Польський спортивний бренд 4F виходить на ринок України
Компанія OTCF (Польша), яка є власником торговельної марки спортивного одягу й аксесуарів 4F, та компанія Епіцентр К, один із найбільших рітейлерів в Україні, уклали угоду про розвиток в Україні мережі магазинів 4F.
Польський спортивний бренд 4F спеціалізується на створенні високоякісного спортивного одягу та аксесуарів для зайняття активними видами спорту, фітнесом в сегменті «медіум». Також 4F розвиває лінійку товарів для туризму та повсякденного використання. Бренду належать 174 монобрендові магазини в Польщі, його продукцію представлено в 500 мультибрендових магазинах в 30 країнах світу.
Мережа мультибрендових спортивних магазинів Intersport Україна, яка входить до групи компаній Епіцентр, активно розвиває нові спортивні напрямки та зацікавлена в розширенні співпраці з сучасними торговими марками.
«Наша мета запропонувати українському споживачу стильний і разом з тим доступний спортивній одяг високої якості. В Україні ця ніша є вільною, і ми переконані, що бренд 4F, який користується великою популярністю в сусідній Польщі, може її успішно зайняти», – наголошує директор Intersport Україна Юлія Максименко.
Донедавна бренд 4F на вітчизняному ринку був представлений лише окремими товарами у великих мультибрендових магазинах спортивного одягу. З серпня цього року бренд почав активно виходити на ринок України? відкривши в ТРЦ Retroville у Києві перший монобрендовий магазин.
«Ми постійно вивчаємо можливості світового ринку. Бачимо великий потенціал у подальшому розширенні на Схід. Ми поставили собі мету підвищити впізнаваність бренду в Україні та стати ще ближчими для клієнта. Нашим ексклюзивним місцевим партнером став Епіцентр. Результатом цієї співпраці стане відкриття монобрендових магазинів 4F в Україні. Наразі готуємось до наступних кількох відкриттів до кінця цього року і віримо в успіх цієї співпраці», – говорить президент компанії OTCF SA Ігор Кляя.
Довідка. Група компаній «Епіцентр К» із 2015 року розвиває в Україну мережу магазинів товарів для спорту швейцарського бренду Intersport. Наразі мережа об’єднує 50 торгових об’єктів як у ТЦ Епіцентр, так і в торговельно-розважальних центрах по всій Україні
4F — заснована в 1995 році польська торгова марка, яка спеціалізується на виготовленні спортивного та туристичного одягу. Є частиною компанії OTCF, до якої належать також бренди Outhorn та 4Faces. 4F є лідером за обсягами продажів у сегменті «медіум» ринку спортивного одягу Польщі. Компанія оперує 174 монобрендовими магазинами 4F у Польщі та представлена в 500 мультибрендових магазинах у 30 країнах світу.
Читайте також –
Епіцентр вивів мережу дитячих магазинів E.PIC за межі своїх ТЦ (+фото)