METRO закликає українців підтримати ресторани у новорічний період, замовивши в них святкові страви

METRO закликає українців підтримати ресторани у новорічний період, замовивши в них святкові страви

17.12.2020 08:15
  598
Дарія Осіїк

МЕТRО Cash&Carry Ukraine розпочала масштабну інформаційну кампанію для підтримки бізнесу своїх HoReCa-клієнтів у новорічний період в умовах карантинних обмежень. Ініціатива #ЗамовЩобПідтримати триває з 8 грудня 2020-го по 8 січня 2021-го в усіх містах присутності METRO в Україні.

Читати російською

“Замовляйте в ресторанах – святкуйте вдома”, – закликає своїх клієнтів METRO Україна в рамках ініціативи #ЗамовЩобПідтримати. Наприкінці цього складного року стресів та переживань, замовлення святкової вечері з найближчого ресторану допоможе не тільки порадувати близьких смачними стравами, але й допоможе підтримати сферу гастрономії, яка дуже постраждала від наслідків глобальної пандемії.

Інформаційна кампанія, що реалізується в рамках глобальної ініціативи METRO AG, має на меті підтримку закладів ресторанної індустрії та допомогу в залученні нових клієнтів. METRO бере на себе функцію комунікації, щоб розповідати людям по всій країні про ресторани поруч з ними та заохочувати їх замовляти готові страви додому, щоб подарувати собі святковий настрій, а своїй кухні – відпочинок на свята.

“Багато ресторанів зараз бореться за своє виживання. Через карантинні  обмеження  та загальне відчуття невизначеності та страху, майбутнє на найближчі місяці для наших HoReCa-клієнтів виглядає не надто перспективним. Саме тому, за допомогою цієї ініціативи METRO хоче підтримати своїх клієнтів в Україні та в усьому світі, – коментує генеральний директор МЕТRО Cash&Carry Ukraine Тіно Цайске.За допомогою цього проекту ми хочемо, щоб якомога більше наших кінцевих клієнтів скористалися послугами ресторанів, замовляючи у них святкові страви протягом новорічного сезону. Таким чином, навіть в умовах карантину та соціального дистанціювання ми зможемо святкувати, насолоджуючись вишуканими стравами та, водночас, допомагаючи українським ресторанам зберегти свій бізнес. А зекономлений на приготуванні час, якого завжди так не вистачає, ми зможемо приділити своїм рідним та близьким”.

Кампанія передбачає безкоштовне просування понад 300 ресторанів у 26-ти містах. Рекламна підтримка ресторанам надається за рахунок METRO на digital-майданчиках – спеціальна сторінка на офіційному сайті компанії, банерна реклама, промо у соціальних мережах, на профільних сайтах та пошукових платформах, на партнерських майданчиках, в рамках активностей з блогерами тощо.

Довідка. МЕТRО Cash&Carry Ukraine вийшла на український ринок у 2003 році. Наразі компанія управляє 23-ма класичними центрами оптової торгівлі METRO Cash & Carry у Києві, Дніпрі, Одесі, Харкові, Львові, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Маріуполі та Житомирі; та 3-ма магазинами оптової торгівлі «Бери Вези» у Тернополі, Луцьку та Чернігові. За понад 16 років діяльності в Україні METRO Cash & Carry інвестувала в національну економіку понад 600 млн євро. Обсяг продажів компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» за 2018/19 фінансовий рік (жовтень-2018 – вересень-2019) склав 627 млн. євро. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» входить до складу METRO. Більше інформації: www.metro.ua

METRO – це провідна міжнародна торговельна оптова компанія, що спеціалізується на обслуговуванні готелів, ресторанів та служб кейтерингу (HoReCa), а також приватних підприємців – власників закладів роздрібної торгівлі. Обслуговуючи понад 16 млн клієнтів у світі, компанія забезпечує їх якісними товарами як безпосередньо у великих торгівельних центрах, так і онлайн, з професійною доставкою. Окрім цього, METRO допомагає своїм клієнтам розвивати бізнес та підвищувати конкурентоздатність, пропонуючи їм сучасні digital-інструменти, покликані розвивати та вдосконалювати сферу гостинності у кожній країні присутності компанії. Сталий розвиток є одним із ключових факторів успішного бізнесу METRO, про що свідчить статус лідера галузі згідно з Європейським індексом сталого розвитку Dow Jones Sustainability Index 2019. Компанія представлена у 34-х країнах та надає робочі місця понад 100 000 працівників. Обсяг продажів METRO у 2018/2019 фінансовому році склав 27,1 млрд. євро. У жовтні 2019 року METRO AG заключила угоду щодо продажу мажоритарного пакету акцій свого бізнесу у Китаї. У вересні 2018 року компанія розпочала процес продажу роздрібної мережі Real, що налічує понад 34 000 працівників. Більше інформації: www.metroag.de

Читайте також – 

METRO Cash&Carry Ukraine провела соціальну акцію «Вірю в METRи»


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  78
Усі новини ринку