Шлях до мети: динамічне відновлення після втрати понад 77% мережі. Топ-10 цікавих фактів про Український аптечний холдинг
За час своєї історії Український аптечний холдинг пережив нелегкі часи. Увійшовши до топ-5 компаній на фармринку, через війну на Донбасі компанія втратила понад 77% своїх аптек. Проте за п’ять останніх років вдалося істотно зміцнити свої позиції, відкривши понад 100 нових торгівельних точок.
Цей матеріал доступний російською мовою
Український аптечний холдинг – компанія, яка об’єднує аптеки чотирьох брендів. Два з них – Добрі ліки та Домашня аптека – вже добре знайомі багатьом українцям, третій бренд – Здравица – завоювали довіру жителів Східної України, а четвертий – Бюджетна аптека – з’явився у минулому році.
У 2020 році Український аптечний холдинг святкує свій 16-й день народження та ставить перед собою амбітні цілі: збільшення частки фармацевтичного ринку, розширення мережі в інших регіонах України, розвиток онлайн-продажів та розширення програми лояльності.
Топ-10 маловідомих цікавих фактів про УАХ:
- 200 аптек за 9 років. УАХ було створено у 2004 році, а у 2013 мережа налічувала вже дві сотні аптек та аптечних пунктів.
- Втрата 155 аптек. Через війну на Донбасі у 2014 році компанія втратила понад 77% аптек та аптечних пунктів, які лишилися на окупованій території.
- Динамічний розвиток після втрат. З 2014 року УАХ вдалося відкрити 105 аптек, з них у минулому році – 48 аптек.
- Повернення колишніх позицій на ринку. Сьогодні мережа аптек УАХ налічує вже 150 аптек та аптечних пунктів у 60-ти містах України, зокрема у Київській, Харківській, Дніпропетровській, Полтавській, Донецькій та Луганських (підконтрольних Україні) областях.
- Потік клієнтів. Щодня 150 аптек обслуговують понад 28 000 людей у різних, навіть найвіддаленіших куточках країни.
- Широкий вибір товарів. Сьогодні асортимент аптек налічує понад 15 000 найменувань близько 50% з яких – товари для краси, здорового способу життя і профілактики хвороб. В аптеках мережі можна придбати не тільки медикаменти, але й лікувальну косметику, дитячі товари, медтехніку, медичний трикотаж, біологічно активні добавки, засоби гігієни тощо. При цьому асортимент регулярно поповнюється новими препаратами.
- Робота по забезпеченню якості. Уся продукція, яка реалізується в аптеках УАХ проходить ретельний контроль. Компанія має свій ліцензійний склад та працює тільки з офіційними дистриб’юторами та виробниками, завдяки чому гарантує справжність і якість лікарських засобів.
- Команда компанії. В компанії працює понад 1000 фахівців, які забезпечують клієнтів необхідними ліками та товарами для краси та здоров’я.
- Дистанційне обслуговування через онлайн-аптеку. У цьому році була запущена онлайн-аптека www.zdravica.ua. Завдяки цьому клієнти мають змогу отримати послуги та придбати товари максимально безпечно та зручно.
- Соціальна місія – участь у програмах «Доступні ліки» та забезпечення інсулінозалежних пацієнтів, та багатьох інших. Програма «Доступні ліки» дозволяє українцям безкоштовно отримувати ряд лікарських засобів при серцево-судинних захворюваннях, діабеті ІІ типу і бронхіальній астмі. Також аптеки компанії беруть активну участь у регіональній програмі щодо забезпечення інсулінозалежних пацієнтів інсуліном. Також в аптеках діють соціальні програми: «Mеdicard», «Abbottcard», «Оранжкард», «Терапія плюс», «Здоров’я» від Bayer, «Жіноче здоров’я» від Bayer, «Заради Життя» від Pfizer, за якими виробником надається знижка на певний перелік лікарських засобів. Крім цього у мережі аптек діє власна бонусна програма лояльності.
Усі ці досягнення – результат професійного менеджменту компанії, якісного сервісу та інноваційних рішень.
Вчора, сьогодні і завтра основна мета Українського аптечного холдингу залишається незмінною – приносити користь кожній людині, яка потребує допомоги. Персонал компанії турбується про постійних клієнтів та бажає здоров’я всім українцям!
Читайте також –
Топ-10 аптечних мереж за кількістю магазинів та інші підсумки фармринку-2019