Призначення в рітейлі: Цитрус, Arricano, Фокстрот, Intertop, Dream Town та інші

Призначення в рітейлі: Цитрус, Arricano, Фокстрот, Intertop, Dream Town та інші

03.09.2020 08:30
  1156
Виктор Нагорский

Які зміни відбулися влітку 2020 року на топ-посадах українських компаній сфери рітейлу, девелопменту та суміжних галузей.

Цей матеріал доступний російською мовою

Sportmaster

На початку літа стало відомо про зміну керівництва в Sportmaster Ukraine: Людмила Книш змінила на посту СЕО Ігоря Чернова, який очолював компанію більше 16-ти років, а тепер повністю зосередиться на розвитку польського підрозділу міжнародної групи компаній Sportmaster. До команди Sportmaster Людмила приєдналася в 2005 році, послідовно очолювала підрозділи «Служба запобігання втрат», «Безпека», а згодом була призначена операційним директором. На посту CEO ключовими та пріоритетними завданнями Людмили залишаються розвиток і підвищення ефективності всіх процесів, що впливають на бізнес.

Нагадаємо, у вересні 2019 року компанія Sportmaster Operations (Сінгапур) завершила операцію з купівлі мережі спортивних магазинів GO Sport Polska, що складається з 34-х магазинів загальною торговою площею 37 000 кв. м. Деякий час генеральний директор Sportmaster Ukraine Ігор Чернов займався управлінням обома мережами, але на початку 2020 року повністю перейшов на посаду General Director компанії GO Sport Polska в Польщі.

Dream Town

1 червня директором з маркетингу столичного ТРЦ Dream Town була призначена Надія Лінська. Раніше вона займала аналогічні посади в ТРЦ Ocean Plaza і МФК Gulliver. Як повідомили RAU в прес-службі ТРЦ, її загальний стаж в маркетингу (в основному в сфері fashion retail і development) – близько 20-ти років. Перш ніж перейти в сферу девелопменту, Надія більше десяти років вела напрям маркетингу і реклами в мережі універмагів Grand Gallery (в їх портфелі більше сотні європейських брендів середнього і преміального сегментів), мережах Milavitsa, Lauma та інших.

Після звільнення з МФК Gulliver в 2017 році та невеликої перерви в професійній діяльності, Надія співпрацювала з проектами різної складності: від стартапів і фінтех-проектів до роздробу і HoReCa. Першими завданнями Лінської на новій посаді будуть розробка маркетингової стратегії та підготовка ТРЦ Dream Town до реновації. «Надія – фахівець з досвідом запуску і розвитку двох ТРЦ. Її експертиза креативних рішень і аналітики для нас дуже важлива, тому ми «вдарили по руках» якраз по закінченню карантину, – прокоментував посилення команди директор ТРЦ Dream Town Роман Ємець. – Її головним завданням на новій посаді буде розробка стратегії та впровадження планів, пов’язаних з реновацією ТРЦ, які ми сподіваємося презентувати вже найближчим часом. Це велика відповідальність, але ми впевнені, що Надія впорається із завданнями на всі 100%».

Arricano

Відразу декілька кадрових перестановок відбулося в девелоперській компанії Arricano, яка управляє столичними ТРЦ Проспект і РайON, а також регіональними ТРЦ Сонячна галерея (Кривий Ріг) та City Mall (Запоріжжя). Зокрема, 15 червня позицію директора департаменту торгових площ девелопера зайняв Денис Корнута. Раніше він працював в таких консалтингових і девелоперських компаніях як Cushman & Wakefield, JLL, City Capital Group і UTG. Він надавав комплексний супровід для проектів ТРЦ Alexander Plaza, Cosmopolite Multimall, СТРЦ Spartak, ТРЦ Victoria Gardens і ТРЦ Veles. Загальний стаж топ-менеджера – понад вісім років роботи на ринку торговельної нерухомості.

Крім цього, з 1 липня позицію директора з маркетингу Arricano зайняла Олена Погодіна. Раніше цю посаду обіймала Наталія Дмитренко, яка пішла з компанії на початку 2020 року. Олена працює в Arricano з 2017 року: спочатку на посаді digital-менеджера, а потім – заступника директора з маркетингу. Протягом цього часу вона очолювала напрям з розвитку діджитальних і маркетингових проектів для всіх ТРЦ Arricano.

Також в Arricano повідомили про призначення Олени Обухівської на посаду директора з комунікацій. Вона працює в компанії з 2015 року, в сферу її відповідальності входить формування і розвиток ділової репутації Arricano, супровід корпоративних В2В і КСВ-проектів, співпраця з виданнями і налагодження Media Relations, позиціонування ТРЦ і реалізація В2С-програм.

Цитрус

У липні генеральним директором мережі магазинів електроніки Цитрус був призначений Вадим Лисюк, який вже очолював компанію в кризовий період 2014-16 років. Як повідомила RAU прес-служба компанії, під час попередньої каденції на посаді СЕО топ-менеджер реалізував велику кількість сміливих і принципово нових ідей. Зокрема, були трансформовані комерційна і маркетингова функції. У компанії з’явилися бренд-менеджери, які стали сполучною ланкою між продавцями і командою маркетингу, що значно полегшило робочий процес. Тоді ж Цитрус почав відкривати нові формати інтерактивних магазинів, а пріоритетом рітейлера стала клієнтоорієнтованість. Тепер же завданнями управлінця буде збільшення частки ринку Цитруса і виведення сервісу на якісно новий рівень.

