемія змушує сьогодні змінювати формат бізнесу?
– Перш за все, клієнти переходять до онлайн-шопінгу, а ще більшого значення для клієнта набуває ціна товару. Ми ретельно аналізуємо всі аспекти, що стосуються функціонування компанії, та намагаємося відповідати актуальним запитам покупців.
– На вашу думку, як скоро ситуація на ринку нормалізується?
– На мою думку, ще не скоро. І частина клієнтів, які ніколи не робили покупок онлайн, тепер вимушені освоювати такий experience в інтернет. У Польщі торгові центри зараз відкриті, але ресторани, кафе та тренажерні зали не працюють. Тож і в роздріб заходить значно менше людей, і наразі невідомо, коли ситуація нормалізується.
Читайте також
Сердар Ерсой, DeFacto: Наша мета – відкрити 25 магазинів в Україні до кінця 2022 року