Огляд новин drogerie&beauty: Brocard, EVA, L’Oréal, Avon, Aromateque та інші
Brocard у київському ТРЦ Blockbuster Mall, перший “цегляний” супермаркет Avon, Aromateque у харківському ТРЦ Nikolsky, виручка L’Oréal, об’єм ринку drogerie в Україні та інші новини галузі.
Цей текст доступний також російською мовою
Brocard у київському ТРЦ Blockbuster Mall
27 жовтня компанія «Брокард-Україна» відкрила магазин у київському ТРЦ Blockbuster Mall (проспект Степана Бандери, 36). Торговельна точка площею 561 кв. м увійшла до топ-7 магазинів Brocard за розмірами й стала одним з найбільш технологічно оснащених об’єктів мережі.
Новий Brocard виконаний у вже традиційній для нових точок мережі чорно-білій концепції. В асортименті представлено більше 200 преміальних брендів парфумерії і косметики (Lancôme, Guerlain, Clarins, Givenchy, Gucci, Collistar, Dolce & Gabbana, Eisenberg Paris, Hermes, Trussardi, Lanvin, Payot, Elizabeth Arden, Carolina Herrera, Lacoste, Versace та інші). Культові бренди CHANEL і Dior розташуються в “особистих апартаментах”: вони будуть продаватися в корнерах – повноцінних просторах марки, де асортимент представлений максимально повно. Тут також можна буде познайомитися з декоративною лінією для макіяжу Dior Backstage, натхненною залаштунками світових подіумів і створеною креативним директором бренду Пітером Філіпсом.
«Відкриття Brocard у ТРЦ Blockbuster Mall важливо як для компанії, так і для ринку в цілому. Для нас це дотримання стратегії, закладеної ще в докризовий час. Ми розуміємо, що не дивлячись на вкрай складну економічну ситуацію, рух вперед триває», – прокоментувала Олена Лада, директор зі стратегічного розвитку мережі.
Aromateque у харківському ТРЦ Nikolsky
Торгово-розважальний центр Nikolsky, що будується в Харкові, повідомив про підписання договору оренди з мережею магазинів нішевої парфумерії та косметики Aromateque. Як уточнили RAU в прес-службі Budhouse Group, яка виступає девелопером ТРЦ, площа магазину складе 105 кв. м. В асортименті буде представлена продукція від всесвітньо-відомих парфумерних домів – Creed, Diptyque, MEMO, Etro, Juliette Has a Gun, by Kilian, Maison Francis Kurkdjian, а також сучасні косметичні марки з Японії, США, Франції та Італії – Sisley, Malin + Goetz, Acca Kappa, Gli Elementi, Cinq Mondes та інші.
Нагадаємо, ТРЦ Nikolsky будується в центрі Харкова, на вул. Пушкінська, 2. Загальна площа торговельного центру складе 106 000 кв. м, торгова – 53 000 кв. м.
Ринок drogerie-рітейлу в Україні в 2019 році перевищив 25 млрд грн
Такі дані містяться в новому звіті «Ринок дрогері-рітейлу України: Фінансові підсумки 2019 р. Основні тренди першої половини 2020 р. Прогнози розвитку на друге півріччя 2020-2021 рр.», підготовленому компанією GT Partners Ukraine. Як зазначається в дослідженні, в цілому український ринок drogerie-рітейлу характеризується середнім рівнем консолідації. По суті, єдиним оператором, який в останні роки методично нарощує свою ринкову частку (в т.ч. за рахунок відкриття своїх магазинів на місці об’єктів інших рітейлерів) є мережа EVA.
Сумарна частка топ-5 drogerie-рітейлерів України в 2019 році склала 47% від загального обсягу роздрібних продажів косметичних товарів, побутової хімії та засобів особистої гігієни підприємствами-юридичними особами країни.
За інформацією GT Partners Ukraine за шість стартових місяців 2020 року в Україні мережеві drogerie-оператори відкрили 100 нових магазинів. Для порівняння, в першому півріччі 2019 року в Україні було відкрито 153 нових магазини. Таким чином, фіксується значне уповільнення динаміки експансії провідними представниками сектору.