Слід зазначити, що незабаром після приходу нового СЕО в Цитрус виник корпоративний конфлікт. Співзасновник мережі магазинів Дмитро Зінченко звинуватив у рейдерському захопленні компанії свого партнера Григорія Топала. Згідно однієї з версій, оприлюднених виданням AIN.UA, конфлікти між засновниками існували давно, але причиною останніх подій могло стати саме призначення Лисюка. Нібито сварка між Зінченком і Топалом сталася через неузгодження функцій нового керівника. У той же час, як розповідав порталу Delo.ua сам Зінченко, вже протягом місяця з початку конфлікту компанію залишили кілька топ-менеджерів. Серед них операційний директор Олександр Чистяков і керівник онлайн-бізнесу Віталій Пилипенко.

Фокстрот

У липні пост комерційного директора мережі магазинів побутової техніки та електроніки Фокстрот зайняв В’ячеслав Склонний. Раніше він обіймав посаду начальника служби управління асортиментом рітейлера. Як повідомила RAU прес-служба компанії, В’ячеслав працює в сфері рітейлу побутової техніки та електроніки з 2012 року. У мережі Фокстрот – з квітня 2019 року. Головний акцент в роботі підзвітної йому служби за останній рік було зроблено на розробці та впровадженні системи форматів магазинів в контексті ребрендингу і репозиціонування компанії.

Перед новим CCO Фокстрот стоїть завдання виконання стратегічних цілей компанії, підвищення ефективності комерційної моделі та посилення позицій бренду на ринку. «Оскільки нинішня команда управління комерції стояла практично біля витоків формування нового позиціонування Фокстрот, вважаю за необхідне продовжити заданий курс, працювати над подальшим органічним розвитком формату мережі, розробляти і впроваджувати рішення, які допоможуть утримувати лідерство в категорії продажів побутової техніки та електроніки, – зазначив В’ячеслав Склонний .

RDA

Партнером напрямку street-retail в консалтинговій компанії Retail & Development Advisor став Олександр Крупка. Як повідомила RAU прес-служба RDA, він приєднався до компанії в серпні поточного року. В RDA впевнені, що його прихід дозволить посилити експертизу в області стріт-рітейлу, залучити нових клієнтів і підвищити якість послуг для діючих. У портфоліо Олександра 20-річний досвід роботи в рітейлі та телеком-галузі. Топ-менеджер спеціалізується на розвитку роздрібних мереж, експансії та запуску торгових точок. Також володіє глибокою експертизою в прямих і непрямих каналах продажів в сегменті В2С і B2B, операційному управлінні роздрібними мережами, СЕМ і M&A.

Останнім місцем роботи Крупки була компанія Vodafone (з вересня 2017 року по травень 2020-го). Там він очолював напрямок розвитку роздрібної мережі та нерухомості телеком-оператора, відповідаючи за повний цикл відкриття магазинів. Починав свою кар’єру в мережі магазинів Алло, де пропрацював близько 7,5 років, в тому числі 5 років – на посаді директора з розвитку роздрібної мережі. У 2007 році Крупка зайняв пост начальника відділу розвитку власної роздрібної мережі телеком-оператора Київстар, а в 2015-му приєднався до групи компаній ювелірного бренду Золотий Вік, зайнявши позицію директора з розвитку.

Intertop Ukraine

Маркетинг-директор Intertop Ukraine Валерія Толочина пішла з компанії. Вона очолювала департамент маркетингу найбільшої взуттєвої мережі України близько десяти років. Про звільнення топ-менеджер повідомила 31 серпня на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook. Пізніше стало відомо, що новим місцем роботи Толочиної стала компанія MEGOGO. За інформацією порталу MMR, під її керівництвом відділ маркетингу медіасервісу буде займатися брендингом, партнерськими проектами, перформанс-маркетингом і співпрацею з вендорами.

Новим маркетинг-директором Intertop Ukraine стала Марія Самплавська, яка в компанії вже 8 років, а останнім часом обіймала посаду керівниці сектору бренд-маркетингу. Раніше вона працювала в мережевому рекламному агентстві повного циклу, провідній українській FMCG-компанії та мережевому креативному агентстві. «За роки роботи в Intertop Ukraine я встигла попрацювати з усіма нашими ключовими брендами та щиро полюбила їх, а амбітні плани компанії стали і моїм особистим викликом. Ми й надалі будемо знайомити українського споживача з новими брендами, реалізовувати яскраві проекти, посилювати позиції онлайн, а також втілювати найкращий customer experience в українському модному рітейлі», — прокоментувала нова CMO Intertop Ukraine.

Планета Кіно

Новим директором з маркетингу мережі кінотеатрів Планета Кіно став Анатолій Козловський. Раніше він очолював комунікації та digital-напрямок компанії. Про призначення Козловського на пост маркетинг-директора компанії на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook написав співвласник Планета Кіно Дмитро Деркач. «Він прийшов до нас кілька років тому на позицію head of digital і я завжди був впевнений, що коли-небудь він стане крутим маркдиром (хотілося, щоб у нас). У нас не легко працювати, ми дуже дивні всередині, рідко хвалими за заслуги, бюрократії вистачає. Але, впевнений, Толік впорається, вірю в нього. Дуже радий, що у нас є гідні заміни всередині команди і не треба шукати когось нового», – прокоментував Деркач.

Відзначимо, що раніше цю посаду займав Максим Бєлов, який очолював маркетинг Планета Кіно близько трьох років. В кінці серпня поточного року він перейшов працювати в мережу автозаправних станцій UPG.

Читайте також –

Призначення року в рітейлі: АТБ, Metro, Фокстрот, McDonald’s, Сільпо, Цитрус та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку