Як ресторану пережити карантин вихідного дня: досвід ЖЗЛ, «Любимый дядя», «Итальянская редакция» та інших

Як ресторану пережити карантин вихідного дня: досвід ЖЗЛ, «Любимый дядя», «Итальянская редакция» та інших

18.11.2020 07:45
  814
Дарія Осіїк

Топ-менеджер мережі ресторанів First Line Group про роботу в умовах карантину, зміни в меню, співпрацю з сервісами доставок і посткризове відновлення.

Цей текст доступний також російською мовою

Мережа ресторанів First Line Group (включає заклади ЖЗЛ, «Любимый дядя», «Чехов», «Итальянская редакция» та інші) не просто пережила локдаун, а й планує незабаром вийти на показники минулого року. Як компанії вдалося швидко адаптуватися до роботи в умовах пандемії коронавірусу, в інтерв’ю AIN розповів маркетинг-директор мережі Андрій Титаренко. Портал RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Про особливості роботи під час карантину та проблеми, з якими довелося зіткнутися вперше

У карантин ми увійшли на повному ходу: злагоджена робота команди, системний бізнес, нові проекти. І перше, з чим зіткнулися – непідготовленість ресторанів до повного локдауну. Але протягом місяця нам вдалося переорієнтуватись, щоб зберегти людей і навіть почати заробляти в нових реаліях.

За два тижні ми організували власну доставку у всіх семи ресторанах. У цьому переформатуванні брали участь всі: від офіціантів, які стали кур’єрами, до адміністраторів і керуючих закладами, які приймали замовлення по телефону і освоювали нові платформи продажів: сайти та співпрацю з сервісами доставки.

Про зміни в меню й обслуговуванні клієнтів

До карантину ми практично не займалися доставкою. Під час локдауну зіткнулися з тим, що нашими конкурентами стали всі бізнеси в ресторанному сегменті. Впоратись з цим викликом змогли за допомогою наступних кроків:

  • скорочення меню ресторану, щоб бути впевненими у вигляді та якості страв, які ми відправляємо;
  • сервіс прийому замовлень, власні кур’єри, робота з надійними партнерами по доставці;
  • створення привабливої та надійної упаковки.

Про співпрацю з сервісами доставки

Встигли попрацювати з трьома сервісами доставки. Вони забезпечили нам додатковий канал продажів і перший час ми використовували тільки їх платформи. Але ми зіткнулися з людським фактором.

У нас було багато питань до якості сервісу, кур’єрів і швидкості доставки усіх сервісів доставки, з якими ми працювали. Але на відміну від інших Raketa нам відповідала швидко і результативно. Ми вирішили не просто давати коментарі до існуючої системи роботи, а й запропонували ряд своїх ідей, які компанія охоче врахувала.

Про відновлення докризових показників у ресторанному сегменті

Про втрати судити поки що рано. В цілому весь ринок просів на 20-30%, і повернутися на колишній рівень він зможе тільки після повного виходу з карантину. Як мінімум, ми не дуже просіли відносно минулого року, а нові ресторани та доставка замовлень дають нам надію невдовзі повернутись до показників минулого року. В багатьох проектах ми вже цього домоглися. (Якщо не завадить “карантин вихідного дня”прим. ред.)

Джерело: AIN

Читайте також

В “карантин вихідного дня” бари й ресторани не дорахуються понад 40% виручки – дослідження Poster


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку