Реклама тижня: Amazon, Фокстрот, Київстар, Галичина та “Міцний горішок”
Щотижня з’являються нові креативні та цікаві рекламні ролики українських і зарубіжних брендів. У цій рубриці ми збираємо найкращі.
Цей текст доступний також російською мовою
DieHard
“Міцний горішок” повернувся! Правда лише в рекламі однойменних акумуляторів, зате по епічності та накалу пристрастей відео точно цікавіше за цілу п’яту частину серії. За сюжетом герой Брюса Уілліса тікає від погоні, в тому числі вже за традицією використовуючи вентиляційну шахту. Разом з Уіллісом в ролику з’явилися Деворо Уайт і Кларенс Гільярд, які свого часу також зіграли в оригінальному «Міцному горішку». Трохи звичайно жаль старину Брюса…
https://www.youtube.com/watch?v=W7kFGGFI9Xo&feature=emb_logo
Amazon
Важко сказати, це так Amazon підігріває інтерес до свого майбутнього серіалу по Дж.Р.Р.Толкієну, чи всі натяки на “Володаря перстнів” в новій рекламі для Alexa – випадковість. Тим не менш Droga5 London випустили рекламу для голосового помічника з орієнтиром на людей, які досі не знайомі з голосовою технологією. В компанії вважають, що контролюючи перемотування фільму чи музику за допомогою голосових команд, навіть в процесі прасування будеш почувати себе епічно.
У другому ролику повторили той самий фінт, але вже з якоюсь чудернацькою оперою.
Фокстрот
Лисичка Фоксі продовжує активно пританцьовувати під власні джингли про акційні знижки. Цього разу в мережі «хакнули ціни», чим ідейно продовжують тему «ціногриза». Для створення флекс-дансу малого лисеня у Фокстрот звернулися до соцмережі TikTok, з якої, власне, нескладний трендовий танець і було запозичено та анімовано.
Київстар
Сергій та Сніжана Бабкіни відправилися в подорож Україною, щоб протестувати 4G. Новий ролик знято у стилістиці романтичного роад-муві – про свободу жити тут і зараз. В якості локацій були обрані Кам’янець-Подільський, Хотин та Бакота. Таким чином, Київстар розповідаю про розширення своєї 4G-мережі. Але якщо серйозно, то що там з 4G у Гадяцькому районі Полтавської області?
Галичина
Казалось, здалося, але ні. «Бери силу Карпат – природна жирність» – назва нового ролика від бренду йогуртів «Галичина». В центрі уваги реклами – карпатська природа, яку порівнюють із йогуртом за формою, кольором та іншими асоціаціями, які не кожен зможе одразу збагнути. Власне це й не обов’язково, оскільки реклама створена для телебачення і явно розрахована лише на емоційний ассоциативный ряд у пам’яті глядача.
Читайте також
Реклама тижня: Фокстрот, Алло, Oreo, IKEA та рімейк на «Дзвінок»