Складний рік: фінансові результати McDonald’s і H&M у 2020 році різко погіршилися
Прибуток одного з найбільших світових операторів fast-service знизився відразу на 21%, а шведська корпорація втратила відразу 88% прибутку порівняно з 2019-м.
Фінансові результати корпорації McDonald’s в 2020 році виявилися значно нижчими, ніж в 2019-му. Зокрема, в минулому році чистий прибуток мережі знизилася на 21% – до $ 4,731 млрд, виручка впала на 10% ($ 19,208 млрд), а глобальні зіставні продажі компанії зменшилися на 7,7%. За словами президента і головного виконавчого директора McDonald’s Кріс Кемпчінскі, 2020 рік був одним з найскладніших в історії McDonald’s, але компанія продемонструвала стійкість своєї системи, і на перше місце поставила безпеку клієнтів і їх якісне обслуговування.
Пандемія також сильно вдарила по компанії H&M Group. За інформацією NR, прибуток рітейлера, що працює в сегменті fast-fashion, в 2020 році впав на 88%, а продажі – на 18%.
У минулому фінансовому році, який для H&M Group завершився в листопаді 2020 року, компанія продала одягу на 18,47 млрд євро. Це на 18% менше обсягу продажів в 2019 році.
Навесні минулого року група була змушена закрити 80% своїх магазинів по всьому світу. За словами генерального директора компанії Хелени Хелмерссон, швидкі рішення, активне зростання в онлайн і контроль над витратами призвели до результатів, які виявилися вищими, ніж очікували в компанії. Але навіть при цьому в результаті H&M закінчує рік з командою, скороченою на 16 000 співробітників і планує в 2021 році закрити ще 350 магазинів. Однак в свою чергу буде відкрито і 100 нових магазинів в ефективніших локаціях.
У четвертому кварталі минулого року компанія почала відновлювати динаміку продажів, проте друга хвиля обмежень завадила відновленню. Чистий прибуток знизився з 420 млн євро до 250 млн євро. Через нові закриттів офлайн-магазинів в багатьох країнах продажі впали на 15%, в той час як онлайн-продажі зросли на 50%.
У поточному фінансовому році H&M готові до низьких фінансових результатів, особливо за підсумками першого кварталу. В даний час близько 36% всіх магазинів групи закриті, а продажі в кінці сезону і в період з 1 грудня по 27 січня знизилися на 23%.
У компанії планують розвивати цифрові канали продажів і оптимізувати портфель магазинів. «Швидкість і гнучкість, особливо в ланцюжку поставок, стануть ще більш важливими найближчим часом. Оптимізація цих процесів дозволить нам забезпечувати найкращу пропозицію для клієнтів і збільшувати доступність у всіх каналах продажів », – зазначила Хелмерссон.
Читайте також –
Пандемія не перешкода: дохід АТБ в 2020 році склав 150 млрд грн