Яскраві новинки Olkom: колекція майонезних соусів STYLE
Бренд Olkom, слідуючи сучасним food-трендам, випустив новинку – колекцію майонезних соусів STYLE.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Новий продукт зайняв золоту середину між інноваційними соусами і традиційними майонезами та має жирність 50%, а його склад збагачений добавками, які створюють три яскравих смаки: «Сирний стиль», «Аджика стиль» і «Бургер стиль».
На рішення групи компаній Olkom щодо розширення асортиментного портфеля вплинули кілька факторів. Зокрема, поступове зниження не стільки споживання майонезу в цілому, скільки висококалорійних продуктів. Українські покупці все частіше віддають перевагу легким дієтичним майонезним соусам. Це пов’язано з трендом, спрямованим на здоровий спосіб життя.
Ще одним з факторів, які вплинули на рішення про випуск нового продукту, став високий інтерес українських покупців до смакових соусів. Вони прагнуть до різноманітності, спрощення процесу приготування і хочуть готувати вдома такі ж смачні страви, як в ресторані. «Дотримуючись трендів food-індустрії, які дають можливість вийти за межі стандартних поєднань, технологам Olkom Group вдалося отримати нові яскраві смаки, які будуть цікаві різним цільовим аудиторіям», – прокоментувала Ніна Лещенко, СОО Olkom Group.
Ексклюзивний смак соусів підкреслений унікальною і сміливою упаковкою, що відрізняється від звичних рішень бренду Olkom. Матова текстура, чорний фон і контрастні відтінки підкреслюють преміальність продукту і виділяють соуси на полиці. Стилізована плашка і індивідуальні колірні рішення допомагають диференціювати смаки соусів всередині лінійки.
«Упаковка виглядає стильною і відповідає актуальним трендам в дизайні. Вона підкреслює унікальність смакових переваг і індивідуальність кожного покупця», – розповідає Ольга Твердохліб, директор по маркетингу Olkom Group.
Також в дизайні враховано прагнення українців до контролю за якістю і калорійністю споживаних продуктів харчування. Впроваджені елементи інфографіки – піктограми – дозволяють покупцеві швидко отримати інформацію про соуси: харчову цінність, склад і вагу. А використання інформації знака «Fitness menu» дозволить кожному самостійно побудувати правильне і збалансоване харчування виходячи зі своїх норм споживання калорій на добу.
Новинки вже можна придбати у фірмовому магазині Olkom за адресою: м. Київ, пр. Науки, 3, і найближчим часом вони з’являться в роздрібній мережі України.
Довідка. Olkom Group є одним з лідерів серед олійно-жирових підприємств України. До складу групи компаній входять: ТОВ «Київський маргариновий завод», ПП «Рута-К» і ПрАТ «Київський маргариновий завод».
Компанія виробляє соуси, майонез, гірчицю, соняшникову олію, бутербродні і столові маргарини, спеціалізовані маргарини і жири для хлібопекарської, кондитерської та молочної промисловості. Вся продукція Olkom Group відповідає вимогам міжнародних стандартів по системі менеджменту якості ISO 9001: 2015 і системи менеджменту безпеки за принципами НАССР – ISO 22000: 2005.
Читайте також –
Перша українська соняшникова олія-спрей Healthy Style – інноваційний продукт від Olkom