Як розкрити унікальність бренду в інтер’єрі
Сучасні успішні компанії прагнуть, щоб унікальність їх бренду проявлялася у всіх дрібницях. Сьогодні мало зробити веб-сайт, де буде відображатися логотип підприємства і переважати корпоративні кольори. Зараз навіть інтер’єри офісних приміщень, зон переговорів з партнерами і простору для зустрічей з можливими клієнтами повинні відображати загальну концепцію бренду. Ця стаття дасть зрозуміти, які прийоми застосовуються дизайнерами під час декорування внутрішніх оздоблень даних приміщень.
Цей текст доступний також російською мовою
Способи розкриття унікальності бренду в інтер’єрах
Для розкриття загального стилю і унікальності бренду в інтер’єрах корпоративних просторів можуть бути використані методи, що передбачають:
- застосування корпоративних кольорів,
- використання геометричних форм, що асоціюються з конкретним брендом,
- поява в інтер’єрах архетипу бренду.
Кожна методика володіє власними особливостями, але може ефективно працювати фактично з будь-якими брендами. Тільки кваліфіковані дизайнери знають, як зробити так, щоб простір був одночасно стильним, комфортним і відображав концепцію підприємства.
Корпоративні кольори в інтер’єрі
Використання корпоративних кольорів – це найбільш поширений метод розкриття унікальності бренду в інтер’єрах. Його можуть застосовувати навіть початківці дизайнери. Брендові кольори повинні переважати в приміщеннях (у випадку з досить стриманими відтінками) або бути акцентами (якщо кольори є яскравими).
Якщо компанія має стримані пастельні брендові кольори, то за допомогою фарби в ідентичних тонах можуть декоруватися стіни приміщень. Якщо основний колір бренду відноситься до категорії «кричущих», то важливо його точкове використання. Яскраві відтінки можуть бути присутніми в меблях, картинах, аксесуарах на столах, люстрах і т.п. В останньому випадку основним моментом є дозоване використання помітних кольорів, інакше інтер’єр буде некомфортний.
Магазин ЛЕГО в Санта Фе
Також до розглянутого способу декорування можна віднести розташування логотипу компанії в ключових точках. Логотип повинен бути на виду. Його варто розташовувати на рецепції, в клієнтській зоні і т. д.
Яскравим прикладом розкриття унікальності бренду в інтер’єрі можна вважати бутік Apple Iconsiam, відкритий в 2018 році в столиці Таїланду – Бангкоку. Дизайнери спроектували магазин таким чином, щоб межа між інтер’єром і зеленою площею зовні була практично непомітною. Так, за скляним фасадом торгового центру знову ростуть дерева, а покрівлю, оброблену деревиною, підтримують тільки 4 колони в центральній частині залу, створюючи приємне відчуття простору. Знамените “надкусане яблуко” є основним елементом, який привертає увагу відвідувачів бутіка. В якості меблів використовуються вироби з натурального дерева, які за формою дуже нагадують ноутбуки американського виробника.
офіс Apple Iconsiam Bangkok
Геометричні форми в інтер’єрах
Розкриття унікальності бренду може виконуватися і за допомогою застосування геометричних форм в інтер’єрі, які асоціюються з брендом. Так, яскравим прикладом стилізації впізнаваних рис всесвітньо відомого німецького автовиробника може стати застосування трикінцевої гострої зірки в дизайні простору. Впізнавана зірка може бути присутня у виконанні світильників, формі декоративних елементів стелі і навіть в розстановці меблів.
MercedezBenz-BANGKOK, THAILAND
Інтер’єр, що створюється на основі архетипу бренду
Методика, що передбачає використання архетипу бренду в інтер’єрах, вважається самою непростою і глибокою. Тут дизайнеру необхідно визначити архетип конкретного підприємства і постаратися повною мірою втілити його в життя. Так, якщо бренд бунтар, то необхідно задіяти елементи бунту. У цьому випадку логіка дизайну може бути порушена несподіваними прийомами. У таких інтер’єрах часто використовуються непоєднувані або важко поєднувані кольори. Якщо бренд відноситься до архетипу дослідник, то інтер’єр зобов’язаний бути систематизованим і в ньому повинні простежуватися чіткі структури.
У певних ситуаціях для повноцінного розкриття архетипу потрібно зовсім відмовитися від двох вищеописаних методів. Цей спосіб вимагає від дизайнера наявності достатніх знань і вміння нестандартно мислити.
Harley Davidson PDX Speed Shop
Rolex shop – архетип Правитель
Студія дизайну ZIKZAK