Нова Копійочка в Івано-Франківську
Івано-Франківська мережа Копійочка відкрила 13 жовтня новий магазин. Торгова точка знаходиться на вул. Незалежності, 67. Асортимент магазину налічує понад 4000 позицій, серед яких: посуд, столові прибори, кухонне приладдя, електротовари та прилади для домашнього користування, засоби побутової хімії та засоби гігієни, іграшки та товари для дітей, канцтовари, косметика та біжутерія, сумки та гаманці, найширший вибір дрібниць для дому.
Нагадаємо, перший магазин Копійочка було відкрито ще у 2010 році. Станом на грудень 2019 року мережа налічувала 183 магазина на території Західної України.
EVA вдруге стала переможецею міжнародного конкурсу власних торгових марок
Понад 70-ти рітейлерів з 23-х країн світу представляли близько 550 товарів власних торгових марок на міжнародній виставці-конкурсі PLMA 2020 International «Salute to Excellence Awards», що днями завершилася у Нідерландах. У цьому престижному конкурсі власні торгові марки лінії магазинів EVA стали переможцями.
Авторитетне журі, до складу якого увійшли представники роздрібної торгівлі, виробництва, маркетингу та торгової журналістики, оцінювало продукцію ВТМ за якістю, дизайном упаковки, концепцією продукту, за співвідношенням ціни та якості. У номінації «Особиста гігієна», у якій брали участь представники 8 країн світу, найбільше балів отримала продукція ВТМ провідного українського рітейлера «Green Way Wooden stick».
Нагадаємо, що лінією магазинів EVA створено 43 ВТМ, 45% яких виробляється на підприємствах України, решта – за кордоном. Географія виробництва ВТМ налічує понад 100 партнерів із 17-ти країн світу. Над створенням проєктів працює команда з понад 60-ти фахівців, серед яких бренд-менеджери, дизайнери, спеціалісти з якості та багато інших.
Компанія Avon відкрила свій перший “цегляний” супермаркет
Бренд, який 134 роки покладався в продажах лише на своїх незалежних торгових представників по всьому світу, оголосив про вихід на новий для себе ринок: фізичний рітейл. Як повідомляється на офіційних ресурсах Avon, простір площею 1765 кв. м названо “Studio 1886” на честь року заснування косметичної компанії. Спроектований він як місце для отримання захоплюючого досвіду взаємодії з брендом, де покупці та торгові представники Avon зможуть поспілкуватися з консультантами, спробувати новинки, і зануритися в атмосферу краси та вишуканості, створену дизайнерами.
У дворівневому просторі, розташованому в Лос Анжелесі на вул. Шатто Плейс, 515, представлені всі найпопулярніші колекції Avon, включаючи ANEW, Skin So Soft, CHI Haircare, The Face Shop, belif та інші, а також останні інновації в області догляду за шкірою, декоративної косметики, парфумерії та засобів особистої гігієни. Крім продуктів Avon, тут будуть представлені також деякі інші бренди, що належать південнокорейській компанії LG Household & Health Care.
L’Оréal відновили виручку в третьому кварталі
Французька компанія L’Оréal заявила, що в третьому кварталі повернулася до зростання виручки. Як повідомляє TradeMaster з посиланням на ESM Magazine, L’Оréal сильно постраждала від карантину через коронавірус на початку цього року, але з тих пір доходи відновилися в більшості підрозділів. Загальний обсяг продажів за період з липня по вересень склав 670 млн євро, збільшившись на 1,6% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
В компанії це називають обнадійливим результатом після падіння на 19% в попередньому кварталі та негативних очікувань аналітиків. Найбільше поліпшення відбулося з косметичним підрозділом, який займається дерматологічними захворюваннями і управляє лейблами Vichy, La Roche Posay і CeraVe.
Читайте також
Огляд новин drogerie&beauty: Люксоптика, OnePrice, Prostor та інші