Асоціація рітейлерів України підбила підсумки 2020 року (презентація)
Близько 4,5 млн переглядів порталу, 26 нових компаній-членів, запуск нового напрямку GR і нових форматів подій – RAU звітує про досягнення 2020 року.
Цей текст доступний також російською мовою
Асоціація рітейлерів України — найбільше в країні профільне об’єднання гравців ринку роздрібної торгівлі та компаній, безпосередньо пов’язаних з рітейлом. Організація вже більше восьми років працює над консолідацією зусиль компаній роздрібної торгівлі в процесі становлення і розвитку цивілізованого ринку рітейлу України.
Минулий рік був важким, але в цілому продуктивним як для українського роздробу в цілому, так і для Асоціації рітейлерів. В 2020-му ряди членів RAU поповнили 26 рітейл-компаній, в тому числі лідери ринку – мережі магазинів АТБ, М’ясомаркет, WOG, Український аптечний холдинг, Flagman, Vodafone, КОЛО та інші. Крім того, до партнерів об’єднання приєдналися 14 компаній, серед яких столичні торгові об’єкти (київський Dream Town), так і девелоперські компанії (Budhouse Group, Arricano).
В цілому за минулий рік Асоціація рітейлерів України провела 15 RAU Webinars і 3 офлайн-воркшопи, а також три масштабні заходи сфери рітейлу та девелопменту: церемонію нагородження кращих компаній галузі RAU Awards 2020, найбільшу в Україні профільну виставку RAU Expo і традиційний річний RAU Summit (в форматі онлайн рітейл-шоу).
Успішним 2020-й рік був і для медіа-порталу RAU, якому вдалося істотно поліпшити ключові показники. Так, загальна кількість читачів інтернет-видання зросла майже на 35% – до 1,8 млн осіб. При цьому показник сеансів виріс ще на 30% – до 3,3 млн сеансів.