Огляд новин drogerie&beauty: Люксоптика, OnePrice, Prostor та інші

Огляд новин drogerie&beauty: Люксоптика, OnePrice, Prostor та інші

09.09.2020 07:45
  276
Костянтин Симоненко

Відкриття нових магазинів Люксоптика, OnePrice і USUPSO, поглинання Космо і багато іншого.

Читати українською

Люксоптика відкрила новий магазин в Києві

Національна мережа Люксоптика 22 серпня відкрила новий магазин Street-формату в Києві на вулиці Маршала Конєва, 10/1, недалеко від ВДНГ і станції метро «Іподром». Цей торговий об’єкт став вже 186-м в мережі Люксоптика в Україні.

У компанії відзначають, що при плануванні торгового простору особливу увагу було приділено не тільки сучасному дизайну, але й ергономіці. Магазин розміщений на площі в 50 кв. м і для максимальної зручності клієнтів розділений на три зони: кабінет лікаря, зони сонцезахисних окулярів і оправ. Детальніше дізнатися про нову торгову точку можна тут.

Мережа OnePrice відкриває два нових магазини в Києві

На початку вересня мережа магазинів OnePrice відкриє два нових торгових об’єкта в столиці України і планує ще п’ять до кінця року. Як повідомила RAU прес-служба компанії, магазини почнуть роботу на вулиці Велика Васильківська, 67 та проспекті Перемоги, 47.

У компанії відзначають, що в просторих торгових залах буде представлено великий асортимент продукції, включаючи: косметика і парфумерія, побутова хімія, одяг і аксесуари, спорттовари, іграшки, посуд, товари для саду та городу і багато іншого.

Нагадаємо, ритейлер OnePrice почав роботу на українському ринку в 2018 році. З відкриттям двох нових торгових точок мережа OnePrice виросте вже до 20-ти об’єктів. Всі вони розташовані в Києві і області. При цьому до кінця року рітейлер планує відкрити ще п’ять магазинів.

Мережа ProStor закрила операцію з купівлі мережі Космо

«Космо» стає Prostor» – з таким заголовком постійним клієнтам Космо прийшли push-повідомлення з акційною пропозицією. На сайті Космо зазначено, що в мережу входить 99 магазинів, велика частина з яких працює в Києві.

Нагадаємо, що переговори про продаж мережі Космо конкурентам почалися ще в 2018 році. Тоді сума операції оцінювалася приблизно в $15 млн. У вересні 2019-го Антимонопольний комітет України дозволив власнику мережі магазинів ProStor Вадиму Тугаю придбати опосередкований контроль над drogerie-рітейлером Космо. Детальніше про закриття цієї угоди читайте тут.

Бренд USUPSO відкрив два магазини в центрі Києва

Як повідомили RAU в прес-службі компанії, нові торгові точки міжнародного бренду USUPSO відкрилися на першому поверсі ТЦ Глобус (Майдан Незалежності, 1) і за адресою вул. Велика Васильківська, 82.

Бренд USUPSO заснований в Токіо – світовій столиці сучасного дизайну та інновацій. Концепція компанії «японський бренд товарів для яскравого життя». В асортименті – понад 3500 позицій за фіксованою ціною. Зокрема, натуральна і декоративна косметика з Японії і Кореї, колекції аксесуарів та одягу для жінок, чоловіків, дітей, товари для дому, подорожей і спорту, незвичайні канцтовари та інші товари.

Японський бренд розвивається в Україні з початку 2018 року, перший магазин в Україні з’явився в Одесі. На сьогодні бренд USUPSO представлений 14-ма торговими точками в таких містах як Одеса, Львів, Херсон, Чорноморськ, Вінниця, Полтава і Київ.

Український аптечний холдинг підвів підсумки 16 років роботи

У 2020 році Український аптечний холдинг святкує свій 16-й день народження і ставить перед собою амбітні цілі: збільшення частки фармацевтичного ринку, розширення мережі в інших регіонах України, розвиток онлайн-продажів і розширення програми лояльності.

УАХ був створений в 2004 році, а в 2013 мережа налічувала вже 209 аптек і аптечних пунктів. Увійшовши в топ-5 компаній на фармринку, через війну на Донбасі компанія втратила понад 77% своїх точок (155 точок). На сьогодні мережа аптек УАХ налічує вже 150 аптек і аптечних пунктів в 60-ти містах України, зокрема в Київській, Харківській, Дніпропетровській, Полтавській, Донецькій і Луганській (підконтрольних Україні) областях.

Український аптечний холдинг – компанія, яка об’єднує аптеки чотирьох брендів. Два з них – Добрі ліки і Домашня аптека – вже добре знайомі багатьом українцям, третій бренд – Здравиця – завоювали довіру жителів Східної України, а четвертий – Бюджетна аптека – з’явився в минулому році. Більше фактів про компанію можна дізнатися тут.

Читайте також –

Огляд новин drogerie & beauty: Brocard, Люксоптика, EVA та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  51
Усі новини ринку